Potom, co všichni bez potíží a komplikací všechno přelezli se před večeří vrátili zpátky do Bradavic.
Pak se tedy navečeřeli a čekal je program.Procházka nebo jakási bojovka skrz Zapovězený les. Becca je rozdělí do skupin a budou muset přejít z bodu A do bodu B. Myslím, že to bude ještě zajímavé.
,,Takže pokyny jsem Vám řekla musíte tedy přejít z určité části někam a vaším cílem je si ve skupince pomáhat a navzájem se chránit. A teď ke skupinkám. Rozdělím Vás do dvou skupin. První skupina bude Pansy, Daphné, Hermiona, Ginny, Draco, Harry, Blaise, Theo.
A druhá skupinka bude zbytek. Tedy Neville, Seamus, Dean, Goyle, Astorie, Romilda, Parvati a Millicent.
Tudíž všechno, co potřebujete vědět víte, takže vyražte. První skupina začíná támhle u Hagrida a ta druhá támhle u Boba, který stojí na opačné straně lesa. Ti vám řeknou ještě pár informací a pošlou vás směrem, který byste měli vyjít. Mějte se! " Na všechno, co řekla ukázala a poslala je, kam chtěla a měla teď osobní volno.Jenže nás nezajímá její volná chvilka, nás zajímá hlavně skupina první a částečně i skupina druhá.
Přeskočíme i informace od Hagrida a Boba a rovnou se podíváme, co se děje v první skupince, která už vyrazila do lesa.
Šli následovně. Blaise s Harrym šli první, protože oni. Za nima šla Hermiona s Pansy, které o něčem diskutovali. Za nimi Ginny s Daphné, které se ze začátku nebavili, ale teď vesele klábosili Merlin ví o čem.
No a jako poslední si to vykračoval Draco s Theem.,,......většinou si každý den upravují své nehty, aby byly dokonalé. " Dokončila svojí větu Pansy, protože se jí Hermiona na něco zeptala.
,,Zajímavéeeoeooeoo! "Zakřičela brunetka, protože si neuvědomila, že před ní byl trochu větší kořen a jaksi o něj zavadila.
,,Zajímavéeoeoeo?!?! " Divila se Pansy.
Celá skupinka se zastavila a koukala na válející se dívku na zemi.,,Zajímavé. Ten zbytek měl být výkřik. " Odpověděla Nebelvírka, ale stále seděla na zemi. Už se tam však neválela jako placka, ale seděla v tureckém sedu.
,,Dost speciální a netypický výkřik. " Zamyslela se.
,,Co kdybyste ukončili tento svůj debatní kroužek dámy, abychom se mohli vydat dál. Co říkáte? " Zeptala se nervózní Daphné.
,,Vstávej! " Pobídl jí Draco, který se na to už nemohl dívat, a podal jí ruku.
,,Díky, dost brzo. "Ironicky se na něj usmála.
Křah. Ozvalo se praskání klacků. (Nwm jaký citoslovce vydává praskání klacků).
Draco stojící Hermionu schoval rychle za sebe, čímž docílil, že zase spadla, protože na to nebyla připravena.
Všichni ostatní si vytáhli hůlky, tedy až na Blaise.Ten měl zavřené oči, křičel a ze samého leknutí skočil na Theodora.
A jelikož to bylo z nenadání, spadli oba dva.,,I když jsem ti vděčná za to, že mě chráníš Draco, ale dokážu se ubránit sama, takže jestli dovolíš. "Brunetka se zvedla, vytáhla hůlku a stoupla si vedle Draca. Zákeřně až mile se na něj usmála.
,,Blaisi, byl bys tak ochotný a slezl ze mě prosím? Chtěl bych se také zvednout. " Poprosil rozdrcený Theo.
,,Tak fajn, ale... Ale. " Přestal křičet.
,,Žádné ale, prostě se zvedej. Nechci abys mého přítele zadupal do země. " Přidala se do toho Daphné a všichni se na sebe vražedně dívali.
,,Nechci Vás rušit ve vaší debatě, ale támhle je očividně něco, co by nás mohlo i zabít. Takže buďte tak laskaví, přestaňte, vstaňte a vytáhněte si hůlky. " Pronesla Ginny výhružným tónem a zázračně všichni vstali a poslechli jí. Harry nevěřícně zakroutil hlavou. ,,Děkuju." Dodala ironicky.
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...