״נו תתקעי את היתד באדמה״ שון צחק על הולי. ״אם אתה חכם גדול, נראה אותך עושה את זה בעצמך״ הולי דחפה את היתד אל חזהו של שון. שון ניסה לתקוע את היתד באדמה אך פספס את היתד ופגע ברגל שלו. ״כנראה שגם אתה לא כזה מוצלח״ הולי צחקה על שון שהתקפל מכאבים. ״בוא נלך לחבוש לך את הרגל״ הולי הניחה את ידו של שון מאחורי צווארה והלכו לכיוון המכונית.
״הם תמיד ככה?״ מאט התבונן בהם וצחקק. ״אם אתה מתכוון לרבים ומשלימים..״ חייכתי. ״איך הם בכלל הכירו?״ מאט תהה.-פלאשבק מלפני שנתיים-
״את חושבת שהוא יבוא?״ הולי שאלה בהתלהבות. ״מי מהם? מייקל או שון?״ הסתכלתי עליהם מתאמנים בזריקות כדור בייסבול. ״שון״ גלגלה את עיניה. ״את הזמנת אותו?״ תהיתי. ״ברור שכן, והוא אמר שברור שיבוא״ הוציאה את הטלפון ושלחה הודעה לאדם. ״את מזמינה גם את אדם?״ הצצתי לטלפון שלה. ״כמובן, הוא חבר טוב שלנו לא?״ הוסיפה להודעה תמונה של ההזמנה ליום הולדת. ״אפילו שבזמן האחרון אני רואה שאתם כמעט ולא מדברים״ כיבתה את הטלפון. ״רבתם?״ הכניסה אותו לכיס. ״לא.. זה כלום..״ מלמלתי. הולי המשיכה לבהות בשון מזיע ומתמסר בזריקות.״חבשת לו את זה?״ צחקקתי שהולי החזיקה את שון הצולע. ״כן, לפחות ככה הוא ידע בפעם הבאה לא לנסות לצאת גבר על חשבוני״ הושיבה אותו על הכסא. ״באמת יצאתי גבר״ הצהיר. הולי נתנה לו מכה קטנה ברגל, ״מה את עושה״ צעק מכאבים. ״בדקתי אם יצאת גבר״ צחקקה. מאט ואני הסתכלנו אחד על השניה וצחקנו גם אנחנו.
״בכל מקרה, על מה דיברתם?״ הולי התיישבה ליד שון. ״מאט שאל איך נהייתם זוג״ הוצאתי מהתיק פחיות קולה וחילקתי להם. ״זה קל, הולי לא יכלה להוריד את העיינים שלה ממני״ שון התנשא. ״או שזה היה הפוך״ הולי החזירה לו.-פלאשבק מלפני שנתיים-
הבית היה מקושט, כמעט ולא זיהיתי אותו, כיתובים של 'sweet sixteen' הידרו את הבית. נכנסתי למטבח כדי לעזור למלצרים וכוס שמפניה לכלכה את שמלתי. ״צריכה עזרה?״ אדם הושיט מגבון לעברי. ״תודה״ הרמתי את מבטי וחייכתי. ״חשבתי שלא תבואי״ אדם ניקה את הכתם שמעל בטני. ״שאני אפסיד את היום הולדת של החברה הכי טובה שלי? בחיים לא״ הסתכלתי כלפי מעלה כדי לא להסתכל על אדם. ״חשבתי שאולי לא תרצי לראות אותי״ אדם סיים לנקות את השמלה. ״הכל בסדר ביננו, אנחנו חברים, לא?״ חייכתי באדיבות והלכתי לראות את הולי יוצאת לראות את החברים. הולי ירדה במדרגות והסתכלתי עליה בתדהמה, היא הייתה יפיפיה. ״היא נראית מדהים״ שון נעמד לידי. ״תגיד לה את זה״ לא הורדתי את מבטי מהולי. שון ניגש אל הולי וכשראיתי את החיוך העולה על פניה, הבנתי שהוא הקשיב לעצתי. שון סובב אותה וחיבק אותה.״אל תשכח שאתה לא יכולת להוריד את המבט ממנה״ הגנתי על הולי. ״רואה?״ הולי חייכה בבטחון. ״אבל את לא הפסקת לדבר עליו״ הגנתי גם על שון. ״רואה?״ שון חיקה את הולי. ״אותו ערב היה מדהים״ חייכתי.
YOU ARE READING
רק חֲבֵרִים
ChickLit״אל תלכי, לא עכשיו..״ נאנח אדם שראה את אלה קמה מהמיטה ותפס את ידה. ״אדם אתה עושה מזה עניין גדול, יותר ממה שזה.״ אלה עזבה את כף ידו של אדם והניחה אותה בחזרה על חזיהו החשוף. ״אנחנו רק חברים״ אמרה אלה בעודה מתלבשת ויוצאת מהחדר. אלה חיה את הרגע, היא נ...