15. Blíží se Vánoce

2K 98 6
                                    

,,Hermiono, počkej! "Zakřičel na ní Harry.

,,Ano? " Podivila se a zastavila se.

,,Budeš tady zůstávat na Vánoce? Jakoby Dean plánuje mejdan. Tak co, zůstaneš? " Harry se tvářil jako kdyby vyhrál nějakej jackpot.

,,Jo." Odpověděla jednoduše. Harry se dal do běhu, ale pak se zase zastavil.

,,Takže s tebou můžu počítat? " Řekl udýchaně.

,,Ano, můžeš se mnou počítat. "

Harry se opět rozběhl, ale pak zase zastavil.

,,A... " Nestihl začít a Hermiona už ho přerušila.

,,Ježiši Kriste už ale! Co po mně ještě chceš? "Naštvala už se Hermiona.

,,Pozvi někoho, aby nás bylo víc. Může to být kdokoliv. Jo a bude asi v naší společence. Měj se. " A konečně už odběhl.

,,Konečně." Ulevila si potichu Hermiona a také se dala do kroku.
Vyrazila na první hodinu. Věštění z čísel. Už se toho moc neučili, protože už skoro všechno probrali a tak opakovali.
A tak to vlastně bylo u každé hodiny, celé pondělí.
Poslední hodinu měli lektvary. Hermiona už od začátku roku musela sedět s Dracem, ale nějak jí to už nevadilo. Jejich vztah se od začátku roku dost změnil. Chodili spolu a docela si rozuměli. Nicméně o jejich vztahu zatím skoro nikdo nevěděl.

,,Draco? " Špitla na něj.,,Budeš přes Vánoce zůstávat v Bradavicích? Přece jenom už klepou na dveře. Je konec listopadu. "Usmála se.

,,Jo.... " Ani to nestihl doříct a už ho přerušil zvon, který symbolizoval konec hodiny. Hermiona vstala a křikla na Harryho.

,,Harry, sejdeme se ve Velký síni, jo? Zatím se měj. " Odbyla ho a nenápadně Draca odtáhla někam, kde na ně nikdo neuvidí.

,,Tak co? " Políbila ho na tvář.

,,Ano. Přes Vánoce tu budu. Matka jede na dovolenou. " Také ji políbil.

,,A otec?" Zeptala se.

,,Je v Azkabanu. "

,,Aha. Promiň, to jsem nevěděla. " Zatvářila se poněkud překvapeně, ale pokračovala.
,,Chtěla jsem s tebou strávit Vánoční svátky, ale Dean pořádá nějaký mejdan. Takže mě napadlo víš.. Že bych tam s nimi chvíli byla a pak bychom se někde sešli. A oslavili spolu ráno. Nebo mi Harry nabízel ať někoho pozvu. Co říkáš? "

,,No, přijde mi brzo to ještě řešit. Co myslíš, do Vánoc se toho může změnit, třeba z toho mejdanu sejde. A nevím jestli by Potter byl rád kdybych ti tam dělat ,doprovod, zrovna já. Nechci to teď řešit. Každopádně už bychom měli jít, mám docela hlad. " Přitáhl si jí k tobě a políbil jí. Pak se s ní rozloučil a každý se vydal svým směrem na večeři.
V klidu se navečeřela a pak se chystala jít do společenky dělat úkoly.
Před kolejí jí ale potkala McLaggena.

,,Ahoj Cormacu, co tady děláš? Nejsi náhodou o rok starší. Nedokončil jsi už školu. A jak ses sem dostal?" Vyptávala se.

,,To není podstatné.
Čekám tu na tebe. "Přišel k ní blíže.

,,A co potřebuješ, nebo proč na mě čekáš? " Hermiona se opřela o zeď.

,,No. Jseš hezká a Ronald už s tebou nejspíš nechodí, takže.... " Na nic nečekal a vrhl se na ní. Začal jí zasypávat spousty polibků, které mu Hermiona nevracela.
Přitiskl jí ruce ke zdi, takže kromě hejbání hlavu se mu nemohla vytrhnout.

,,Vím, že se ti to líbí! " Zasmál se a to byla příležitost pro Hermionu.

,,Pomocccc!!!!! Pomoc... " Zařvala, ale Cormac jí rukou umlčel.

,,Buď zticha! " Přikázal jí a opět si s ní spojil rty.
Hermiona už v nic nedoufala. Pokoušela se ho nohama odkopnout, ale stál u ní moc blízko. Najednou konečně zaslechla něčí kroky.
Modlila se, aby jí ten někdo pomohl.
Draco. Zaplať pánbůh. Díval se do učebnice lektvarů a něco studoval.
Hermiona ze sebe vydala alespoň nějaký zvuk, aby si jí všiml.

,,Co....? Děláš si ze mě pr**l? Vypadni od ní! HNED!!! " Zakřičel Draco a odkopl ho od ní.

,,Jak se vůbec opovažuješ?!!! " Draco na něj jednou nohou šlápl a zřejmě čekal na odpověď.

,,Sorka." Pípl a zjevně mu bylo úplně jedno, co právě udělal.

,,Ty obtěžuješ moji holku a řekneš na to sorka?!?! " Naštval se. Hermiona v sobě pocítila vzrušení a otřela si pusu do svetru.

,,Vypadni! "Draco ho chytl a postavil. Dal mu do nosu a prstem ho poslal pryč.
,,DĚLEJ!!! " Draco už si začínal vytahovat hůlku a McLaggen pochopil, že by bylo dobré vypadnou. Rozběhl se.
Zaa rohem byl slyšet ženský hlas.

,,McLaggene??? Jste to vy? Co tu u Merlinových vousů děláte a jak jste se sem sakra dostal?!?! " Tak naštvanou paní profesorku McGonagallovou jí Mia viděla naposledy, když Ronalda vyloučili.

,,Pojďte do mé pracovny. Tam si to s vámi vyřídím? No pojďte! " Křikla a vyšla krokem směrem k nim.
Hermiona usoudila, že kdyby je viděla v jeho blízkosti mohla by z toho něco vyluštit a proto Draca zatáhla na pánské záchody. Draco se opřel o dveře a Hermiona se k němu otočila. Vyšla proti němu a úplně stejně jako se Cormac McLaggen vrhl na ní, se ona vrhla na něj. Draco jí nechal.

Byla vzrušením bez sebe. Nad ničím nepřemýšlela a zatáhla ho do kabinky. Na chvíli se od něho odtrhla.
Vytáhla hůlku, jednou s ní mávla a záchod zmizel. Podruhé s ní mávla a kabinka se zvětšila na velikost malé ložnice a když s ní mávla po třetí, objevila se před nimi postel. Draco se na ní díval s pusou dokořán a nebyl schopen slovo. Už jenom to, že se na něj takhle Hermiona vrhla ho překvapilo, ale také ho překvapilo, jak dobře dokáže kouzlit. (Nevím, proč se udivuje)
Hermiona zamkla a hůlku si zastrčila zpět do kozačky, kterou si následovně sundala a opět si začala všímat Draca.
On s ní začal spolupracovat, také si sundal boty a svalil jí na postel, na kterou později skočil sám. (Myslím na tu postel). Nebude spekulovat o tom, co se dělo dál. Možná to ale není to, co si myslíte. Hermiona pořád zůstala pannou.

Za dvacet minut už jenom leželi v posteli. Leželi naproti sobě a stále si hleděli do očí. Hermiona se usmála a Draco jí úsměv oplatil. Přitulil se k ní a začal jí pusinkovat krk.
Ona lehce vzdychla a sama mu vlepila velkou pusu.

Do rána tam spolu byli a bylo štěstí, že žádný kluk na toalety nevstoupil. Hermiona se probudila jako první a jeho ruku si položila přes sebe. Chvíli se na ní dívala a zjistila, že znamení pána Zla už skoro vůbec není vidět. Potom pohlédla na svou rukou a její znamení od Belatrix už bylo také opravdu minimálně viditelné. Draco se probudil a Hermiona ho lehce pohladila po hlavě a zašeptala Dobré ráno!

MALFOYOVI/DramioneKde žijí příběhy. Začni objevovat