עבר שבוע, חופשת החג הייתה קצרה, ואני ומאט.. טוב אנחנו נהננו. שכבנו באמבטיה, בחצר, בבריכה, בתא שירותים בקניון, כמעט בכל מקום. אני חושבת שהוא די אוהב את הרעיון שנקרא סקס.
״היי בייב״ מאט אמר בטון סקסי כשיצא מחדר האמבטיה שלי. ״המגבת נמצאת למטה מדי בלי כוונה או כדי שאני אסתכל מה יש מתחתיה״ קמתי מהמיטה ונשקתי לשפתיו. ״את יכולה לענות על השאלה שלך לבד״ מאט הרים אותי כשרגליי עטפו את גבו. ״אהבתי את הרעיון״ התחלתי לנשק באיטיות את צווארו.
הטלפון של מאט צלצל והוא ענה. ״הלו״ מאט חייך כשראה אותי שואב את צווארו. ״כן, תודה שחזרת אליי״ מאט נהיה רציני. ״רק שניה״ מאט הוריד אותי למטה וסימן לי שהוא יבוא עוד מעט.
אחרי חצי שעה מאט חזר לחדר. ״התקלחת?״ אמר בבילבול כשראה אותי עטופה במגבת. ״עברה חצי שעה, מה ציפית שאעשה?״ הוצאתי חזיה ותחתונים מהארון. ״מצטער, טעות שלי״ מאט גירד בעורפו. ״נמשיך מאיפה שהפסקנו?״ מאט הצמיד את גופי לשלו. ״קודם תגיד לי עם מי דיברת״ זזתי אחורנית. ״סתם.. זאת הייתה סבתא שלי״ מאט שיקר.
״אז למה כשהתקשרו המספר טלפון לא היה שמור?״ חקרתי.
״כי יש לה טלפון חדש״ מאט אמר בטון המתחמק שלו. ״שיהיה, אני מתאפרת״ ניגשתי למראה.
״אז לא ממשיכים מאיפה שהפסקנו?״ מאט ניגש מאחורי ועטף עם ידיו את מותניי. ״אני לא שוכבת עם שקרנים״ נפנפתי את מאט. ״זוכרת שאמרת לי לפני חודש לסמוך עלייך שלא סיפרת לי במה את עסוקה כל הזמן?״ מאט נאנח. ״אז תעשי אותו הדבר עכשיו״ מאט הסתכל עליי מורידה את המגבת. ״אז אנחנו כן מפסיקים מאיפה שהמשכנו״ הרים את גבותיו. ״יש לנו בית ספר אם שכחת״ לבשתי את החוטיני הורוד שלי ולאחר מכן את החזייה התואמת. ״אני אספר לך עם מי דיברתי אם תספרי לי מה שלא רצית לפני חודש״ מאט עצר אותי מללבוש את החזייה. ״איך אתה יודע בדיוק מה לומר כל הזמן!״ שמתי את ידי על המותן. ״כזה אני, אז.. נמשיך?״ מאט שילב את ידיו. ״מהר!״ הורדתי את תחתוניי בחזרה וקפצתי על מאט.
״את אמרת לו מה?!״ הולי שמה את ידיה על הפה. ״שהיא אוהבת אותו!״ איימי קפצה בהתרגשות. ״אלה רוזאטי אמרה לבחור שהיא אוהבת אותו? חכו קשה לי לנשום!״ הולי צחקקה. ״זה לא ביג דיל״ הרגעתי אותן. ״זה חתיכת ביג דיל, בחיים לא אמרת למישהו שאת אוהבת אותו״ איימי התרגשה. ״היא אמרה מה?!״ מייקל נדחף לשיחה. ״למאט״ הולי חייכה.
״היא אמרה לו שהיא אוהבת אותו״ איימי השלימה אותה. ״מה?!״ שון נדחף גם הוא. ״כן!״ הולי התרגשה.
״למה כולכם מתרגשים?״ אדם הצטרף. ״תחזיק חזק, אלה אמרה למאט שהיא אוהבת אותו!״ איימי הניחה את ידיה על הפה בהתלהבות.
אני ואדם הסתכלנו אחד על השני, ראיתי שהוא לא היה שמח על כך. ״יפה לכם, אתם זוג טוב״ אדם חייך בזיוף. ״זה מה שיש לך להגיד לחברה הכי טובה שלך על זה?״ הולי התפלאה. ״עזבו אותו, מתי בכלל אמרת למאט את זה?״ מייקל ניסה להגן על אדם. ״כשהם שכבו! וזאת הייתה הפעם הראשונה שלו״ איימי פלטה. ״איימי!״ דחפתי מרפק לצלעותיה.
״אין לך מה להתבייש אלה, זה יפה שחיכיתם״ הולי ליטפה את ידי. ״אני מניחה״ גלגלתי את עיני.
כשהגעתי הביתה ראיתי את אלכס על הספה. ״היי אלכס״ שמתי את התיק במטבח. ״היי״ אמר בבוז. ״הכל טוב?״ שאלתי כשהוצאתי שתיה מהמקרר. ״הכל גרוע״ אלכס שם את הכרית על פניו. ״מה קרה?״ שאלתי בטון מודאג. ״קרוליין גילתה דבר חדש על רוס, משהו גרוע יותר ממה שחשבתי שנמצא״ אלכס אמר בייאוש. ״מה היא מצאה?״ התיישבתי לידו והעברתי לו כוס מים.
״מסמך שמראה שפעם בחודש ארגון של השוק האפור שולח לרוס כסף״ אלכס לקח לגימה. ״הוא משבש הליכים של תינוקות שנולדים וגורם להורים להאמין שהתינוקות עומדים למות, ככה הם לוקחים את התינוקות ומוכרים אותם״ אלכס הניח את הכוס על השולחן. ״מה?!״ פתחתי את עייני. ״זה לא יכול להיות״ אמרתי כשליבי פועם בחוזקה. ״אני צריכה ללכת״ מלמלתי.
כשיצאתי מהבית פשוט הלכתי, לא ידעתי לאיפה אני לוקחת את עצמי, החלטתי פשוט ללכת, ולא היה אכפת לי שאני לא יודעת לאן.
לא יכול להיות שהארגון שרוס משתייך אליו קשור לנטישה של מאט, איך הם עושים דברים כאלו? כשהרמתי את ראשי למעלה ראיתי את הבית של אדם, החלטתי לנקוש בדלת.
״אלה?״ אדם תהה כשפתח את הדלת. ״אפשר להכנס?״ שאלתי ברוך. ״כן, בטח״ השיב בדאגה.
״ההורים שלך לא בבית?״ הסתכלתי על אדם מכין שוקו חם. ״הם נסעו ליומיים, יש להם עניינים לסדר בניו יורק״ אדם העביר לי את כוס השוקו והתיישבנו על המדרגות.
״למה באת..?״ אדם הסתכל עליי מחזיקה את השוקו עם שרוולי החולצה שלי. ״הרגשתי שאני צריכה לדבר עם החבר הכי טוב שלי, החבר שלפני שנה״ עיקמתי את שפתיי במקצת. ״יש לך אותו עכשיו, את רוצה לספר לי?״ אדם חייך. ״הייתי רוצה, אבל זה עניין של מאט, אין לי את הזכות לספר״ לגמתי מהשוקו.
״אז את רוצה לדבר על משהו אחר?״ גם הוא לגם. ״רוצה לספר לי על רייצ׳ל?״ הנחתי את רגליי על שלו, כמו שהיינו עושים בעבר.
אחרי עשר דקות שאדם סיפר לי איך הוא פגש את רייצ׳ל ולא הפסקנו לצחוק ולדבר, חייכתי חיוך גדול ונשכתי את שפתיי.
״מה קרה?״ אדם הניח את הכוס בצד. ״סתם.. כיף לי לדבר איתך כמו שהיינו עושים פעם, בלי לריב ובלי להתווכח״ הנחתי את ידי על שלו. ״גם אני התגעגעתי לזה״ אדם הסתכל על ידי.
״זאת תמונה חדשה שם על הקיר?״ הצבעתי על התמונה שליד אדם. ״כן, זה מהחתונה במשפחה של אמא שלי, זאת תמונה ישנה״ הסביר. ״בחיים אמא שלך לא דיברה על המשפחה שלה״ הרמתי את גבותיי בהפתעה. ״היא לא כך כך גאה בהם אחרי מה שקרה בחתונה שרואים בתמונה״ אדם הוריד את התמונה מהקיר.
״מה קרה שם?״ הסתכלתי על פניו של אדם.
״ההורים שלי לא היו נשואים כשאמא שלי הייתה בהריון, היא לא דיברה עם המשפחה שלה עד החודש התשיעי, וכשהם הוזמנו לחתונה, זאת הייתה הפעם הראשונה שהמשפחה שלה ידעה על ההריון״ אדם העביר לי את התמונה.
״איך הם הגיבו?״ הסתכלתי על פניה של אימו של אדם בתמונה. ״סבתא שלי החלה לצרוח על אמא שלי, והתפתח ריב ואחותה בכתה על זה שהיא הרסה לה את החתונה״ אדם תלה את התמונה חזרה על הקיר. ״רק אחרי ההריון כל המשפחה של אמא שלי באו עם בלונים מיוחדים לחדר הלידה של אמא שלי״ אדם אמר בנחת. ״איך כבר הבלונים נראו שהיא החליטה לסלוח על זה?״ שאלתי.
״כיתובים של ׳אנחנו אוהבים אותך ליסה׳, ׳את הכוכבת של המשפחה׳, ועוד הרבה בלונים שונים״ אדם לקח את כוס השוקו הריקה מידי. ״הו, והבלון הכי גדול היה עם הכיתוב ׳משפחת דיוויס אוהבת אותך״ אדם ירד למטה.
״מה אמרת?״ שאלתי בהלם. ״שהם קנו לה עוד בלון גדול?״ אדם חזר על עצמו. ״א..אחר כך..״ גמגמתי. ״הכיתוב משפחת דיוויס אוהבת אותך?״ אדם שאל. ״משפחת ד..דיוויס?״ בלעתי את הרוק בגרוני. ״כן.. זה היה השם של אמא שלי כשהיא ילדה אותי, אחרי הלידה היא התחתנה עם אבא שלי והשם השתנה״ אדם ירד למטה כדי לשטוף את הכוסות.
לא האמנתי למה ששמעתי, הלב שלי לא הפסיק לפעום בחוזקה, יכול להיות שאדם ומאט הם.. אחים?
YOU ARE READING
רק חֲבֵרִים
ChickLit״אל תלכי, לא עכשיו..״ נאנח אדם שראה את אלה קמה מהמיטה ותפס את ידה. ״אדם אתה עושה מזה עניין גדול, יותר ממה שזה.״ אלה עזבה את כף ידו של אדם והניחה אותה בחזרה על חזיהו החשוף. ״אנחנו רק חברים״ אמרה אלה בעודה מתלבשת ויוצאת מהחדר. אלה חיה את הרגע, היא נ...