O den dříve
,,Co si to tam pořád šuškáte? " Rozhněvala se profesorka McGonagallová na Draca s Hermionou, kteří se hádali vzadu v lavici.
,,Promiňte! " Omluvili se.
,,Žádné promiňte. Dostanete trest. Stavte se za mnou večer do kabinetu a tam Vám vymyslím trest." Nařídila.
,,A už buďte ticho! " Bouchla do lavice a hrozivým pohledem se na ně podívala.Večer se vydali za profesorkou. Měli celý příští večer hlídat v noci Bradavice. Budou omluveni z dalšího vyučování druhý den. Pro Draca to nebyl trest, ale volno.
Druhý den večer, trest
,,Draco, tak co? Můžeme vyrazit? " Zvedla se Hermiona z lavičky, když čekala na Draca.
,,Jo, už jsem tady. Tak jaký máme plán? " Koukl na papír, který Hermiona držela v ruce.
,,No, tady máme plán, kam všude musíme dojít a co máme
zkontrolovat. " Jezdila prstem po papíře. Jako trest dostali hlídkovat Bradavice.,,Toho je tedy požehnaně. Tak to abysme se dali do práce! " Zvolal sebevědomě a vykročil.
,,Tak na mě snad počkáš ne? " Vyběhla za ním. Draco neodpověděl, ale Hermiona ho v klidu doběhla.
Chodili po místech vyznačených na mapě a hlídali Bradavice. Byli u všech kolejích. Zmijozel, Nebelvír, Havraspár a Mrzimor byly zkontrolované. Prošli i kolem pracovny McGonagallové.
Už se blížila první hodina ranní a zbývala už jen Velká síň.,,Tak a to je poslední. " Posadila se Hermiona na dlouhou lavici vedle dlouhého stolu.
,,Měli bysme jít. " Ukázal ke dveřím Velké síně.
,,Ale, ale ty se nějak bojíš, že bysme přišli později. Vždyť ještě nebyla ani jedna. " Začala si s ním opět hrát.
,,Prosim tě." Mávl rukou.
,,V tom případě ti nebude vadit když se trošku zdržíme. " Vylezla Hermiona na stůl.
,,Co to jako děláš? " Ironicky se zasmál.
,,No...... " Řekla Hermiona a začala zpívat....
Hermiona zpívala moc krásně. Do svého zpěvu tancovala na stole a dívala se do dálky. Při posledním slově písníčky, ale udělala chybu. Ne, že by třeba spletla slova, ale naše šikovná Hermiona šplápla jednou nohou mimo stůl. Co se nestalo.
Spadla na ruku na studenou zem. Sykla bolestí a snažila pohnout svojí rukou.
Draco chytl totální záchvat smíchu a ze stolu skočil taky, ale jako chytrý muž, který nesletí jako veverka.,,Prosím tě, proč padáš?" zasmál se jí.
,,Haha, ty jsi nikdy nespadl? Co kdybys jsi mi raději pomohl na nohy místo toho výsměchu." podívala se na něj hrozivým pohledem.
,,Ne, já nikdy nepadám a co za to když tě zvednu?" chtěl po ní něco za to, když jí pomůže na nohy.
,,Jednak dobré svědomí a také díky. Prosím, mohl by jsi mě zvednout?" nezbylo Hemioně nic jiného než poprosit.
V Dracovi problesklo čisté svědomí a Hermionu zvedl.
,,Měli bychom jít na ošetřovnu, madam Pomfreyová si s tím určitě poradí." řekl a vedl jí k ošetřovně.
,,Děkuju." špitla Hermiona, že jí snad nikdo nemohl slyšet. Draco jí však velmi dobře slyšel páč šel vedle ní.
Po cestě si povídali a pádu ze stolu se smáli, až došli na ošetřovnu.
,,Madam Pomfreyová jste tu někde?" zakřičel Draco na prázdnou ošetřovnu.
,,Ano? Já jsem tady." vyšla ze své malé pracovničky. ,,Co se děje?" podívala se na Hermionu, která se opírala o Draca.
,,Myslím, že jsem si zlomila ruku." sedla si na lůžko.
