פרק 14 -לפתור הכל בסקס

1.5K 48 4
                                    

״את לא רוצה לספר לי מה קורה״ אדם שאל עם הבעת דאגה על פניו בזמן שגררתי אותו במעלה המדרגות לכיוון חדרו. ״לא קרה כלום, אני רק רוצה אותך״ חייכתי חיוך מזוייף בזמן שנכנסנו דרך הדלת וטרקתי אותה. ״אלה! יותר בשקט, ההורים שלי ישנים״ אדם דאג. הורדתי את חולצתו והפלתי אותה על הרצפה ואת אדם זרקתי על המיטה, נישקתי את שפתיו ומשם ירדתי לחזה, פלאשבקים מהצהריים התפרצו לראשי, הנשיקות של סהר על חזי. התנהרתי מהפלאשבק וחזרתי לנשק את אדם. התיישבתי בגב זקוף על מיטתו והוא הוריד את חולצתי.״את בטוחה שאת בסדר?״ אדם לחש לאוזני כשהוא מאחוריי. ״בטח״ סובבתי במעט את פניי לפיו. אדם השכיב אותי על המיטה והוריד את החצאית שלי, נשק לי בבטן ומשם ירד לכיוון תחתוניי. הרגשתי דמעה זולגת על לחיי. ״אלה..את בוכה?״ אדם הרים את פרצופו והסתכל על דמעתי. ״אמרתי שאני בסדר!״ ניגבתי את הדמעה וזרקתי אותו שנית על המיטה. נישקתי את בטנו בחוזקה ולא יכולתי להפסיק. ״אלה!״ אדם קרא לי אך העדפתי לא להקשיב. ״אלה את עושה את זה כואב״ אדם ניסה לגרום לי לזוז אך הרגשתי שאני חייבת לעשות את זה. ״אלה תתעוררי!״ אדם דחף אותי מגופו. הסתכלתי על אדם לתוך עיניו של אדם והרגשתי את הבכי עולה לי בגרון. ״תבכי אלה, את יכולה לבכות..״ אדם חייך אליי חיוך קטן ומנחם, ונתתי לדמעות לצאת החוצה,יללתי בבכי והתנחמתי בזרועותיו של אדם.
אחרי חמש דקות הפסקתי לבכות והרגשתי משוחררת,הרמתי את ראשי במקצת למעלה וראיתי את תחתית פרצופו של אדם, חייכתי לעצמי, שמחתי שאני איתו לבד. ״את רוצה עכשיו לספר לי מה קרה״ אדם הרים את ראשי והתיישב מולי. ״אתה לא מעדיף שנחזור למקודם?״ חייכתי והתיישבתי עליו. ״את מתכוונת לזה שבכית?״ אדם אמר בדאגה, הוא ידע למה התכוונתי. ״לא..״ ירדתי ממנו. ״אני מבינה שאתה לא רוצה״ הרמתי את חולצתי מרצפת השטיח. ״הפסד שלך״ לבשתי את החולצה. ״את מוכנה לדבר איתי?״ אדם התבונן בי במבט מתחנן. ״אני מוכנה לעשות סקס או ללכת״ הרמתי גם את החצאית ולבשתי גם אותה. ״אז תלכי״ אדם קם ולקח חולצה חדשה מארונו. ״אתה תתן לי ללכת?״ ניגשתי לארונו וליטפתי את גבו. ״כן״ אדם הוריד את ידי. ״אני מעדיף את אלה שהייתה מספרת לי מה שעובר עליה״ הסתובב אלי. ״ולא את אלה שמנסה לפתור הכל בסקס״ לבש את חולצתו וניגש למיטתו, נשכב על עליה וכיבה את אור המנורה שעל שידתו. ״לא אמרת שאת הולכת, תלכי לסהר אני בטוח שהוא ירצה את הסקס שלך עכשיו״ אדם אמר בזלזול והתכסה בשמיכתו. ״אני לא רוצה להיות עם סהר עכשיו״ ניגשתי למיטתו. ״עוד חמש דקות את בטח כן תרצי אותו״ אדם השיב בציניות. ״זה מגיע לי, אתה חושב שאני באה אלייך רק בשביל סקס״ השפלתי את מבטי. אדם הדליק את המנורה. ״ואני צודק?״ שילב את ידיו.  ״אני אספר לך מה קרה״ התיישבתי לידו.
כשסיימתי לספר לאדם מה קרה פרצופו היה כועס וראיתי את זעמו דרך עיניו, הרגשתי את גופו מתקרר ואת נשימותיו מתחזקות. ״אני הורג אותו!״ אדם קם ממיטתו והוציא את נעליו מהמגירה התחתונה. ״אדם..״ קראתי לעברו אך הוא לא התייחס. ״אדם״ הנחתי את ידי על כתפו. ״אלה אני אתפוצץ״ אדם נשם עמוק, התרומם מהרצפה והסתכל לתוך עיני
״אני לא אתן לאף אחד לפגוע בך״  אדם החזיק את שני ידיי. 
יצאתי מביתו של אדם עם לב שלם.
כשהגעתי לבית נכנסתי לסלון וראיתי את אמא ואבא יושבים בסלון יחד עם אלכס ״מה קורה״ זרקתי לעברם והלכתי למטבח. ״תצטרפי אלינו בדיוק דיברנו על דבר חשוב״ אמא השיבה בטון רציני. ״אני בטוחה שזה יכול לחכות למחר״ נפנפתי אותה והוצאתי פחית סודה מהמקרר. חלפתי על פניהם ועליתי במעלה המדרגות. ״בדיוק דיברנו על חבר שלך״ אבא זלזל. ״איזה מהם?״ אלכס הוסיף בציניות. הסתכלתי בפרצוף מופתע וירדתי למטה. ״כנראה שזה לא יחכה למחר״ אמא הסתכלה עליי במבט משועשע בזמן שהתיישבתי על הכסא מולם. כולם הסתכלו עליי במשך דקה אך לא יכולתי לעצור את עצמי מלשאול ״מה סיפרת להם״ הסתכלתי אל עבר אלכס במבט מאשים. ״הם ההורים שלנו, הם צריכים לדעת שאת מתנהגת כמו זונה״ אלכס שילב את ידיו. ״תירגע״ אבא שלח מבט תוקף אל עבר אלכס. ״אני רוצה שתסבירי לי למה לעזאזל את יוצאת עם שני גברים״ אבא שלח הפעם מבט תוקף אליי. ״תספרי לנו ונוכל לעזור לך לפתור הכול״ אמא חייכה אליי במבט מנחם. ״אני לא יוצאת עם שני גברים״ קמתי מכסאי ״וגם אם הייתי, אתם האחרונים שהייתי נותנת להם דין וחשבון״ אמרתי בזלזול. ״את״ הצבעתי לעבר אימי. ״את אף פעם לא ידעת איך לפתור בעיות, את רק יצרת כאלה״. ״אתה בכלל לא בבית, זה אומר שאין לי עם מי לדבר על הבעיות שלי״ הפנתי את מבטי מעברו של אבא ועברתי לאלכס, ״ואתה״ חייכתי בעצבות ״אתה לא היית שם בשבילי כבר הרבה זמן, אתה לא אח שלי יותר, לא הבנת את זה?!״ זרקתי לעברו את הפחית בעצבים והוא תפס אותה בשניה.
עליתי במעלה המדרגות וטרקתי את דלת חדרי.
התקלחתי והתכוננתי לישון, אך שמעתי צליל הודעה מכיוון הטלפון שלי.
״אין לי מילים כדי להסביר לך עד כמה אני מצטער,אני לא יודע מה עבר עליי... אם את רוצה לדבר תרדי למטה, אני בפתח הבית שלך,סהר.
אחרי שקראתי את ההודעה הסתכלתי מעבר החלון וראיתי את סהר יושב על הספסל בכניסה לבית. ירדתי למטה וראיתי את אלכס עדיין יושב בסלון והבנתי שאמא ואבא כבר הסעו לקונצרט.״יוצאת לאנשהו?״ אלכס הסתובב אליי. לא התייחסתי אליו ויצאתי.
״הי״ סהר חייך וניסה לשים את ידו על שיערי הרטוב אך הזזתי אותה במהרה. ״תעשה את זה מהר, אני התכוונתי ללכת לישון״ אמרתי תוך כדי שנשענתי על הקיר והסתכלתי כלפי מטה.  ״הי, אני מצטער״ סהר שם את ידו על לחיי. ״אני יודע שאת רוצה לסלוח לי, אחרת לא היית יורדת לפה״ סהר הסתכל על שפתיי, התקרב ונשק לפי. ״את רוצה שנעלה ונדבר על זה בחדר שלך?״ חייך. ״אוקיי, בוא״ משכתי אותו לתוך הבית.
כשנכנסנו אלכס הסתכל על סהר במבט עצבני, ידעתי שהוא שונא את מה שאני עושה, והכי גרוע היה, שגם אני שנאתי את זה.
סהר הסביר לי שהוא רב עם אימו ויכולתי להבין אותו בקלות.
התחלנו להתנשק והוא הוריד את מכנסיי ונשק לירכיי. הוא הוציא מכיס מכנסיו קונדום אך הוא נפל מתחת למיטה. ״תרים אותו״ צחקקתי. סהר התכופף להרים אותו והוא לא התרומם במשך דקה. ״סהר? מצאת אותו?״ שאלתי. סהר התרומם והרים בוקסר שחור של קלווין קליין ״מצאתי משהו אחר״ סהר התעצבן. ״עם מי היית?״ סהר התקרב אליי עצבני. ״עם אף אחד התרחקתי אחורה עד שנתקלתי בקיר. ״של מי זה?״ סהר התחמם. ״זה של אף אחד״ פחדתי. ״תפסיקי לשקר לי לעזאזל!״ סהר צעק ונתן אגרוף לקיר. ״אתה מפחיד אותי!״ דמעה זלגה על לחיי. אלכס התפרץ לחדרי ״זה הבוקסר שלי!״ צעק אלכס. ״כדאי לך להוריד את הידיים המזויינות שלך מאחותי!״ אלכס הגביר את קולו לצרחה. סהר יצא מהחדר וטרק את הדלת.
התפרקתי, בכיתי. אלכס חיבק אותי וכל דמעותי נשארו על גב חולצתו.

רק חֲבֵרִיםWhere stories live. Discover now