פרק 8 - זכרונות ממחנה הקיץ

1.7K 54 3
                                    

ברחתי. יצאתי במהרה משירותי הבנות וקראתי לסהר. "אתה מסיים?" נקשתי על תא השירותים שסהר היה בו. "רק שניה" נשמעה הורדת מים.
צלצול נשמע מתוך הטלפון של סהר. "הלו" ענה. "כן, ענק" התלהב, "אנחנו נגיע" וניתק. "מי זה היה" שאלתי בזמן שניקיתי את הכפכף שלי מהחול הרטוב.

"החברה הזמינו וילה לכולנו לסוף השבוע" התלהב. "זה מהמם בייב" זרקתי לעברו את המפתחות של המכונית. "הם כבר שם, צריך רק לקרוא לאדם וניסע לשם" אמר בזמן שהתנקה עם המגבת. "אני אלך לקרוא לו" חייכתי בייאוש. נכנסתי לשירותי הבנות והבחורה הזאת סידרה את הביקיני שלה, בזמן שאדם הרים מהר את מכנסיו. "היה כיף ילד פוטבול, כדאי שננסה את זה עוד פעם מתישהו" חייכה ויצאה מהשירותים.

אולי זה טוב שהוא יהיה עם מישהי אפילו שהוא לא מכיר אותה בכלל, לפחות הוא לא יהיה תקוע על הבחורה שהוא אוהב או לפחות אהב.
"או, היי אלה" יצא לבחוץ. "אתה צריך לנסוע איתי ועם סהר, החברה שכרו וילה לסוף השבוע" הלכתי אחריו. "קול" התקדם לכיוון האוטו. "אז.. לגבי מה שהיה בשירותים." גלגלתי את עיני. "מה היה בשירותים?" היתמם "או רגע, היית שם?" עצר.

"כן, לא בכוונה אני רציתי לשחרר נוזלים, אתה יודע" צחקקתי בציניות. "סתם הרבה זמן לא שכבתי עם מישהי, את יודעת איך זה בנים" ניקה את חולצתו מהחול.

"איך זה בנים?" שאלתי ברצינות. "את יודעת, הם לא יכולים לא לזיין מישהי יותר מחודש" שם את משקפי השמש שלו. "זה גורם להם להרגיש.." צחקק. "להרגיש מה?" אמרתי בתמיהה. "בתולים" גירד בעורפו. הגענו לאוטו של סהר. והייתה שתיקה כל הנסיעה. סהר הדליק את הרדיו ונשמע השיר 'perfect' של אד שירן.

"בייב זה השיר שיושמע בחלק עם המסכות ביום הולדת שלך, לא?" סהר חייך וניסה להתסכל עליי למרות שנהג. "כן, זה יהיה חלומי" נשקתי לו בלחי. והבחנתי בזווית העין שאדם גילגל את עיניו. "הפתעה!" שון מייקל הולי ואיימי צעקו שנכנסנו. "עוד שלושה ימים יום הולדת לאלה" החלו לשיר כך שלושה פעמים.

"אתם משוגעים" צחקתי והחזקתי את ידו של סהר, עזבתי אותה וחיבקתי את חבריי. ישבנו כולנו בסלון של הוילה והעלנו חוויות מלפני כמה שנים. "זוכרת את הפעם ששיחקנו מחבואים ביער אחרי המועדון ורק אותך ואת אדם לא מצאו, ומצאנו אתכם רק לפנות בוקר." איימי צחקה וגם החברים.זה לא הצחיק רק שלושה אנשים בחדר, אותי את אדם וכמובן שאת סהר. אני ואדם הסתכלנו זה על זה. ונזכרתי באותו היום.

זה היה ב23 בדצמבר לפני שנתיים. כולם במחנה הקיץ נרדמו, ורק החבורה שלנו יצאה לבלות במועדון בלי שאף אחד ראה. אחרי שחזרנו שתויים שיחקנו ביער של המחנה מחבואים. התחבאנו בזוגות והגיע תורם של הולי ושון לספור, אני ואדם רצינו לנצח אז היינו חייבים לפתח טקטיקה מיוחדת.

ראינו שמייקל ואיימי מתחבאים מאחורי העץ הרחב שקרוב לבקתת ההנהלה, ידענו ששם הולי ושון יחפשו כבר בהתחלה. לכן אנחנו התחבאנו מאחורי הבקתות של המחנה בגלל שזה היה מחוץ ליער. אני ואדם היינו שם ודיברנו במשך שעתיים עד שנתנו לאלכוהול להשפיע עלינו. התנשקנו בעוצמה הורדתי לאדם את חולצתו הוא פתח את קשר חולצתי שהיה קצת מעל הפופיק הוא הוריד את מכנסיו ואני את שלי, חום גופנו חימם אחד את השני וכל נשיקה אחת של אדם על גופי הרגישה כמו חמש. אומנם זאת לא היתה הפעם הראשונה שלנו אבל זה היה בהחלט לילה בלתי נשכח.

סהר הציע שנפסיק להעלות זכרונות מהעבר ושכל אחד ילך לישון. "מי ישן בחדר הכי שווה" הולי שאלה בערמומיות. "אני מציע שנביא אותו לסהר ולאלה" שון חייך להולי גם הוא בערמומיות "בכל זאת.." הוסיף שון.