,,A co jste prosim Vás dělala?" dlouze se na ruku podívala.
,,Ale...." odmlčela. ,, spadla jsem ze stolu." sklonila hlavu, protože se za to celkem styděla. Ale stále jí to přišlo vtipné.
,,Madam, bude tu ještě dlouho? Potřebuji jí na hlídce." opřel se o zeď.
,,Má tu ruku opravdu zlomenou, takže tu bude nejmíň do rána. Musí jít na rentgen a pak jí musím dát sádru. Musíte jít na hlídku sám pane Malfoyi." otočila se a utíkala pro něco do pracovničky.
,,Tak ahoj. Musím ještě omrknout zbytek. Sice už jsme to všechno zkontrolovali, ale službu máme až do tří a teď je jedna." pousmál se.
,,Ahoj. A děkuju, že jsi mi pomohl." také se pousmála a Draco odešel.
Hermiona ještě dlouze ležela a přemýšlela. Mezitím co přemýšlela už měla ruku v sádře....
,,Grangerová vstávej! " Probudil jí někdo z krásného snu.
,,To už je ráno? " Probírala se a koukala kdo jí to vlastně budí.
,,Ne, už je skoro poledne. " Vysvětlil Draco.
,,Cože?! "Vykřikla.,, Já zaspala a nestihnu dopolední vyučování. " Stěžovala si.
,,Uklidni se. Dnešní první hodinu máme až odpoledne. McGonagallová nám přeci dala na dopoledne volno." Řekl úplně klidný Draco.
,,Aha. Madam? " Zavolala.
,,Ano slečno? " Vykoukla ze dveří paní Pomfreyová.
,,Můžu už jít? " Sedla si.
,,Ano už můžete jít, ale za dva týdny přijďte na kontrolu. " Opět zalezla.
,,Jistě. Určitě přijdu. " Řekla Hermiona skoro do prázdna.
,,Tak a já jdu na snídani. " Prohlásila a vykročila směrem k Velké síni.,,Mohl bych jít s tebou? " Zeptal se jí Draco.
Počkat... U Merlinových vousů, co se to tu děje? Draco je na Hermionu nějaký milý.
,,Jo." Zarazilo jí to.
Došli společně na snídani, kde samozřejmě už nikdo nebyl. Hermiona se posadila na své oblíbené místo a začala jíst.
,,Sedli jsi si k místu, kde jsi zakopla a sletěla jsi jako veverka dolů. " Zasmál se.,, Mohl bych si přisednout? " Hermiona už nic neřekla. Jenom přikývla a papala.
.........
Zbytek dopoledne strávila čtením knížek a odpoledne vyučováním.
,,Hermiono, ještě jsi mi vlastně neřekla, co se ti stalo s rukou? " Zeptal se jí večer Ronald a začal pít.
,,Spadla jsem. A proč piješ? " Posadila se Hermiona na křeslo v Nebelvírské společence.
,,Dneska jsem napsal test na který jsem hrozně pyšný. Za prvé už ho mám za sebou a za druhé myslím, že budu mít V. Takže slavím! " Zakřičel na půlku Bradavic.
,,Tak to s tím slavením nepřeháněj. Víš jak to vždycky dopadne. A teď už mě omluv. Jdu spát.... " Vyběhla schody nahoru a šla si popovídat s Ginny.
,,Můžu se ti podepsat na sádru? " Vytáhla Ginny ze svého batohu fixu.
,,Jistě." Pousmála se.
Ginny vstala a na sádru napsala:
Ginny 🖤Dodala ještě jedno srdíčko a Hermionu objala.
,,Dobrou Ginny. " Ulehla
,,Dobrou Mio. " Ginny zhasla a obě ulehly ke spánku.....
ČTEŠ
MALFOYOVI/Dramione
FantasyJe po válce. A naše trojice se má vrátit do bradavic do dodatkového ročníku. Harry miluje Ginny a jsou spolu šťastní. Mezi Ronem a Hermionou už to pokulhává. Jednoho dne se Ronald opije a udělá velkou kravinu, za kterou ho vyhodí ze školy. Hermiona...