32. Záhadné tkaničky

1.2K 63 32
                                    

Noc u všech proběhla bez komplikací, protože všichni byli tak moc unavení, že neměli náladu, ani energii se hádat nebo tak.
Tedy až na Goyla, protože se v noci chtěl vypařit do kuchyně pro nějaké jídlo, ale Bob ho načapal a poslal ho zpátky do stanu, takže Goylova noc neproběhla úplně pěkně.

,,Písk. Vstávat a cvičit! Je šest ráno a to je nejvyšší čas vstát a jít běhat! " Probudil všechny tento hlas. Opět Beccy.

,,Já končím. Nedostanu najíst a ještě mám jít běhat?!?! " Stěžoval si Goyle.

,,Jestli bude mít někdo připomínky bude běhat dvakrát tolik..... Nikdo? Dobře..... "Polkla.
,,Takže se běžte všichni obléknou do sportovního oblečení a za deset minut Vás všechny chci vidět na rozcvičce! " Zahulákala naposledy a poslala je zpátky do stanu. Ovšem jen na chvíli, že ano.
Možná to tak milá a sympatická slečna není, jak si všichni mysleli. Alespoň to tak nevypadá.

,,Udělejte si kolem sebe místo, sledujte mě a dělejte přesně to, co já. Jasné? " Zeptala po tom, co uběhli dvě minuty.

Nic moc se neozvalo. Jen někdo řekl jakože jo a jasné.

,,Jasné? " Zopakovala.

,,JASAN!!! " Zakřičel jediný Blaise, všichni ostatní křičel jasně.
No, pokud ještě všichni v hradu nebyli vzhůru, tak teď už jistě jsou.

,,To jsem ráda. Zapneme si k tomu nějakou hudbu, ať se trošku probudíte A pořádně se protáhnete. A Stuarte! Bobe! Vy pojďte s námi! " Přikázala jim a zdálo se, že se na ně pousmála.

,,Jasně."řekli oba dva na ráz, ikdyž se ani jednomu nechtělo. Ale tak co, proti Becce toho moc nezmůžou.

Protahovali se a protahovali a za necelou půl hodinku se připravili na provizorní start a měli oběhnout celý hrad. Nejprve je chtěla nechat oběhnout celé Černé jezero, ale nakonec a zaplať Merline si to rozmyslela.

,,3,2,1........ Běžte! " Zvolala. Ano, ona s nimi neběžela, ani Bob a Stuart. Ale neměli od toho daleko.

Počítala s tím, že se někdo bude chtít ztratit, ale bude jim to prd platné, protože je pozorovala dalekohledem.

,,Doufám, že ta odměna bude stát za to, protože vstát v šest a ještě jít běhat fakt nechci. " Řekl Draco po tom, co oběhli už minimálně půlku hradu.

,,Uvidíme. A ty že nevstáváš v šest a nechodíš běhat? Chceš mi říct, že ty tvoje břišáky jsou jenom fake. Že jsou třeba namalovaný? Rozcházím se s tebou. " Řekla z radosti.

,,Hahaha, jen abych si tě třeba nehodil přes rameno. Né já tě asi neunesu, protože seš pěkně těžká. " Přidal se k její hře. Nebo či to mělo být. Nicméně jeho věta zněla dost zvláštně.

Je důležité říct, že byli o asi kilometr napřed, takže si klidně mohli dát piknik a potom pokračovat a stejně by byli první.

Ano opravdu byli všichni tak daleko za nimi. Protože si všichni všude dávali pauzy a znáte to.
On by si i Draco dal pauzu, ale chtěl běžet po boku své přítelkyně, pokud se s ním Hermiona opravdu nerozešla, a ona si nechtěla dávat pauzy.

,,Hmm, to nevím. Záleží na tom, jestli by jsi vůbec něco tak lehkého unesl, když nemáš svaly. " Zasmála se.

,,Hmmm, když myslíš. "Zachoval se jako by mu to nevadilo.

Po chvilce běhání se rozběhl směrem k ní a přehodil si jí přes rameno.

,,Hej! " Zasmála se.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat