21. Proč?

1.6K 85 16
                                    

Vzbudila se do krásného pondělního dne. Svítilo slunce a blížila se sedmá hodina. Šla se osprchovat a převléknout. Potom sešla po schodech dolů, do Nebelvírské společenské místnosti. Pohlédla na nástěnku, na které bylo nové oznámení.

Dobrý den přeji,
Hermiona Jean Grangerová a Draco Lucius Malfoy se stávají novými primusy. Prosím ať se v deset hodin dostaví do mé kanceláře. Přeju příjemný den.
               Vaše ředitelka McGonagallová

,,Moment...... Proč? Proč? Proč? Stalo se snad něco o čem nikdo neví?!" Tyto myšlenky běhali Hermioně v hlavě. Podívala se znovu na vyvěšený
,,plakát ". Pod sdělením byla její a Dracova fotografie.

,,Co je nového?" Přišla za ní nadšená Ginny. Po malé chvilce si přečetla sdělení.
,,Áá.......... To mě mrzí."

,,Však to může být v pohodě. Budu tam s Dracem a teoreticky asi žádný problém nevidím, ale proč my? Proč né někdo jiný? " Posadila se na gauč.
,,No nic. Půjdu na snídani a pak tam zajdu. Měj se pěkně! " A odešla.

Na snídani sedělo docela dost studentů. U zmijozelského stolu seděl Draco. Pomalu k němu došla a ze zadu mu vlepila pusu.

,,Dobré ráno. Už sis přečetl tu novinku?? " Posadila se vedle něj.

,,Ano, slyšel. " Řekl Draco a pohlédl Hermioně do očí.

,,Tak tam v deset zajdem? Nevíš, co se tak náhle stalo? "Pousmála se.

,,Slyšel jsem, že oba dva primusové odcházej. " Podotkl jakýsi chlapec, který šel akorát kolem. Byl nejspíš z Havraspáru.

,,Hhmmmmm." Draco si do pusy strčil klobásu.

,,Draco? Děje se něco? Připadáš mi nesvůj." Hermiona také strčila do pusy kus klobásy a napila se kávy.

,,Ne nic. " Stále zíral někam do zdi.

Zhruba v osm opouštěli Velkou síň. Hermiona se rozhodla, že Draca trošku probudí a skočila mu na záda.

,,Tak a teď až k mé koleji! "

,,Jistě madam. " Konečně se usmál a rozběhl se.
Běžel opatrně, ale docela rychle. Za chvíli byli u obrazu buclaté dámy.

,,Vystupovat." Zašeptal jí do ucha.

,,Díky." Seskočila na zem a opět ho velice původně políbila.
,,Tak se potkáme v deset u ředitelky McGonagallový. Ahoj. "
Řekla heslo a vešla obrazem dovnitř, do společenky. Posadila se na gauč, vzala do ruky knihu a celou tu dobu si četla.
Ve třičtvrtě na deset knihu zavřela a pomalu se vydala směrem k ředitelně.

Za pět minut deset už stáli s Dracem spolu. Čekali.

,,Fakt ti něco není? " Dělala si brunetka starosti.

,,Ne. Nejspíš jsem se špatně vyspal. " Draco očividně něco tajil.

Hle se otevřeli dveře a uslyšeli paní ředitelky hlas:

,,Pojďte dál! "

Vešli dovnitř a pozdravili.

,,Posaďte se, prosím! " Vyzvala je a oni tak učinili.
,,Byli jste tedy jmenování novými primusy. Tady máte plánek, kdy, kde a co budete dělat. Prosím abyste začali už dnes večer. " Informovala je.

,,Paní ředitelko, mohla bych se vás zeptat, co se stalo minulým primusům, že z této  ,,funkce" odešli? A proč jsem zrovna my? " Nedalo jí to a zeptala se.

,,Opustili školu. Odešli. Víc vám k tomu neřeknu a proč jste právě vy dva? Odpověď je velice jednoduchá.
Jste nejlepší studenti ve vašem ročníku, možná i na škole, a máte spolu dobrý vztah. No zkrátka vám tolik nebude vadit, když třeba omylem usnete při hodině. " Zasmála se.

