38. Výlet

1.2K 50 10
                                    

,,Někde tam bude. Vím, že jsem jí tam dávala. " křičí Hermiona na Draca.

,,Není tady nemůžu jí najít, už jsem to prohledal celý." hrabal se jí v batohu.

,,Panebože, jsi kouzelník. Mohl bys třeba použít hůlku!" hašteří se dál.

,,Hmm chytrý. Kdybych aspoň věděl kde jí mám." začal prohledávat svoje kapsy.

,,U svatýho Merlina dost!" vložila se do toho Ginny.
,,Ty, máš hůlku v zadní kapse!" ukázala a pokračovala.,,A ta láhev s vodou, co hledáš už asi čtvrt hodiny, je tady." vytáhla láhev z postranní kapsy batohu. Podala jí Dracovi a vrátila se zpátky k Harrymu.

Ještě než budeme pokračovat v příběhu, bylo by dobré si říct: kde jsou, co tu dělají, a tak dále..... Takže..
Hermiona v rámci dalšího teambildingu uspořádala výlet do přírody. Vyrazili opět ve stejné sestavě jako byli, když stanovali. Doprovod a dozor jim dělali: McGonagallová a Hagrid.
Jejich cíl je nedaleké jezero. Zbývá jim ještě asi 10 kilometrů.
Jak se sem dostali? Společně se sem přemístili a už mají za sebou 2 kilometry. Všichni už ztrácí nervy. Nejenom proto, že Draco už asi deset minut hledal vodu v batohu, který má Hermiona na zádech. Ale taky proto, že nejsou zvyklý na takovéhle túry. A proto jsou všichni svým způsobem naštvaní.

,,Konečně! Neměla jsem daleko od toho, Vás oba shodit do toho příkopu támhle. " pronesla Pansy, kterou už to taky štvalo.

,,Ježiš tak pardoon." zvedl blonďák nevinně ruce, že se teda jako omlouvá, a že za nic nemůže.

,,Můžete se všichni uklidnit! Nebo se vrátíme a napíšeme si test nejen z přeměňování, ale i z kouzelných tvorů. Tak se laskavě uklidněte! "zastavila se McGonagallová vepředu skupinky.
,,Dáme pauzu. Jsou tady lavičky. Všichni se nasvačte a uklidněte."

,,Aaaa, konečně jídlo!" zvolal radostně Goyle, kterej už 10 minut trpěl hlady. A nezapomněl na to upozornit celou jejich crew.

,,Ukaž, já to najdu." řekl Draco a opět si to vyrazil k Hermioně, která vlastnila onen batoh, kde chtěl opět něco hledat. Jídlo zřejmě.

,,NEEE!" zakřičeli všichni.

,,Draco....Uděláš mi tu radost, že už mi nebudeš prohledávat batoh? Sice tam máme věci oba, ale myslím, že tvé stěžování, že něco nemůžeš najít, už stačilo. Já ty řízky najdu. Sedni si sem na ten kámen a uklidni se, dík." řekla vystresovaná Hermiona a učinila tam. Za pět sekund už je držela v ruce a podávala je Dracovi.

,,Fajn. Miluju tě, lásko." pošeptal, dal jí pusu na tvář a kousnul si do řízku.

,,Já tě taky miluju, Draco." posadila se mezi jeho nohy a opřela si hlavu o jeho hruď.

,,Jsem rád, že už jsi přestal s tím hledáním. Ještě pět minut a asi bych sebou hodil o zem. " zasmál se Blaise.

,,Byl bych na tom stejně, ale nejsem si jistej, že bych sebou hodil já. Řekl bych spíš, že bych hodil s někým jiným." Dean hodil po Dracovi vražedný pohled.

Parvati ho praštila do ramena a dodala: ,,Tak si myslím, že je na čase, aby všichni přestali s čímkoliv házet, protože by to nemuselo dopadnout dobře. A nepočítají se ani vražedné pohledy, Deane." pyšně se usmála, že zasáhla a sedla si Deanovi na klín. Ano. Na klín. Po incident z ohníčku spolu začali chodit. Docela jim to klape.

,,Nezahrajeme si nějakou hrou?" zeptala se Daphné, protože se nudila. Chtěla se bavit s Theem, ale ten studoval nějakou knihu. Už si zvykla.

,,Jakou? Vadí nevadí? Nebo snad nasát a vysát?" usmála se Romilda. Důvodem byl asi Harry, kterej se na ní podíval. Né však s účelem, že by se mu nějak líbila, ale logicky, když někdo mluví, je dobré se na něj dívat. Základy slušného chování.

