Nakonec se přeci jenom dočkala večera......
Do jedenácti zbývaly už pouhé dvě hodiny. Všichni v Nebelvíru už se chystali jít spát nebo se aspoň povalovali v posteli. Pouze Hermiona s Ginny a Harrym seděli na gauči před krbem.
Harry o ničem nevěděl a tvářil se, že za chvíli půjde spát.
A opravdu šel. Dal pusu Ginny a odešel.Chvíli si spolu povídali až do desáté hodiny.
,,Už jenom hodina. Co budu dělat? " Hermiona už začala být ve stresu.
,,Ježíš neboj. Teď si se mnou povídej, nebo si čti a nebo se můžeš učit? " Poposedla si Ginny blíže k ní.
,,Hmm. Co to se mnou je. Proč mě to nenapadlo?! No nic.. Tak jak jsi se dneska měla a jak to máte s
Harrym? "Přestala se stresovat a upřeně hleděla Ginny do očí.,,Měla jsem se celek v poho. Psali jsme z lektvarů. Už se těším až spolu budeme bydlet sami a budeme na sebe mít více času." Usmála se.
,,To jako, že ti tu vadíme? " Hermiona se zasmála
,,Prosím tě. Ty ne, ale chápeš. Budeme na sebe mít více času a konečně na nás nikdo nebude koukat a prostě jsme dospělí, takže to bude dokonalý." Takhle jejich konverzace skončila a Ginny ve třičtvrtě na jedenáct odešla spát. Hermiona už si oblékla mikinu, protože je venku zima a pomalu vyrazila.
Šla pomalu, protože měla celkem dost času, ale když se u Velké síně podívala na hodinky zjistila, že už tolik času nemá a zrychlila.
Na Astronomické věži ještě nikdo nebyl. Bylo tam prázdno a byl výhled na hvězdy. Chvíli je pozorovala. Opřela se o zeď a nedávala pozor, co se děje kolem ní. Draco už se plížil po schodech, ale ona se na něj nesoustředila. Vešel dovnitř.
,,Haló? Hermiono, vnímáš mě? " Zeptal se opatrně.,,Upřímně jsem myslel, že nepřijdeš. " Došel až k ní a vytáhl kytku určenou pro Hermionu.
,,Co.... Jo ahoj. Promiň, nějak jsem zapřemýšlela. " Usmála se a podívala se na kytku. ,,Ta je pro mě? Děkuju. " vzala si jí do ruky a roztomile se ušklíbla. Draco se zasmál.
,,Hele, já tady dneska nejsem jenom pro to, abych ti přinesl růži a poškleboval se ti. " Opřel se o zeď naproti ní.
,,Jo a kvůli čemu jsi tu tedy?"
,,No, asi jsi si všimla, že nejsem jako dřív. "
,,To teda nejsi. " Skočila mu do řeči.
,,A víš proč? " Udělal krok blíž k ní.
,,To teda nevím. "
,,Ještě než ti to řeknu, přinesl jsem ti knížku. Myslím, že jsi jí scháněla dost dlouho a já jí čirou náhodou měl doma." Vytáhl z kapsy knížku.
,,Panebože tu hledám už... "
,,Rok. Scháníš jí už rok. " Skočil jí do řeči.
,,Jak to víš? "Zadívala se zase na hvězdy.
,,No, ptal jsem se paní v knihovně a říkala, že jí tam už dlouho hledáš a já si doma všiml, že jí máme v
knihovně. " Usmál se.,,To si jí nemůžu vzít. Je to knížka tvoji rodiny. " Vracela mu jí zpátky.
,,Prosím tě. Kdyby jí někdo z naší rodiny chtěl, tak pro ně není problém jí sehnat. Věř mi... " Vrátil jí knihu zpátky do ruky.
,,Děkuju..... "
,,A teď zpátky k tématu... Trochu jsem se změnil. " Otočil se k hvězdám.
,,A kvůli čemu? " Přiblížili se k sobě blíž. Draco už jí neodpověděl.
Díval se jí do hnědých očí a ona se zase dívala do jeho šedomodrých očí.Hermiona polkla. Věděla, že když teď něco řekne, zkazí tichou chvilku.
Draco zase věděl, co chce udělat.Stále se k sobě více přibližovali až od sebe byli na milimetr.
Lehký vítr jim zafoukal do vlasů. A Hermioně i Dracovi se zacuchali vlasy. Na hodinách odbylo čtvrt na dvanáct a jeho a její rty se spojili.
Hermiona nevěděla, co se děje a Draco si to užíval.
Neoddělili se od sebe asi pět minut. Pak se ale Hermiona odtáhla a řekla:,,Stejně si kuře. " Oba se zasmáli a pokračovali. Hermiona byla opřená o zeď a Draco měl ruce hned nad ní.
Byli tam spolu do půlnoci. Povídali si, líbali se a smáli se. Byli spokojení a šťastní. Hermioně se ústa roztáhla až k uším, jak se usmívala.
,,Tak ahoj. Už musím jít. " Ušklíbla se.
,,Ahoj...... " Rozloučil se Draco a zadíval se na hvězdy.
Ona vešla za dveře a tam se ještě zastavila. Usmála se ještě víc a seběhla schody dolů.
Po cestě na kolej běžela. Byla plná energie. Když došla do pokoje všichni už spali. Hermiona se šla umýt a opatrně vlezla do postele.
Neusnula. Skoro do rána nezamouřila oči. Když pak však na dvě hodiny usla, zdál se jí dokonalý sen. Ve spánku se také usmívala a byla radost se na ní dívat....
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...