Dnešní den není jen tak obyčejný den. Dnes je 14. února. A to znamená, že je Valentýn.
Celé Bradavice už jsou od rána vyzdobeny různými červenými věcmi a po celém hradě je uvolněná nálada. Dnes totiž mají všichni zkrácené vyučování. Všem odpadají odpolední hodiny. No a skvělou náladu má i jedna dívka z Nebelvíru, která má v srdci Zmijozelského prince a knihy.Hermiona sice dnes měla dobrou náladu, ale s Dracem se rozhodli, že se celý den neuvidí, nebo lépe řečeno se nebudou bavit.
Uvědomili si totiž, že ještě neměli žádné rande nebo něco v tom smyslu.
Proto jí tedy pozval večer na jejich první rande. Nebudou se přes den bavit, aby to rande mělo větší význam.
Protože kdyby se viděli a povídali si celý den, večer by si nic neřekli a nemělo by to význam.Ale teď se pojďme vrátit do přítomnosti. Přesněji na blížící se šestou hodinu večer, kdy spolu mají sraz u hlavní brány. Dnes je totiž povoleno navštívit Prasinky.
,,Ginny? Uděláš mi teda ty vlasy a make-up prosím? " Zeptala se v ložnice brunetka Ginny mezitím, co jsi nandávala náušnice.
,,Jasan. Počkej jenom, potřebuju se taky doupravit. " Zakřičela z koupelny.
Ani né za minutu už z koupelny vyšla upravená, dokonalá, nádherná Ginny s krátkými úzkými černými šaty.
,,Tak pojďme na to. Takže když tohle........ "Začala si mumlat sama pro sebe a začala jí líčit.
Hned na to se jí pustila do vlasů.,,Dokonalé." Řekla po své úžasně dokončené práci a oddálila se od ní, aby se na ní pořádně podívala.
Hermiona teda měla rozpuštěné vlasy s lehkým tmavě červeným líčením. K tomu měla červené šaty nad kolena.
,,Dík. Odvedla si opět skvělou práci. Myslím, že můžu vyrazit. Ještě kabát." Vzala si do ruky černé psaníčko a vyrazila ke skříni pro ten kabát.,,A vy s Harrym máte kam namířeno? "Zeptala se.
,,No, nevím. Asi půjdeme do Prasinek ke Třem Košťatům. Tak se měj a užijte si to. " Mrkla na Hermionu.
,,Ahoj, vy taky. " A pak už naše brunetka opustila svojí ložnici a vydala se směrem k Hlavní bráně.
***
,,Kam jí vezmeš? " Zeptal se Blaise Draca u Hlavní brány.,,Do Prasinek. K Prasečí hlavy. " Odfrkl si.
,,Kámo, nechci ti nic říkat, ale nevím jestli se jí to bude líbit. Spíš ne. " Pohlédl na něj.
,,Bude. Mám pro ni přek........ " To slovo ale nedořekl.
,,Máš pro ni co? A kam to čumíš? " Zeptal se, protože Draco nepřetržitě a uchváceně hleděl na schody.
Podíval se taky tím směrem a taky zkameněl.,,Je překrásná. " Začal Blaise slintat, protože na schodech stála Hermiona a byla ještě hezčí než normálně.
Draco se vytrhl z transu a vrhl se na Blaise.,,Je moje! " Zahrozil mu a pustil ho, jelikož ho chytl pod krkem.
,,Vím. Tak čau. " A rychle se vypařil.
Hermiona mezitím sešla schody.
,,Stalo se něco? " Pohlédla na utíkajícího Blaise a pak na Draca.,,Ne. Všechno je v pořádku. Eeee noo. Jsi okouzlující. " Celou si jí prohlédl.
Hermiona se začervenala jako rajské jablíčko a špitla: ,,Děkuju."
Bude si na to muset zvykat, když jí Draco řekne lichotku. Nemůže se pokaždé takhle rozčervenat.,,Ukaž. Půjdeme. " Vzal jí z ruky kabát a oblékl jí do něj. Ona se na něj usmála.
,,Jo a málem bych zapomněl. Ahoj. " Naklonil se k ní a sebral jí dech. Doslova. Políbil jí a ona to zase nečekala a podlomila se jí kolena. Draco jí však stihl přidržet a přitlačil si jí k sobě.
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasiJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...