24. Doučování

1.5K 76 3
                                    

Dobré ráno, zlato.
Včera jsem babičku ještě neviděl, ale dneska už se jí jdu plně věnovat, takže ti asi nebudu odepisovat. Zatím ahoj.

Hermiona si opět vzala brk a odepsala.

Dobře. Ať je všechno v pořádku. Čau.

Papírek i brk odložila zpět na stůl a vstala z postele. Bylo ráno, tudíž se jako první vydala do sprchy.
Potom se oblékla a vyrazila na snídani.

Knihu, kterou si vzala sebou, držela těsně u těla s nevinným obličejem sklopeným k zemi. A celou cestu se nedívala, kam jde.
Před Velkou síní stála docela velká skupinka Zmijozelů.

Hermiona do nich narazila, díky své nepozornosti a nevědomosti, a s leknutím spadla na zadek na tvrdou a studenou zem.

,,Ty jsi pako." uchechtl se nějaký kluk, kterého znala od vidění.

,,No tak, kluci. Rozchod." řekl Theodor Nott.
Poslechli ho a odešli. Teď už na ní zíral jenom Theo, Blaise, Pansy a přicházela Daphné.

,,Vstávej!" vyzval jí Blaise a natáhl k ní ruku, aby jí pomohl vstát.

,,Dík. " Špitla a knihu si přiskla více k tělu. Asi s ní chtěla splynout.

,,Já jsem Theodor Nott. Tohle je Blaise, Pansy a tohle Daphné. " ukazoval postupně na osoby.

,,Já jsem-" chtěla se představit, ale Pansy jí do toho skočila.

,,Víme, kdo jsi. Jsi Hermiona Jean Grangerová. Válečná bojovnice, podle někoho nejchytřejší člověk doby, přítelkyně Draca, primuska a žákyně téhle školy. " odrecitovala jako básničku, až se Hermiona začervenala.
,,A teď k něčemu jinému. Máme takový problém." začala.

,,Můžu Vám s ním nějak pomoct? " zeptala se stále se červenající Hermiona.

,,U Merlina oni od tebe potřebujou pomoct, jinak by ti to neříkali, ne?" promluvila konečně Daphné.

,,Fajn. S čím?" podívala se na ně vyčítavě. Ještě včera s ní nemluvili a teď po ní něco chtěli a stěžujou si.

,,Potřebovali bysme pomoct se Studiem Mudlů." řekl konečně Blaise a ušklíbl se.

,,No víš. Od tý doby, co tenhle předmět musíme mít, z něj tak trošku ,propadáme,." Pokusila se Pansy o úsměv, mezitím, co se Daphné rozhodla, že odejde.

,,Daphné stůj a okamžitě se vrať! " zakřičel na ní Blaise, který se k ní ani neotočil. Theo ho propaloval pohledem, že křičí na jeho přítelkyni. Nebylo tajemstvím, že Theo a Daphné spolu chodili.

,,Dobrá. Ráda vám pomohu. Tak po večeři v knihovně?" Usmála se.

,,Jasně. Všichni dorazíme." řekla Pansy, když viděla otrávené obličeje svých kamarádů.

Hermiona opustila skupinku a vydala se ke svému stolu.

,,Říkala jsem vám, že je fajn. " slyšela šuškat Pansy a pak konečně dosedla na svůj do teď bolavý zadek, aby se nasnídala.

***

Zbytek dne se nic zajímavého nedělo. Bylo normální vyučování jako každý všední den.

Na večeři šla Hermiona s poměrně veselou náladou.

***

,,Jdeš se mnou?" zeptala se Pansy, která k ní od někud dorazila.

,,Jo, jasně." prohlédla si jí a vstala od stolu.

Společně se tedy vydaly směrem do knihovny a chvíli mezi nimi bylo trapné ticho.

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat