,,Díky Hermiono za pomoc! To už bude stačit. " Pomocí kouzla nafoukla asi sto balónků.
,,Dobře." Usmála se.
,,Takže...... Občerstvení? Máme. Výzdobu? Máme. Nějaký drinky? Máme. Hudbu? Máme........ " Ukazoval Harry po celé místnosti.
,,Harry?! Není to náhodou Deanův mejdan? Nebo změna plánu??? " Stále se usmívala Hermiona.
,,Já jsem rád, že to za mě dělá Harry. Já jsem ten plán pouze navrhl. " Zjevil se tu z čista jasna Dean.
,,Dobře.Tak kdy plánujete začít??? "
,,V sedm sem přijdou všichni hosti. Použijeme ještě zvětšování kouzlo, aby se tady dalo lépe pohybovat a prosím Hermiono, víš co máš dělat se dveřmi, aby nás nikdo neslyšel. Tak prosím, pustíme se do zbytku a za půl hodiny začínáme! " Řekl zvesela Harry a rozhlédl se po celé místnosti.
Blížila se sedmá hodina a místnost se začala plnit lidmi.
,,Ginny? Mohla bych tě o něco poprosit? " Vzala si Ginny stranou.,,Jo, povídej. " Usmála se.
,,Prosimtě. Až přijde Ronald, můžu si povídat s tebou? Nechci si ho všímat a nevím co jiného bych tady jinak dělala, protože si chci užít večer i s Dracem. "
,,Dobře." Odešla si pro pití.
V 19:20 už byli všichni rozjetí, až na Hermiona. Ta se radši držela stranou. A Ronald ještě nepřišel.
,,Stejnak se zdržel někde v hospodě. " Podotkla Hermiona a Ginny jenom s nechutí zakývala hlavu.
Potom se dále bavili, pili a smáli. Stále pořád někdo říkal: ,,a slyšeli jste ten vtip..."
Mejdan byl plném proudu. Hermiona s Ginny si povídali na gauči, když se na mejdanu z čistá jasna vynořil Ronald. Nikdo neví, kde vzal heslo
(,ale asi mu ho Harry řekl).
Nikdo nic neříkal, ale Hermiona se opět vrátila k rozhovoru, víme všichni proč.,,Tak jsem tady?" Ušklíbl se. Nebylo to ale to hezké ušklíbnutí, které dělá Draco. Byl to jakési obličej: právě jsem se pozvracel.
,,Ahoj Rone! " Objal ho Harry.
,,Čau Weasley..... " Vyžvanili ze sebe ostatní.
Brunetka si pro sebe špitla no skvělý a pokračovala v rozhovoru s rudovláskou.,,Kde je stůl s jídlem?" Odhodil tašku na jakousi malou holčičku, která se sem nepochybně zatoulala.
Hermiona vstala a šla za ní.,,Ahoj, jak se jmenuješ? " Usmála se.
,,Victoria." Vzlykla.
,,Ukaž."sundala jí batoh z nohy.,,Pojď, odvedu tě do tvé ložnice. " Chytla jí za ruku a odešla s ní do její ložnice.
Za malou chvíli se vrátila a opět se dala do řeči s Ginny.
,,Ale, ale. Tady máme tu mojí brunetku. " Zasmál se Ronald a ona se ho snažila nevnímat.
,,Ani mě nepozdravíš? " Přešel víc k Ginny, aby na ní pořádně viděl. Sáhl jí na rameno.,,Haló? " Hermiona sebou ucukla.
,,Nesahej ne mě! " Zasyčela.
,,Copak? " Zase se ušklíbl.
,,Copak?!?! Jasně jsem ti řekla, že jsme se rozešli a já si s tebou nechci kazit život. Takže....si odejdi povídat s někým jiným. Já stejně za chvíli půjdu.
,,Vrrr. Tady je někdo nevrlej. "
,,Sssssss." Teď už doopravdy zasyčela a odehnala Ronalda pryč.
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...