,,Tak znova. Není to nasát a vysát, ale nasát a poslat." poznamela Parvati a ušklíbla se.

,,Vůbec nevím o čem se tady bavíte." mlaskal Goyle, kterej u ohníčku už nebyl, ale nikdo na něj nezareagoval. Chudák náš malej. No dobře, on není zrovna malej, ale tak co. Chápem se ne?

,,Je úplně jedno, jak se to jmenuje ale tohle už hrát nebudeme. Co něco víc...normálního?" podotkl Draco.

,,Hmm, a co by sis prosim tě představoval pod pojmem normální?" ozval se Seamus, kterej vyšel od někud z křoví. Vůbec nevím, co tam dělal, ale je to Seamus. Asi nemá nikdo teď za potřebí to řešit. Prozatím.

,,Draco asi myslel.." začla Astorie.

,,Já moc rád řeknu, co jsem myslel." ušklíbl se na Astorii Draco. ,,Slovo normální je něco běžného a standartního, kdybys nevěděla. A já nevím. Prostě něco jiného." 

,,Nechte toho hašteření a zvedejte se. Přestávka skončila." ukončil tohle hádání Hagrid a pomohl Ginny a Harrymu na nohy.

,,Dobrý nápad. A jestli máte potřebu si po cestě cokoliv zahrát, tak prosím bez hádání. A jestli chcete poradit, zkuste třeba slovní fotbal. Jdeme!" dořekla McGonagallová a všichni se zvedli, že teda půjdou. Profesorka a Hagrid už vyšli, ale všechny ostatní zastavil Harry a rychle se zeptal:

,,Co takhle hrát po celou dobu výletu hru ŠTRONZO? Prostě to můžete jednou někomu říct, komu to ještě nikdo neřekl a ta osoba musí ztuhnout a dokud mu nikdo neřekne STAČÍ, tak se nesmí hýbat. Co říkáte?"

,,Platí, ale před profesorkou a Hagridem ticho ok?" 

Všichni tak nějak souhlasili, protože usoudili, že může být sranda.

,,Tak kde jste? Jdeme!" zakřičela Minerva a všichni se rozběhli k ní, aby jí dohnali. Tedy abych to upřesnila Goyle ne. Ten si to k ní v klidu došel. Není kam spěchat, jak sám řekl a dojedl poslední kus své giga mega bagety.

,,Tak já začnu. Půjdete za sebou, tak jak jdete. Moje slovo je Protego." začala profesorka a ukázala, že má pokračovat Dean.

,,Obliviate."

,,To to musí bejt jenom kouzla? " zeptal se Blaise.

,,Ne, jakékoliv slovo." odpověděla Minerva.

,,E, tak třeba email. "ozvala se Parvati a Millicent už se ptala, co to je.
,,Je to něco z mudlovského světa. Sama úplně přesně nevím."

,,Dají se přes to posílat zprávy, fotky a videa. "odpověděl Theo.

,,Ti mudlové jsou ale hloupí, to už tady známé dlouho. Postačí kouzelný dopis." řekl Seamus a dodal:
,,Lustr. " Byl totiž na řadě.

,,Rum." řekl Neville, který šel vedle něj.

,,Merlin! " zajásal radostně Blaise.

,,Blaisi? Co máš pořád s tím Merlinem? To je to tvůj táta nebo jako?! " Zeptal se Seamus, protože se fakt už musel zeptat.

,,Nooo, teoreticky je to můj otec. A teoreticky je to i tvůj otec. To znamená, že jsme všichni sourozenci!" odpověděl.

,,Nerada to říkám..... Ale Blaise není v pořádku. "kroutila hlavou Daphné.

Šli dál a stále hráli, ale nebylo to už moc zajímavé. Jenom jsme se pozastavili, když Draco řekl sám sebe, Hermiona jsou nadaci SPOŽÚS, Pansy nehty, no a od Goyle jsme se dozvěděli, co je to Hákarl. Prej islandské jídlo z žraloka. A přiznal, že je to jeho nejoblíbenější jídlo.

Co si budem.... Není v téhle partě jedinej divnej. Ale to už samozřejmě všichni víme. Blaise má zvláštní smysl pro humor, kterej skoro nikdo nikdy nechápe. Pansy musí být vždy a všude upravená. Jinak by měla špatný den. Hermioně se všichni diví, že to už pěknou dobu táhne s Dracem, což je docela zázrak, ale přejou jim to. Draco je hezkej a sexy, ale pak je tady to ego že ano. A pak další a další.....

Nikdo není dokonalej.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat