פרק 12 - אני אוהבת אותך?

1.5K 42 2
                                    

הפעם הראשונה. דבר שכל אחד מפחד ממנו, גם אם הוא לא יודה בכך. הפעם הראשונה שלי הייתה עם החבר הכי טוב שלי, שנינו היינו לא מנוסים וזה היה כל כך מוזר אבל עם זאת יפה, חשבתי שזה יהיה מביך אבל אחרי זה המשכתי להתנהג איתו רגיל. היינו עושים את זה בלי רגשות, רק כדי לספק את היצרים המיניים שלנו, מה שבטוח זה שבחיים אני לא אשכח את הפעם הראשונה הזאת.
נשפתי לרווחה כשראיתי שאלכס הוריד את אגרופו למטה.
״אני כל כך מתבייש בך״ אלכס הסתכל לתוך עיניי באכזבה, אך זה לא עניין אותי כי מרוב שהוא אכזב אותי כל כך הרבה פעמים אני כבר לא הרגשתי קשר אליו. אלכס יצא מחדרי וטרק את הדלת. ״את בסדר?״ אדם ניגש לעברי. ״כן אני חושבת ש..״ קטעתי את דבריי כי דמעה זלגה על לחיי, אדם החזיק את ידי וחיבק אותי.
נקישה נשמעה בדלת. ״אלכס אני לא רוצה לראות אותך״ צעקתי לעבר הדלת. ״זה לא אלכס״ קול נשמע. ״זה סהר" קולו של סהר השתלט על אווירת החדר, ובמהרה הסתכלתי על אדם והוא הסתכל עליי בחזרה. ניגבתי מהר את דמעתי והצבעתי על החלל הריק מתחת למיטתי ״תכנס לשם״ לחשתי באוזנו של אדם ״מה קורה? אפשר להכנס״ קולו של סהר נשמע שנית. ״רק רגע״ זירזתי את אדם ״אני מתלבשת!״ צעקתי. ״כאילו כבר לא ראיתי אותך בלי בגדים״ צחקק סהר מבעד לדלת. אדם עיקם את פרצופו וזחל מתחת למיטתי, נשמתי לרווחה ופתחתי את הדלת.
״מה קורה״ סהר נכנס ונשק לי בפי. ״בסדר..״ חייכתי בתמימות, כאילו אדם לא מתחבא מתחת למיטתי, כאילו לא בגדתי בו. ״מה אתה עושה פה? השעה כבר שתיים עשרה בלילה״ התיישבתי על המיטה. ״לא יכולתי להפסיק לחשוב עלייך״ התיישב גם הוא ולקח פיסה משיערי והזיז אותה מאחורי אוזני. חייכתי, אך הרגשתי צבועה, שאני מרמה אותו.
סהר החל לנשק אותי ומצורת ישיבה עברנו לצורת שכיבה, לא יכולתי לעשות את זה, לא עכשיו, לא כשאדם נמצא מתחת למיטה. סהר המשיך לנשק אותי והיה מעליי, והייתי חייבת לפעול והרמתי את רגלי בפזיזות למעלה. סהר מהר התקפל מכאבים ״אלה!״ צעק בכאב. ״מה קורה לך היום״ צעק ושם את ידו מעל איזור איבר מינו. ״בטעות..״ מילמלתי. ״אני לא חושב שזה היה בטעות״ סהר הזיז את ידו בעצבים. ״מה זאת אומרת?״ שמתי את ידי על כתפו. ״מאז מסיבת יום ההולדת שלך אנחנו כמעט לא דיברנו״ סהר נאנח. ״כל פעם שאנחנו כמעט עשינו את זה את המצאת תירוץ..״ סהר הוריד את ידי מכתפו והסתכל ישר לעייני. ״מה העניין אלה..? את לא אוהבת אותי יותר?״ אמר בעצב.
לא יכולתי לענות, קפאתי, כל הרגעים מאז שהכרתי את אדם עברו לי בראש. הרגשתי שאם אענה שאני אוהבת אותו אני אשקר לו, רציתי לצעוק מה עשיתי, שהתנשקתי עם אדם, החבר הכי טוב שלי שלמרות שסהר קינא בו ואמרתי לו שאין ביננו כלום בכל זאת היה, ידעתי שאם כל האהבה שלו אליי, ברגע שהוא ידע על מה שהיה עם אדם הוא לא ירגיש את האהבה הזאת יותר.
״אני כן אוהבת אותך״ המילים האלו נפלטו מפי ונשארתי עומדת בשוק. סהר חייך חיוך גדול, חיבק אותי תוך כדי שהרים אותי באוויר ונשק לי. ״אני שמח״ הוריד אותי וחייך. ״נתראה מחר״ חיבק אותי שנית והלך, לא הצלחתי לצאת מההלם.
אדם יצא מתחת למיטה, עומד גם הוא, עצוב. אדם לקח את רגליו ויצא מחדרי, בלי לומר מילה אחת.
התכוננתי ללכת לישון, רציתי לא לחשוב, רציתי לנשום.
נשכבתי במיטה והסתכלתי על התקרה, ניסיתי לחשוב אם שיקרתי לסהר, אני אמרתי לו שאני אוהבת אותו וזו מילה חזקה מדי בשביל נערה כמוני, עד לא מזמן הקשר הכי ארוך שלי היה שבועיים. קמתי במהרה מהמיטה שמתי נעלי ספורט והחלטתי לפרוק את כל מחשבותיי בריצה.
התגנבתי בשקט במדרגות ויצאתי מהבית. רצתי במשך שלוש דקות עד שראיתי מכונית שישר זיהיתי למי היא שייכת, מכונית מסוג AUDI שחורה. התקרבתי לפתח החלון ונקשתי עליו שתי נקישות קלות.
״למה הלכת״ הנחתי את ידי על צד המכונית. ״אלה אני לא רוצה לדבר עכשיו״ אדם התנשף בכבדות. ״אתה בסדר?״ דאגתי. ״כן זה רק..״ קטע את משפטו והתנשף שנית. ״אדם״ נכנסתי למכוניתו והתיישבתי לידו. ״מה קורה לך״ הנחתי את ידי על חזהו. ״תנשום ביחד איתי..״ נשמתי ונשפתי וכך גם הוא עשה ביחד איתי עד שנשימתו התאזנה. ״את באמת לא מבינה למה אני מתנהג ככה?״ אדם הסתכל אל תוך עייני. ״אד..״ אמרתי והוא קטע אותי. ״יש פעמים שאני לא צריך לדבר בשביל שתביני אותי״ חייך חיוך קטן. ״תסתכלי עליי״ לקח את ידי והחזיק אותה ״זאת את או אף אחת אחרת״ הסתכל עליי וציפה לתשובתי. ״אתה אומר ש...״ בלעתי את רוקי בגרוני. ״כן״ אדם חייך.
״אני אוהב אותך״ אדם לקח את ידו האחת ושם אותה על לחיי ולקח את השניה והניח אותה על קצה סנטרי, הוא התקרב עם פניו אל פניי והתקרב לנשיקה.
לא ידעתי מה לעשות, הרגשתי שזה הדבר הנכון לנשק אותו אבל אני לא יכולה להמשיך לבגוד בסהר ולשקר לו.
נקישה נשמעה על החלון וסובבנו את ראשינו כדי לראות מי שם והופתענו לראות את שון ומייקל מתסכלים המומים על שנינו מחוץ לאוטו. הרגשתי שעולמי חרב, עכשיו סהר ידע על מה שקרה והוא לא ידבר איתי בחיים. כולם יחשבו שאני בוגדת, שעשיתי את המעשה שבחיים לא חשבתי שאעשה, שתמיד נגעלתי ממנו.
יצאתי מהר מהמכונית ושמעתי את קולו של אדם קורא לי ״אלה! חכי״. אך המשכתי לרוץ, לא רציתי לשמוע מה שון יגיד או לראות איך מייקל יהיה בתדהמה.
בבוקר שאחרי הרגשתי שזה הולך להיות יום ארוך שאני לא אהנה ממנו נשארתי במיטתי, החלטתי לא ללכת לבית הספר, ערערתי לעצמי על השבוע שעבר עליי אך דפיקה בדלת חדרי קטעה את מחשבותיי. ״אלה, יפה שלי, תתארגני״ חייכה איימי ברוגע. ״מה את עושה פה?״ התיישבתי. ״הבנתי מסהר שבזמן האחרון את קצת שונה ואת צריכה שיעודדו אותך״ לקחה את ידי והרימה אותי כלפי מעלה ״נו, הולי במכונית״ איימי הצביעה כלפי הדלת וקמתי.
כשהתיישבתי במכונית וחייכתי אל איימי והולי הרגשתי צבועה, שאני לא מספרת להם מה עובר עליי ולמה ההתנהגות שלי שונה, הרגשתי שאני לא חברה טובה, כי חברות טובות סומכות אחת על השניה ומספרות הכול. אני מסתירה מהם את כל מה שגורם לחיי להתפרק מיום ליום.
״ללי.. את רוצה לספר לנו מה עובר עלייך לאחרונה?״ הולי פצעה בקול מנחם. הסתכלתי מעבר לחלון וראיתי שהגענו לבאולינג. ״אלה, אם את רוצה שנעזור לך את חייבת לספר.״ איימי הצטרפה. כשפתחתי את פי כדי לנסות להתחיל לספר להם מה קורה לי הסתכלתי בתדהמה על מייקל שון ואדם יוצאים מהיכל הבאולינג ומתקדמים לעבר המכונית. לא יכולתי להסתכל על פרצופם מרוב הבושה שחשתי, הכל התפרק לגמרי בתוכי.
״גבירותיי״ שון קד קידה ופתח את הדלת שליד הולי והושיט את ידו כדי שתתקדם איתו ואותו הדבר עשה מייקל לאיימי, ולא נותרה ברירה אלא שגם אדם ינהג אותו הדבר כמוהם. כשנכנסו הבנות הלכו להביא אוכל אך לי הייה חשוב יותר לדבר עם מייקל ושון.
״בנים,אני באמת לא יודעת מה להגיד על מה שראיתם אתמול..״נאנחתי. ״זה בסדר״ חייך שון. ״אדם כבר סיפר לנו מה העניין״ המשיך אותו מייקל. ״כן? מה הוא אמר לכם?״ חייכתי בתמימות. ״אתם מאוהבים״ מייקל ושון אמרו בפה אחד.
״אנחנו מה?!״ צעקתי בתדהמה וכל האנשים שבאולם הבאולינג הסתכלו עליי בתדהמה..
אדם יכול להיראות לחלק מכן קצת דיק.. אבל אתם תראו שהוא הכי מתוק בעולם, הוא גבר החלומות.
תודה לכל האנשים שקוראים את הסיפור מופיעות לי התראות מדי פעם וזה מעלה לי חיוך גדול על הפנים.
בכל מקרה אוהבת אתכם המון❤️

רק חֲבֵרִיםWhere stories live. Discover now