"יש לאלה יום הולדת, סהר בטח ירצה לפנק אותה" צחקו שניהם.
בסוף אני וסהר קיבלנו את החדר הגדול, היה שם ג'קוזי וכבר הבנתי שהם תכננו את זה מראש. "אז.." סהר הצביע לכיוון האמבטיה "שנכנס לג'קוזי?" חייך. הנהנתי בראשי בחיוב. "ערומים?" אמר בטון מלא תקווה. נזכרתי במה שאדם אמר בצהריים ולא רציתי שסהר ירגיש מקופח עם עצמו, מה ההבדל אם אני אחכה עד היום הולדת? סקס ישאר אותו סקס. "כן" חייכתי בחיוב.

סהר הכין את הג'קוזי ואני הלכתי לשירותים למטה לבדוק שאני מגולחת היטב. כשסיימתי, שמתי את החלוק הלבן בחזרה. נשמעה דפיקה על דלת השירותים, יצאתי משם ואדם היה ליד הדלת. "את נראית מדהים" בחן אותי.

"כן? נראה לך שסהר יאהב את זה?" הזזתי את שיערי מפניי. "מה הקשר לסהר" הבעת פניו השתנתה. "הקשבתי למה שאמרת בצהריים והחלטתי לשכב עם סהר היום, פעם ראשונה" הזזתי את שיערי לאחור."אה,באמת" גירד בעורפו "טוב אני צריך להתקלח" עלה במדרגות. נשארתי ליד דלת השירותים מבולבלת מתגובתו של אדם, אך לא נתתי לכך מקום בראשי בכל זאת, אני הולכת לשכב עם חבר שלי פעם ראשונה.

כשהגעתי לחדר שלי ושל סהר, ראיתי שהג'קוזי כבר מלא וסהר יושב לידו רק בתחתונים. "חיכיתי לך" חייך והושיט את ידו לעברי. הנחתי את ידי על שלו והוא סובב אותי וחיבק אותי.

כששחרר את החיבוק הלכתי צמוד ליד הג'קוזי הורדתי את החלוק הלבן ונשארתי עם הלבשה תחתונה, סהר לא יכל שלא להביט בי בתיאבון, וזה תמיד שעשע אותי. סהר ניגש אל גבי וניסה להותיר את פתיחת החזיה שלי, הוא הסתבך וזה הזכיר לי שגם אדם תמיד היה מסתבך עם זה. צחקקתי, "אני לא מומחה" זעף. פתחתי לבד את קשירת חזייתי הורדתי את תחתוניי והתהלכתי עירומה אל עבר סהר שנשאר עומד ומתבונן בגופי.

"את האישה הכי סקסית שראיתי בחיי, אלה רוזאטי" חייך, בא לעברי ומשך אותי לעבר הג'קוזי, לא לפני שגם הוא פשט את תחתוניו. ועכשיו היה תורי לעמוד ולהתבונן בגופו. נכנסנו לג'קוזי עירומים. עליתי על סהר ולפתע הוא הפך אותי והוא היה מעליי. סהר נישק אותי ועבר לצווארי ירד לחזיי וגם לבטני. כשעמד להתחיל נשמע אזעקת שריפה. אדם התפרץ לחדרנו. "יש שריפה במטבח" זרק לעברנו את המגבות ורצנו ללמטה לכבות את האש.

כשהצלחנו כולנו לכבות את האש. החבורה הסתכלה עלי ועל סהר רטובים עם מגבות וכבר ניחשו לבד מה עמדנו לעשות. איימי והולי קרצו לעברי ולקחו אותי לחדר שלי ושל סהר. והבנים נשארו למטה.
"איך הוא?!" צעקו הבנות ביחד לעברי. "הוא כל כך יפה" חייכתי ונפלתי על המיטה לאחור בסיפוק. "יש לו גדול?" הולי הסתקרנה "הי" זרקתי עליה את המגבת ונשארתי ערומה.

הלכתי לכיוון הארון להתלבש. "אז איך היה הסקס" איימי שאלה.
"לא היה סקס" חייכתי בתמימות, "איך לא היה סקס שניכם הייתם במגבת ורטובים" הולי נדהמה. "ברגע שכמעט התחלנו אדם התפרץ לחדר ואמר שיש שריפה" שמתי סט הלבשה תחתונה חדשה. "ממה בכלל התחילה השריפה?" שמתי גם חולצה. הולי ואיימי היו ליד פתח הדלת של החדר שלי ושל סהר.

"אדם הכין משהו לאכול וכנראה נשרף לו" הולי סגרה את הדלת ואיימי יצאה יחד איתה. המשכתי להתלבש ונזכרתי בכל הפעמים שאדם הכין אוכל ובחיים לא נשרף לו כלום הוא תמיד מצליח להכין את הארוחות הכי מעולות.

נזכרתי בהבעת פניו כשסיפרתי לו עליי ועל סהר.
הוא עשה את זה בכוונה! השאלה היא למה.

רק חֲבֵרִיםWhere stories live. Discover now