,,Dobrá." Řekla Hermiona.
,,Potřebujete od nás ještě něco? " Doplnila.

,,Já bych si s paní profesorkou chtěl o něčem promluvit. " Řekl Draco a tak Hermiona odešla. Neodešla úplně, čekala na něj přede dveřmi. Po chvíli Draco vyšel s paní ředitelkou.

,,Tak se za mnou potom stavte a řeknete mi, kdo vás napadl. Nashledanou pane Malfoy. Měj tě se slečno Grangerová. " A zabouchla dveře.

,,Jak to myslela?" Divila se Hermiona.

,,Potom ti to vysvětlím. " Odbyl jí a vydali se jakýmsi směrem.

,,Kdy? Co přede mnou tajíš? "

,,Můžu ti to říct na Silvestra? "Chytil jí za bok.

,,Hhmmmmm. Tak jo, ale teď už se na mě usměj!" Pohrábla mu vlasy. Usmál se.
,,A teď mi dej pusu a pojď se projít. Jsou stále vánoční prázdniny. " Také se usmála.

,,To moc rád! " A vlepil jí obrovskou a vášnivou pusu.

,,Hele, ale Silvestr je zítra, takže mi to svoje tajemství řekneš. A teď pojď. Jdeme ven. " Chytla ho za ruku a táhla ho směrem k hlavní bráně.

****

,,Že mě nechytíš! " začala Hermiona.

,,Neblbni. Zase spadneš. "Radil jí Draco.

,,Ale...." A rozeběhla se.

Jako by to Draco čekal, jí to podklouzlo, ale než se nadála, už jí Draco držel v náručí.

,,Neříkal jsem to!" Zasmál se.
,,Že tě shodim do toho sněhu! " Začal si s ní hrát. Hermiona ho pevně stiskla.

,,Neshodíš." Dodala.

Draco to ale věděl, a proto udělal jediné. Svalil se na zem sám. I s Hermiona samozřejmě.

,,Že ne? "Opět se zasmál a začal jí líbat.
Ona se mu však nevěnovala úplně. Jednou rukou cosi dělala.

,,Co to...? " Než to stačil doříct, přistála mu v obličeji pořádně velká studená koule sněhu.
,,Jo tak ty takhle? " Pochopil konečně její hru. Zvedl se.
Vzal hůlku a švihl s ní na kopku sněhu. Ten se vznesl a spadl přímo na Hermiona.

,,Ehmehmr." Ozvalo se.

,,Dobře. Pomůžu ti! " A vrátil sníh tam, kde původně byl. Nikdo pod sněhem nebyl.
,,Kam se poděla? " Běhala mu v hlavě otázka.

,,Hledáš mě? " Ozvalo se za ním. Otočil se a spatřil Hermionu, která se vesele vysmívá.
,,Mě neoblafneš."  přestala se smát a hůlkou Draca strčila.
Nečekal to a svalil se do sněhu.

,,Hahaha! " Zasmál se ironicky a zvedl se.
,,Tahle hra je nebezpečná! " A rozběhl se proti Hermioně.
Místo, aby jí svalil do sněhu, jí vzal do náruče a někam s ní běžel.

,,Kam to jdeme? " Divila se.

,,Uvidíš! " Stále pokračoval ve svém běhu, div oba dva nespadli.
Když v hradu pak zabočili směrem ke sklepení, tak to Hermioně došlo. Běželi do Zmijozelské společenky nebo do jeho ložnice.

,,Severus Snape! " Zašeptal před obrazem.

,,To je vaše heslo? My máme Albus Brumbál. " Poznamenala, ale Draca to očividně nezajímalo.
Když vešli dovnitř, vytáhl Draco hůlku z hábitu a vyčaroval postel, na kterou později Hermionu hodil.

,,Chceš ještě něco říct? " Zeptal se jí.
Brunetka zavrtěla hlavou a Draco pokračoval.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat