פרק 13 - דברים שאני אוהב בך

1.4K 45 0
                                    

״אנחנו מה?!״ צעקתי בתדהמה וכל האנשים שבאולם הבאולינג הסתכלו עליי בתדהמה. התהלכתי במעגלים מדאגה ושון ומייקל הסתכלו עליי מבולבלים. ראיתי את אדם בזווית העין וישר לקחתי את ידו וגררתי אותו לשירותים.
״למה לעזאזל אתה אמרת לשון ומייקל שאנחנו מאוהבים?״ יריתי על אדם. ״לא יכולתי להגיד משהו אחר״ נאנח על הקיר. ״זה מה שיצא לי מהפה, זה מה שהייתי רוצה שיקרה״ שילב את ידיו.
״אתה יודע מה? נמאס לי ממך! אני לא מרגישה כמוך, אני לא. אולי פשוט תעזוב אותי בשקט ותפסיק לנסות להרוס את המערכת יחסים שבאמת יכול לצאת ממנה משהו!״ שילבתי גם אני את ידיי אחרי המתקפה. ״את יכולה לנסות לעבוד על עצמך שאת אוהבת אותו אבל אני לא מאמין לך״ התקרב אליי. ״ואת לא מאמינה לעצמך״ לחש באוזני.
הרגשתי עצבנית, הרגשתי שהוא צודק ושנאתי את זה.
הרמתי את מרפק רגלי כלפי מעלה והמרפק פגע בדיוק איפה שאיבר מינו של אדם נמצא. אדם נפל על הרצפה והתקפל מכאבים, חייכתי אליו וירדתי למטה. ״אנחנו רק חברים״ לחשתי באוזנו ויצאתי מהשירותים.
חייכתי אל איימי והולי שהתיישבו ליד מייקל ושון עם האוכל בידן. לקחתי צ'יפס אחד והכנסתי לפי וראיתי את אדם יוצא מהשירותים נראה קצת סובל אבל מתנהג כרגיל.
התחלנו לשחק ומייקל הוביל על כולנו ואני הייתי מקום אחרון.
הלכתי לזרוק את הכדור ובזמן שבחרתי את הכדור המתאים אדם ניגש אליי. ״שלושה דברים שאני אוהב בך״ אדם אמר בקול משכנע. ״אני לא רוצה לשמוע אדם״ נפנפתי אותו והתקדמתי לכיוון הרחבה. ״אחד, הצחוק שלך תמיד גורם לי להרגיש כאילו הכל יהיה בסדר״ המשיך. והתעלמתי. ״שתיים, את היחידה שמכירה אותי באמת ואני היחיד שמכיר אותך באמת״ המשכתי להתעלם וזרקתי את הכדור ולא פגעתי בשום פין. ״שלוש, את הבן אדם הראשון שהתאהבתי בו״ חייך באנחה. תוך כדי שזרקתי את הכדור הסתכלתי עליו והוקסמתי, והתעלמתי מאוהדותיהם של החבורה שהצלחתי לפגוע סטרייק, כל מה שעשיתי היה להסתכל על אדם, ואהבתי את זה.
״הם יכלו להיות זוג יפה״ מייקל אמר לשון והוא הנהן.
בדרך חזרה הביתה אדם התנדב להסיע אותי, הנסיעה הייתה שקטה אך לא יכולתי לא לשאול את אדם מה הוא מרגיש. ״אתה באמת חושב את מה שאמרת היום?״ הסתכלתי לעבר החלון. ״אני מרגיש את זה בכל הלב שלי״ חייך. ״ממתי?״ המשכתי לא להסתכל על פניו. ״מהיום שהכרתי אותך״ השיב. הפנתי את פני אליו, ״למה לא אמרת לי אף פעם״ שאלתי. ״מאותה הסיבה שאמרת לי היום בשירותים״ עצר את האוטו ליד ביתי. ״רק חברים״ אמר בציניות וחייך חיוך מזוייף והפנה את פרצופו לצד הנגדי. שמתי את ידי על צד פניו והפניתי את ראשו לכיווני ״חברים עושים את זה?״ שאלתי ונישקתי אותו. הנשיקה הייתה מושלמת, כמו תמיד, שפתיינו נעות באופן אחיד והלשון שלו עוטפת את שלי, כמו בסרטים.
ידעתי שאף אחד לא בבית ״בוא״ חייכתי אליו. התנשקנו במעלה המדרגות ונכנסו אל חדרי וסגרתי את דלתי בעזרת רגלי.
אדם נישק אותי והשכיב אותי על המיטה, הוא הוריד את חולצתו התיישב והוריד גם את חולצתי. ״אתה עדיין מסתבך בהורדת החזייה?״ צחקקתי. הוא הוריד את החזייה בשניה אחת, יכולתי להשבע שאפילו יותר מהר ממני ״כבר לא״ חייך. אדם המשיך לנשק כל אזור בגופי ואני הרגשתי שאני חיה מחדש.
קמתי בבוקר עם אדם בצד מיטתי והרגשתי שמחה, שהלילה הזה עזר לי. נשכבתי ליד אדם והערתי אותו בנשיקה והוא נשק לי חזרה, לא שינה לנו שלא צחצחנו שיניים, כל מה שהיה לנו משנה זה שאנחנו אחד עם השניה.
