Draco a Hermiona spí ve velké posteli. Blíží se skoro jedenáctá hodina. Tudíž snídani už propásli.
Ona se vzbudila a opatrně začala Dracovi hladit hruď.,,Ale, ale......dneska nebyl budíček v hodiny ranní? " Zřejmě si všiml, nebo usoudil, že už je docela pozdě.
,,Hele, je Silvestr, takže je dobře, že jsme spali až do teď." usmála se.
,,Hmmm. A kolik je? " Dal jí pusu do vlasů.
,,Kousek po jedenácté. " Odpověděla.
,,Co budeme dnes dělat? ",,Mohli bychom si venku dát nějaký zimní piknik. A nebo tady na hradě. Půjdeme do komnaty nejvyšší potřeby a potom uvidíš. Co ty na to? "
,,Lepší plán by mě nenapadl. Ale teď se pojď obléknout a zavoláme si nějakého skřítka. " Opět se usmála a vstala.
,,Ty a nechat práci na skřítkovi? Nezaložila jsi náhodou nějakej ten spolek? "Divil se.
,,Hele lidi se mění. No a nechci, aby lidé byli na skřítky hnusní, ale zjistila jsem, že je ta práce baví, takže mi to přestalo vadit. Teda skoro." Usmála se a šla se do koupelny osprchovat (Draco chtěl jít s ní) a potom se švihnutím hůlky převlékla. Měla na sobě Dracovu mikinu. (V posledních dnech ji nosila skoro pořád).
Draco potom šel do kuchyně, kde mu skřítci připravili piknikový košík s jídlem.
Hermiona mezitím šla do komnaty nejvyšší potřeby, kde třikrát přešla tam a zpátky a u toho si přála nějaké místo, kde by to vypadalo jako v létě pod stromem na nějakém kopečku.Podařilo se! Komnata nejvyšší potřeby se objevila a v ní, jak si Hermiona přála, byl takový kopec s krásnou rozkvetlou třešní. Rozložila deku a posadila se na ní.
Po chvilce čekání se za ní dostal i Draco. Vyndali z košíku jídlo a s láskou se do něj pustili.,,Nechceš mi to už říct? " Žadonila zase.
,,Ne. Počkej si já večer. "
Lehli si vedle sebe na deku a navzájem si do pusy dávali jídlo.
Za chvíli už byli oba přecpaní. Hermiona si hlavu položila na jeho hruď a jednu nohu si dala přes jeho nohy. Dívala se na třešeň a potom usla.
Stála vedle muže u oltáře. Myslela si, že je to Draco. Řekla ano a podívala se na osobu, kterou si vzala. Přece jenom tam stál Ronald.
V tu ránu se probudila.
,,Spala jsem dlouho? "Zeptala se.,,Ne, tak pět nebo deset minut. Co se ti zdálo? "
,,Ani se neptej. "Odbyla ho a posadila se.
,,Nezahrajeme si nějakou hru? " Nečekala na odpověď, zavřela oči a myslela na to, že si chce zahrát deskovou hru. A ano.
Oči otevřela a před sebou měla nějakou hru, kterou moc dobře neznala.,,Tu znám! "Řekl Draco.
,,Hrával jsem jí jako děcko s matkou. " A začal jí vysvětlovat pravidla.***
Kolem třetí hodiny dohráli. Byla to velice zajímavá a inteligentní hra.
,,Hele, večer u nás na koleji bude asi nějaká další párty. Nechceš tam být se mnou? Před půlnocí se můžeme někam vypařit. Co říkáš? " Usmála se Hermiona.
,,Hhhmmmmm, nevím. Nechci být na obtíž, noo, a nevím jestli je u vás na koleji někdo bude chtít. " Odpověděl nejistě.
,,Tak je pošlu někam. A jestli jim bude vadit, že nejsi z Nebelvíru, tak Lenka taky není v Nebelvíru a je u nás pečená vařená. Né že by mi její přítomnost vadila, ale chápeš
mě.... "Vysvětlila poněkud zvláštně.,,Tak fajn. " Přikývl.
,,A co budeme dělat teď?",,Nemám nejmenší tušení. Co takhle..... Návštěva knihovny?"
,,Sakra, myslím ona taky někdy na něco jiného než na knížky?!?!" Pomyslel si Draco, ale také přikývl. Nic méně mu to moc nevadilo.
