Hermiona se ráno probudila velmi brzy, asi kolem čtvrté hodiny a už nemohla znova usnout. Po včerejším objetím s Dracem a čtením v knihovně měla dobrou náladu. Převalovala se v posteli tak do pěti a pak konečně vylezla. Došla se umýt a připravit na dnešní vyučování. Dnes měli jenom 2 hodiny dopoledne a pak volno. Vyčistila si zuby a šla jsi dolů do společenky číst na gauč.
Knížku přečetla za necelou hodinu a v šest hodin se podívala na hodinky a řekla si, že už má hlad a půjde na snídani. Obraz buclaté dámy se sám otevřel a Hermiona pomalým krokem vyšla směrem k velké síni. Při cestě tam přemýšlela o květákovi.... Hmmm...... Tedy vlastně o kuřeti. Ne, že by měla chuť na květák a pak na kuře, jenom myslela na chlapce s bílými vlasy a krásnýma šedýma očima, Draca. Hermiona sama nevěděla, proč na něj myslí, ale Draco byl v poslední době jediný s kým se bavila z jiné koleje.
Došla do Velké síně, kde pochopitelně nikdo nebyl. Tedy až na Filche, který si se svojí kočkou paní Norissovou hrát za učitelským stolem.
Hermiona si u snídani pročítala noviny a potichu se smála Filchovi, protože už mu asi po třetí spadla paní Norissová na zem.
Akorát Hermiona dojedla, když do Velké síně přišli několik dalších studentů. Vstala a popobíhala na kolej. Chvíli běžela bez přemýšlení a spadla opět na zem. Nesmíme se jí divit, je prostě nemotorná. Už jí zbýval jen jeden týden než jí sundají sádru a ona si málem zlomí i druhou ruku. Ach jo..... No, šla dál až k Nebelvírské kolej, kde na lavičce viděla sovu.Sova v zobáku držela krásné červené psaní. Hermiona si dopis vzala do ruky, sovu pohladila a dala jí soví pamlsky. Které vzala jenom ona ví kde. Sova po chvilce odletěla a Hermiona s dopisem vešla do společenky. Posadila se na gauč a na dopis se podívala.
Na dopise bylo napsáno:Pro Hermionu Jean Grangerovou❤
Hermiona se na chvíli zarazila. Přemýšlela od koho by mohla dostat takové překrásné psaní.
Bylo sedm hodin ráno a jí to očividně po ránu nepřemýšlelo, protože si chvíli myslela, že by tento krásný dopis mohl být od Weasley. Pak jí však došlo, kdo vlastně Weasley je. Hnusný, bezcitný květák, který nic neocení a na všechny kašle. Oklepala se z její představy nad Ronem a dopis otevřela, otočila se ke krbu aby na to pořádně viděla a začala si číst:
Ahoj Grangerová,
asi tě překvapuje, že píšu, ale rozhodl jsem se udělat velký krok ve svém životě a potřeboval bych od tebe pomoc. Přijď sama v 23:00 večer na astronomickou věž, tam se to všechno dozvíš.
D. M.Na chvíli se zadívala do krbu a pak jí vlastně došlo, co právě přečetla.
Draco Malfoy, tak drzý a arogantní kluk s bílým a krásnými vlasy jí napsal dopis? A neuráží jí v něm?Ona sama nevěděla, co se děje, ale takovou zpráva si nechtěla nechat pro sebe. Vyběhla po schodech nahoru a vběhla do jejich pokoje, kde se Ginny akorát rozhodla vstát.
Ginny si mnula oči a ještě skoro nic neviděla, když do ní narazila Hermiona a svalila jí na zem.Ginny se probrala a pomohla Hermioně na nohy. Sice jí shodila ona, ale stále měla na ruce sádru.
,,Někde hoří?! " zavtípkovala.
,,Jo...... Totiž ne! No prostě posaď se! " Přikázala jí.
,,Hele, ale já nemám tolik času. Musím se umýt a jít na snídani a mám na to ani ne hodinu. " Stěžovala si drsně probuzená Ginny.
,,Neboj, to zabere maximálně deset minut a ty máš dneska jenom odpolední vyučování, ne? " Podívala se na rozvrh pověšený vedle vstupu do pokoje.
Ginny vstala a došla až ke dveřím, kde se na rozvrh hodin podívala.,,Máš pravdu. Jsem úplně blbá. V poslední době se mi pletou dny v týdnu. Tak povídej... " Vyzvala jí Ginny, když se opět posadila na postel.
,,Nejsi blbá. Jenom jsi si spletla den. No každopádně... "začala Hermiona.,, Chtěla bych ti něco ukázat. " Řekla a podala Ginny červený dopis.
,,Co to je? Mám si to přečíst?" Hermiona kývla a usmála se radostí.
Netrvalo dlouho a Ginny si dopis dočetla.,,Moment, moment a ještě jednou moment. Kde jsi ten dopis našla? A neznamená D. M. to co si myslím, viď?" Začala uvažovat.
,,Našla jsem ho před obrazem Buclaté dámy. Přinesla mi ho sova, která seděla na lavičce vedle obrazu. A znamená to to, co si myslíš. " Vysvětlila jí a čekala její reakci.
,,Takže, tvoje krásné sny se splnily? Draco tě někam pozval? Nikdy bych to do něj neřekla. " Usmála se a objala Hermionu.
,,Neříkám, že by se mi to někdy zdálo, ale máš pravdu. Měla bych mu poslat odpověď? " Zvedla se.
,,Já bych mu nenapsala. Tvař se nedobytně! "zasmála se Ginny.
,,Dělám si srandu. Hele jak chceš. Můžeš ho nechat v domnění, že nepřijdeš. " Začala vymýšlet plán.
,,Jo a prosím tě, přines Harrymu tu knížku z knihovny. " Ginny odběhla do koupelny.Hermiona slíbila Harrymu, že mu půjčí nějakou knížku. Poprosil jí o to, protože jí potřeboval na dnešek a on měl dopoledne s Ginny famfrpál. Na což Ginny asi zapomněla. A brunetka si na to nevzpomněla, protože úplně vypustila z hlavy, že Ginny taky hraje famfrpál. V poslední době je trochu zvláštní, nemyslíte?
Začala přemýšlet. Lehla si na postel a upřeně se dívala na strop. Kouzlem si vytvořila, aby strop měl podobu nebe.
Stále si dokola četla dopis od Draca a o celé té věci přemýšlela......
Hodinu před obědem šla do knihovny Harrymu půjčit knihu. Potřeboval něco na lektvary. Hermiona knihu našla než byste stačili říct famfrpál.
Knihu si půjčila a pak odešla zpátky na kolej.Před schody potkala Harryho, který jí málem dal pusu, jak byl vděčný, že mu knihu přinesla. Docela přehnaná reakce, ale radši si toho teď nebudeme všímat.
Celý zbytek dne byl pro ní hrozně dlouhý. Celý den na Draca nenarazila. Nakonec se přeci jenom dočkala večera.
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...