נשכבתי לידו והסתכלתי על תקרת חדרי. ״אלה..״ פלט מפיו באנחה. ״מה קרה״ הסתכלתי עליו אך הוא הסתכל כלפיי מעלה. ״אנחנו פה.. זה גורם לי להיות שמח, אני רוצה לדעת שיצא מזה משהו״ שם את שתי ידיו מאחורי ראשו. ״כבר שכבנו, מה אתה עוד רוצה שיצא מזה״ זלזלתי. אדם התיישב והסתכל ישר לתוך עיני.״את חושבת שכל מה שאני רוצה ממך זה סקס?״ נעץ בי מבט כועס אך עם זאת מאוכזב. ״אדם.. זה לא מה שהתכוונתי״ שמתי את ידי על לחייו. ״אלה, הבן היחיד שכל מה שהוא רוצה ממך זה סקס, הוא לא אני, זה חבר שלך״ אדם הזיז את ידי בעצבנות ולקח את מכנסיו מהרצפה. ״מה זאת אומרת?״ הורדתי את השמיכה ונשארתי עם ההלבשה התחתונה שלי.
״זאת אומרת שסהר רוצה ממך רק סקס, הוא יודע שאת טובה בזה, ואת בין היחידות בבית ספר שהוא לא שכב איתם״ אדם השתחל בין מכנסיו. ״זה שטויות״ הושטתי כלפיו אצבע מאשימה. ״הוא שכב עם שלוש בנות, ואפילו בזה אני לא בטוחה!״ חיפשתי חולצה בארוני. ״אם את לא מאמינה לי, תשאלי אותו״ חייך אדם חיוך ציני ויצא מהחדר בטריקת דלת.
אני לא מאמינה שגם עכשיו הצלחנו לריב. מה קורה לנו, פעם היינו מסתדרים וצוחקים ועכשיו אנחנו מתווכחים כל הזמן. לא הפסקתי לחשוב על מה שאדם אמר, החלטתי שאני אוכיח לו שהוא טועה ואשאל את סהר. התארגנתי לבית הספר ויצאתי.
הגעתי בדיוק בזמן לשיעור של גברת ספיברט ולא יכולתי שלא להביע את חרטתי על כך. במהלך השיעור שקעתי במחשבותיי והתחלתי לצייר עד שקריאת ׳ברוכה הבאה׳ קטעה את קו מחשבותיי.
״תכירו את קרוליין, היא למדה פה לא מזמן ועכשיו היא חזרה להיות מחנכת״ חייכה גברת ספיברט ״המחנכת שלכם!״ שמה את ידה על כתפיה של קרוליין.  ״בואי תשבי ותצפי בכיתה החדשה שלך לומדת״ גברת ספיברט חיפשה בעיניה מקום שקרוב תוכל לשבת בו. ׳רק לא לידי, רק לא לידי׳ מילמלתי בשקט. ״יש לך מקום פנוי ליד..״ התבוננה. ״אלה!״ הצביעה לעברי.
קרוליין התיישבה לידי וריח של פרח היסמין התלווה אליה. ״כנראה שאני המחנכת החדשה שלך״ לחשה קרוליין והוציאה דף ועט מהתיק שלה. ״את יודעת את קצת מוכרת לי״ כיווצתי את עיני כדי לזהות את פניה. ״יכול להיות שנפגשנו ברחוב, אני מסתובבת המון״ חייכה. כשנגמר השיעור לקחתי את תיקי ויצאתי במהרה מהכיתה, הלכתי במהרה אל עבר המסדרון ונופפתי לסהר שיראה אותי. ״הנה את״ חייך סהר בתאווה. ״בואי איתי״ משך את ידי.
הגענו לשירותי הבנים וסהר זרק את תיקו בצד. ״ שנכנס לתא״ שם את ידו בצד מותנו. הוא לקח את התיק שלי והניח אותו ליד שלו, וסגר במהרה את דלת התא. הוא נשק לי בפה והתקדם לעבר הצוואר, כל מה שעשיתי היה להסתכל על הדלת ועל הכיתוב שחרוט עליה ׳מי שלא יחרבן טוב יזיין טוב׳.
״סהר..״ הזזתי אותו מצווארי. ״מה עכשיו אלה״ נאנח. ״עם כמה בנות היית?״ נשענתי על צד הקיר. ״זה לא משנה עכשיו״ חזר לנשק אותי בצווארי. ״זה כן.״ הזזתי אותו שנית. ״לא יודע כמה בדיוק״ מלמל וקרע את חולצתי מגופי. ״סהר!״ קראתי. ״אתה נורמלי?! אין לי עוד חולצות פה״ כעסתי. הרחתי את ריח האלכוהול שיצא מפיו והצטמררתי. הוא נישק את חזי בחוזקה. ״סהר זה כואב לי..״ קראתי שנית, הוא לא הקשיב ודחפתי אותו מגופי. יצאתי מדלת התא והתכופפתי לקחת את התיק שלי. ״את לא הולכת עכשיו!״ סהר התעצבן ויכולתי להריח את האלכוהול גם מהצד השני של השירותים. הוא התקרב אליי שנית וניסה לפתוח את חזייתי. ״סהר!״ כעסתי וסטרתי ללחיו.  ״אלה מה קרה?!״ מייקל נכנס בריצה ובהתנשפות לשירותים ושון אחריו.
הם הסתכלו על חולצתי הקרועה על הרצפה ואז הסתכלו על סהר השיכור. ״אני אהרוג אותך״ שון קרא. ״ואני ביחד איתו״ מייקל הצטרף. מייקל התקדם לעברו הסתכל עליו לשתי שניות והחטיף לו אגרוף שון רץ לעברם והתחיל להחטיף לסהר גם הוא.
״תפסיקו!״ צעקתי. סהר השיב להם מלחמה וגם הוא החטיף להם בחזרה. סהר הרים את אגרופו לכיוונו של מייקל, רצתי מהר כדי שלא יקרה לו כלום והאגרוף פגע בפרצוף שלי.
הריב הפסיק, השקט נמשך לחמש שניות.
״אלה, סליחה״ סהר הסתכל עליי וברח מהשירותים.

רק חֲבֵרִיםWhere stories live. Discover now