12. Famfrpál

2.3K 100 18
                                    

Uběhli dva týdny

Bylo sobotní ráno a dnes se konal famfrpál. Nebelvír proti Zmijozelu. Ginny se na zápas hrozně těšila a už od šesti ráno běhala po pokoji, že skoro všechny vzbudila.

,,Prosím tě, co se děje? " Zeptala se jí jedna z holek na pokoji.

,,Mám hrozně super náladu a hodně energie! " Zakřičela, až probudila zbytek spících holek.

,,Ginny. Je to normální zápas proti Zmijozelu. Nikdy si se na něj tolik netěšila. Spíš jsi byla vždycky otrávená, když jste s nimi hráli." Promluvila ospale Hermiona.

,,Dneska je to prostě nějaké jiné. Je to první zápas proti Zmijozelu tenhle rok, a vlastně už se nemusíme bát Voldemorta, takže za mě je vše pozitivní. Navíc mi přijde, že už je Zmijozel normální kolej, jako třeba my. " Ginny si u zrcadla dělala culík.

,,To máš pravdu. Tolik na sebe neupozorňují a nechodí tolik namyšleně." Hermiona vstala a šla do koupelny. Tam si udělala celou hygienu a pak se šla obléknout.
Potom se vydali společně na snídani.

...........

Holky se nasnídali a za půl hodiny měl začít zápas.
Ginny, hráči Nebelvíru i skoro všichni z Nebelvíru už byli připraveni u Famfrpálového hřiště.
Hermiona tam samozřejmě ještě nebyla. Začetla se do knížky a když si všimla, kolik je hodin vystartovala směrem k hřišti. Věděla, že když nepřijde, tak Ginny bude smutná.

Už byla skoro u hřiště, když do někoho omylem narazila.

,,Promiňte! " Zakřičela ze země a pomalu se zvedla.
Když stála prvně na nohou uvědomila si do koho zase narazila. Draco. Ano, ani sám Merlin neví, proč Hermiona vždy musí narazit nebo prostě spadnout zrovna v jeho přítomnosti. Nebyla z toho zrovna nadšená, ale pak si všimla, co měl Draco na sobě a usmála se. Měl na sobě samozřejmě dres Zmijozelského týmu, ale vypadal v něm tak nehorázně sexy, že se radši pokusila odejít.

,,Hele Grangerová. To jsem jako neviditelný, že mě nikdy nevidíš? " Naštval se Draco.

,,Sorry, jsi v nesprávnou chvíli na špatném místě. A teď mě omluv. Jdu se díval, jak Vám Nebelvír natře zadek! " Hermiona odběhla. Byla sama udivená, že se takhle vyjádřila.

Všichni hráči vešli na hřiště a zápas mohl začít. Sedla si do první řady nejblíže k hráčů a sledovala zápas. Tedy hlavně se dívala na Harryho, Ginny a Draca.

Hrálo se už pomalu hodinu a stav byl 20:20. Všichni už byli unavení, tedy až na Harryho a Draca, kteří vůbec nemohli zahlédnout zlatonku.
A hele, Harry zbystřil a vydal se směrem dolů. Draco si ho všiml a pokračoval za ním. Letěli vedli sebe, nad sebou a zlatonku se jim stále nedařilo chytit.
Uběhlo dalších pět minut, kdy dva chytači jenom létali za blýskající se věcí.
Pozor!
Draco lapnul po zlatonce........., ale nechytil jí. Harry lapnul po zlatonce.......... A v ruce mu ležela krásná zlatá kulička.

,,Nebelvír! Nebelvír! Nebelvír! " Ozvalo se z Nebelvírské tribuny.

Ano. Nebelvír vyhrál. Harry slétnul na zem a do náruče mu přiběhla Ginny. Objala ho a Harry nad sebe zdvihl zlatonku.
Přilétl na zem i Draco, který se k Harrymu pomalu, ale jistě přibližoval.

,,Byls dobrej. " Popřál Draco Harrymu a ušklíbl.

