תאריך יום ההולדת שלי הולך ומתקרב, ואיתו גם ההתרגשות שלי, אני אהיה בת 18.תמיד אני שומעת בנות אומרות שביום ההולדת ה18 שלהם הם ישכבו עם מישהו בפעם הראשונה, ותמיד אני מגחכת לעצמי כשאני שומעת זאת, איזה תמימות אני הספקתי לשכב עם שני בנים כבר! בעצם שלושה גם עם אדם..
פעם אחת שכבתי עם מקס תומפסון ופעם אחרת שכבתי עם טום קארטר אה, גם עם אדם. אפילו שאני די בטוחה שזה לא נחשב.
אני תוהה לעצמי עכשיו מה אעשה ביום הראשון לגיל שמונה עשרה..
הרי כבר שכבתי עם מישהו, עשיתי בנג׳י, ויש לי קעקוע של לב קטן עם ניצוץ מעליו על צד הזרת שלי. אז עשיתי כל מה שכל אחד רוצה לעשות בגיל שמונה עשרה, בנתיים אני לא אתן למחשבות האלו להטריח את ראשי, אני צריכה להתפקס ולהתחיל להתארגן, יש לי היום אימון חשוב בטניס.ידעתי שגם סהר יבוא, אז החלטתי להתלבש יותר יפה וסקסי מבדרך כלל לאימון של היום. שמעתי צפצוף של רכב מבעד לחלון והסתכלתי למטה ואדם בא לקחת אותי, כמו כל יום שבת. הוא הולך לאימון קבוצת הפוטבול שלו ואני לטניס. ירדתי במדרגות וראיתי את אמא שותה קפה ומעבירה ערוצים בשלט, מנסה להבין איך להגיע לערוץ עם תוכנית הבוקר שהיא כל כך אוהבת. התעלמתי ממנה ויצאתי מהדלת.
התיישבתי בתוך המכונית של אדם. ״מישהי פה התלבשה יפה״ בחן אותי אדם. ״התלבשתי רגיל״ הסתכלתי בעיניו בתמימות. הוא הסתכל עליי במבט לא מאמין והתחיל לנסוע. במשך חמש דקות לא הוצאתי הגה מפי, אדם עצר את האוטו עם בלימה קטנה כאשר ראה את הרמזור מתחלף לאור אדום וניצל את הטיימינג. ״לכבוד מי התלבשת ככה?״ הוא מלמל.
״סהר.״ עניתי בקצרה והסתכלתי לתוך הטלפון כדי לבדוק מה השעה ושאנחנו לא מאחרים. אדם טפח על סוודר הפוטבול שלו בעצבנות, כאילו הוא מנקה אותו ממשהו, אך אפשר היה לראות שהוא עצבני.
״אתה בסדר?״ שאלתי בתמימות. ״אני מנקה את הסוודר״ המשיך לטפוח עליו ״את לא רואה?״ הוסיף. ״אני רואה.. אתה פשוט נראה קצת עצב..״ נסיתי לסיים את המשפט אך קטעתי את עצמי כשראיתי שהגענו. ״אני לא עצבני.״ קם מהכסא ולקח את דבריו. ״את יוצאת? יש לי אימון ואני לא רוצה לאחר בגללך״ הסתכל עליי במבט רציני.
יצאתי מהאוטו גם אני לקחתי את דבריי. ״ביי, תודה על הטרמפ״ קראתי לעברו בזמן שהלך לעבר מגרש הפוטבול.
התבוננתי בו הולך וניסיתי להבין מה קורה לו בזמן האחרון. הורדתי את מבטי אל הטלפון וראיתי שהקדמנו בשתי דקות, התיישבתי על הספסל ונכנסתי לאינסטגרם, ראיתי שנהיה עליי צל מאחורה והחלטתי להסתובב וראיתי את סהר, כרגיל הוא נראה מושלם לא משנה מה הוא ישים.
קמתי מהספסל וחיבקתי אותו, הוא נישק אותי וזה מדהים אותי איך הלשון שלי משתלבת עם שלו באופן מדוייק ומושלם. היה קשה לי לשחרר את הנשיקה המדהימה הזאת. הוא קטע את הנשיקה ״בייבי?״ שאל מגרד את עורפו. ״מה אהוב שלי?״ השבתי עם חיוך של אושר על פניי. ״את מאחרת לטניס״ צחק.
YOU ARE READING
רק חֲבֵרִים
ChickLit״אל תלכי, לא עכשיו..״ נאנח אדם שראה את אלה קמה מהמיטה ותפס את ידה. ״אדם אתה עושה מזה עניין גדול, יותר ממה שזה.״ אלה עזבה את כף ידו של אדם והניחה אותה בחזרה על חזיהו החשוף. ״אנחנו רק חברים״ אמרה אלה בעודה מתלבשת ויוצאת מהחדר. אלה חיה את הרגע, היא נ...