,,Už jsis přečetla ten ,,dopis" co jsi od mě dostala k Vánocům? "Řekl nahlas.,,Ještě ne. Proč? Už jsem si ho měla přečíst? " Zděsila se.
,,Ne, nemusela, ale bylo by to pro mě snažší. To co ti dnes řeknu, bych nemusel tolik okecávat. "
,,Hele a nechceš mi to říct teď? Vidím, že tě to asi trápí a nechci si kvůli tomu kazit večer? Ne? Nebylo by lepší mi to říct teď nebo v knihovně? " Hermiona už nemohla čekat, až jí to řekne. Je zvědavá jako každá jiná holka. A tak už to chce prostě vědět.
,,Asi máš pravdu. V knihovně ti to už řeknu. " Pousmál se.,,Jdem?" Zvedl se a podal ruku i jí.
,,Jasan." Chytla se jeho ruky. Draco jí zvedl, ale brunetku to vymrštilo tak, že Draco málem spadl. Místo toho jí však dal pusu a společně odešli.
Drželi se za ruce a povídali se.
Hermiona se cítila nejlíp za poslední rok nebo možná za celý její život. Byla šťastná.
Škola jí skoro končila, měla skvělého kluka a super kamarády.Po pěti minut došli ke knihovně. Draco otevřel dveře a podržel je Hermioně.
,,Děkuju." Špitla a šli dovnitř. Ona ho vedla, rovnou ke svému oblíbenému místečku vzadu. Byl tam stůl s židlemi, okno a hlavně klid, protože tam nikdy nikdo nechodí.
,,Tak povídej! " Vybídla ho.
,,Dobrá. Za prvé asi budeš mít měsíc službu s Ginny a hned vysvětlím proč a prosím nepřerušuj mě. " Řekl, když Hermiona otevřela pusu.
,,Takže, všechno začíná tím, že moje babička Persephona Malfoyová jela na dovolenou, kde vážně onemocněla a kvůli tomu jí nemohou odvézt ani přemístit do nemocnice svatého Munga. Tudíž teď je nemocná až někde na Filipínách.
No a vzhledem k tomu, že chci, aby se co nejrychleji uzdravila, tak tam za ní během školního roku pojedu. " Dopověděl.,,To mě moc mrzí. Ať se co nejrychleji uzdraví. A kdy tam jedeš? "
,,Pozítří. A vrátím se až v polovině nebo na konci února. " Při této zprávě Hermiona posmutněla.
,,Hhhmmmmm. Jedeš tam pomoct babičce, tak to tady budu muset bez tebe vydržet. Tohle ti dělalo starosti? Se mnou si hlavu nelámej. Prostě budu zase nejvíce času trávit s Ginn a Harrym." Usmála se.
,,Takže je to v pohodě? "
,,Samozřejmě. A teď si už se mnou nedělej starosti. A já si myslím, že Ginny nebude vadit, když se mnou bude v noci chodit po Bradavicích. A v březnu už budeme chodit zase mu dva. " Stále se usmívala.
,,A teď už na to nemysli, dej mi pusu a pojď si přečíst nějakou knížku. " Přitáhla si ho k sobě a v lepila mu pořádnou pusu.,,Ty jsi skvělá! " Řekl.
,,Já vím ne. " Zasmála se a z regálu vytáhla nějakou knížku a posadila se na stůl. On si k ní přisedl a četli si spolu.
*****
Do večera si spolu četli a potom se vydali do společenské místnosti v Nebelvíru.
Hermiona řekla heslo a jako první vešla dovnitř.
Všude se bavili její kamarádi, e nevšimli si, že vůbec přišla.
Pokynula Dracovi rukou ať jde dovnitř. Hned, co Draco vešel, všichni ztichli.,,Co ten tady dělá?" Naštval se Seamus.
,,Tak já zase půjdu. "Špitl Draco.
,,Ne zůstaň. Je tady. Můžu si sem přivést kohokoliv, tak nic neříkejte. Je vám to jasné? " Dala si ruce v bok.
,,Ještě někdo s tím máte problém? " Naštvala se.Ozvalo se ticho. Nikdo už se neopovážil promluvit. Vzala Draca za ruku a společně si sedli do kouta společenky.
Povídali si a o půlnoci se políbili.
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...