,,Ty taky. " Podali si ruce a Ginny se na ně ze zadu usmívala.

Polovina lidí ze hřiště odešla slavit, ale Hermiona teprve teď sešla z tribuny. Na hřiště zůstal už jenom Draco, Blaise, Pansy, Theo a Daphne.
Hermiona stála opodál, aby si jí všiml jen Draco. Všiml si jí.

,,Vodejděte na kolej, já tady chvíli chci být sám. " Řekl smutně Draco, tak, že to vyznělo jako když je smutný. Což teda rozhodně nebyl. Spíš naštvaný.

,,Tak čus. " Řekl Blaise a všichni odešli. Tohle byla příležitost pro Hermionu, která se zákeřným krokem vydala k němu.

,,Ale, ale.... Kuřátko nám neuneslo, že prohrálo jo. To mě mrzí. " Zasmála se.

,,To by mělo. Zvlášť když jsi po mě tak čuměla, že? " Draco se nenechal jen tak odbýt.

,,Ale prosimtě, to by jsi si přál. "
Zalhala a napjatá čekala, co řekne.
Draco se na ní zakoukal pohledem, jako když jí v životě neviděl.

,,Možná, že jsem si to přál.... " Když toto Draco řekl, tak se Hermiona usmála.

,,Koukala jsem se na tebe." Začala se k němu pomalu přibližovat.

,,Já jsem si to myslel. "Usmál se. ,,Něčemu tak krásnému přeci nejde udolat. "Začal jí napodobovat a stále se k sobě přibližovali.

,,Myslíš? " Už od sebe byli na centimetrovou vzdálenost a Draco ještě dodal:

,,Saláte! " Pak už nic neříkali. Byli u sebe tak blízko, že jim v tom studeném počasím nebyla zima. Hermiona se ještě rozhlédla jestli kolem nich nikdo nejde. Nešel. Stoupla si na špičky (byla menší). Draco sklonil hlavu a jejich rty se opět po dlouhé době spojili. Stáli uprostřed famfrpálového hřiště a líbali se.
Ona opět cítila krásný hřejivý pocit. A on si užíval, jak s ní konečně může být sám.
Stáli tam takhle dobrých deset minut než si všimli madam Hoochové, která se vracela na hřiště.

,,Sakra, madam Hoochová! " Zvolala Hermiona a přestala se s Dracem dotýkat. Oba dva se vyběhli schovat do šatny zmijozelského týmu.
Madam Hoochové prošla celé hřiště a jim došlo, že tam nemůžou zůstat.

,,Musíme vypadnout, prochází to tady celé! " Zakřičela Hermiona a chytla Draca za ruku. Vyběhla ven a táhla ho za sebe.

Tímhle způsobem došli až k hradu, kde se pustili dali si malou pusu a dělali, že se nenávidí.
Hermiona odešla na nebelvírskou kolej, kde už jela správná oslava nového vítězství.

,,Kde jsi byla Hermiono? " Zeptal se jí Seamus a začal tančit.

,,Šla jsem si do knihovny pro knížku. " Poznamenala a zalhala.

,,A kde tu knížku máš? " Připojil se Dean.

,,No.... Nenašla jsem jí tam. " Usmála se a proplížila se k Ginny.

,,Ahoj...... Hermiono. " Ginny už v sobě měla trochu alkoholu.

,,Ahoj Ginny. Prosimtě Harry, kolik toho vypila?! " Zděsila se Hermiona, když na ní Ginny dýchala.

,,Jenom tvo- trošičku. "Koktala Ginny a ukázala na prstech jak trošku.

,,Má v sobě skoro jednu flašku. " Ozval se Harry a podal Ginny lektvar. Ta ho vypila jenom proto, že si myslela, že je to alkohol.

,,Ježíšmarjá..... Sorry, měla bych si jít lehnout. " Ginny se vzpamatovala a opravdu vykročila.

,,Já jdu taky. Dobrou Harry, hrál jsi skvěle. " Hermiona mu dala pusu na tvář a vyšla schody do pokoje.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat