לבשתי את מדי בית הספר, היום גרבתי גרביים עד הברכיים, הרגשתי לא טוב עם עצמי, לא טוב עם זה שאני לא מספרת למאט שאני חושבת שמצאתי את המשפחה שלו, אני אפילו לא יודעת למה אני לא מספרת לו.
אני לא מספרת לו בגלל שאני מפחדת שהוא יפגע? או שאני אפגע? אני לא רוצה לאבד את מה שיש ביננו ואני מרגישה שזה יקרה, אני יודעת שהאמת קרובה מתמיד והיא תיחשף, אני אהיה חייבת לעשות את זה בקרוב, לחשוף אותה.
״אולי נלך אחרי בית ספר לבקתות של סבתא שלי?״ איימי הציעה בהתלהבות כשנכנסנו דרך שער בית הספר. ״איימי התחילה להשתובב מאז שהיא שכבה עם מייקל הא?״ הולי גיכחה והסתכלה לעברי כדי שאסכים איתה. ״אלה?״ איימי חיכתה שאענה ואסכים עם הולי. ״אמ, כן, מה שהיא אמרה״ סובבתי את ראשי במקצת אליהן אך לא באמת הקשבתי, הייתי שקועה במחשבה על איך אני עומדת לספר למאט את האמת. ״אלה!״ איימי ניסתה לנער אותי כדי להעיר אותי מהתרדמת בעמידה שהייתי שקועה בה. ״מה?״ כיווצתי את גבותיי. ״את לא איתנו, שאלנו אם את רוצה להביא את מאט״ הולי הסתכלה עליי כאילו אני מסוממת. ״אני אביא אותו נפגש ליד השער האחורי״ אמרתי בקצרה והלכתי. ״תורידי קצת את החצאית אלה, שלא תתעופף ליד בנים שלא צריכים לראות מה שיש לך מתחת לחצאית״ איימי קראה בדאגה והנמכתי את החצאית כלפי מטה.
נפגשנו עם החבורה בשער האחורי ועלינו לג'יפ של שון.
ראיתי את אדם יושב מקדימה, הוא הביא את רייצ'ל איתו וישב לידה, כשמאט הבחין בהם הוא תפס את המקומות האחוריים.
״הנסיעה הולכת להיות באורך של חצי שעה״ שון קרא לעבר כולם.
״אני צריכה לספר לך משהו״ הסתכלתי לתוך עיניו של מאט בניסיון לא להתהפנט בתוכן. ״תשפכי״ מאט הניח את הטלפון בכיס. ״אני יודעת שחיפשנו הרבה זמן את המשפחה שלך ואני חושבת שמצא..״ ניסיתי לסיים את המשפט אך מאט קטע אותי. ״דיברנו על זה כבר אלה, אנחנו לא ננסה להמשיך לחפש״ מאט הניח את ידו על הירך שלי. ״לא נתת לי לסיים, אני חושבת שמצאתי..״ עצרתי את עצמי כשראיתי שאדם סובב את מבטו אליי ומהר הפנה אותו חזרה קדימה. ״מה מצאת..״ מאט כיווץ את גבותיו. ״כלום..״ פלטתי במהרה.
לאחר חמש דקות שמאט היה שקוע בתוך הטלפון שלו ראיתי שהוא מוטרד ממה שניסיתי לספר לו, החלטתי שאני אצטרך לחקור עוד לפני שאני אגיד לו.
ראיתי שידו עדיין על הירך שלי ורציתי להסיח את דעתו.
תפסתי את ידו והוא הפנה את מבטו מהטלפון אליי. פתחתי במקצת את רגליי וכיוונתי את ידו לכניסה אל תוך רגליי, ראיתי שעיניו עוקבות אחרי היד לאט לאט. עזבתי את ידו כשהיא מונחת מעל תחתוניי וחייכתי חיוך עקום במקצת לעברו, מאט הבין את הרמז ועזב את הטלפון שבידו השניה בצד. ידו הזדחלה מתחת לתחתוניי ושלושת אצבעותיו נכנסו לתוך איברי.לאט לאט מאט הניע את אצבעותיו למעלה ולמטה, ואני נשכתי את שפתיי בהנאה, מאט החל להגביר את הקצב ותפסתי בחולצתו והסתכלתי על פניו וחייכתי חיוך מעונג, עד שסיימתי, גמרתי.
כשהגענו ליער ויצאנו מהאוטובוס מאט לחש לאוזני. ״עוד חמש דקות בואי לעץ ליד הנהר״ הצביע על העץ והלך לשם. ״הו מישהי פה הולכת להנות״ רייצ'ל ניגשה לעברי וצחקקה. ״כנראה״ גלגלתי את עיני. ״עדיין לא הכרנו כמו שצריך״ רייצ'ל הושיטה את ידה לעברי. ״רייצ'ל סטיב״ לחצה את ידה בשלי. ״אלה רוזאטי״ חייכתי בזיוף.
״איזה חתיך צדת לך״ רייצ'ל התהלכה לידי. ״גם את לא פספסת״ השבתי בציניות. ״אבל מה שעשיתם במכונית..״ רייצ'ל גלגלה את עיניה. ״ווהו, רואים שנהנית״ רייצ'ל לחשה. ״את ראית?״ כיווצתי את גבותיי. ״אלה, רואים על הפנים שלך, חוץ מזה אדם סיפר לי עלייך הרבה״ רייצ'ל הסתובבה כדי לחזור אל החבורה. ״רייצ'ל?״ קראתי. ״סיפר מה?״ הסתכלתי עליה מסתובבת חזרה. ״על כמה שאתם חברים טובים ושאת כמו אחותו ושהוא ישמור עלייך תמיד״ קרצה.
״כנראה הסקס שלכם היה ממש טוב״ הוסיפה בציניות. ״הס..סקס?״ גירדתי בעורפי. ״אף אחד לא סתם כל כך הרבה דברים טובים, אם הוא לא שכב עם אותו אדם״ רייצ'ל גיכחה.
״מה?״ הרמתי את גבותיי. ״אדם לא היה מספר כל כך הרבה דברים טובים עלייך אם לא שכבתם אי פעם״ הסבירה. ״אנחנו בחיים לא..״ ניסיתי למצוא תירוץ. ״אלה, תחסכי ממני, זה היה בעבר זה לא רלוונטי להיום נכון?״ שאלה ברטוריות והלכה.
״אבל אם תעזי להתקרב אליו, את מחוסלת״ רייצ'ל הסתובבה לשניה וחזרה ללכת.
הכלבה הזאת פרנואידית חשבתי בראשי כשהלכתי לפגוש את מאט ביער. היא נמאסה עליי כבר מהשניה הראשונה, היא גורמת לי להתרגז והיא צריכה להזדיי...
״איחרת״ מאט משך אותי והצמיד אותי לעץ וכך קטע את מחשבותיי. ״סורי״ נשקתי נשיקה קטנה לשפתיו. ״רציתי שתקבלי את זה״ מאט חיטט בכיסו והוציא צמיד שכמה יהלומים קטנים מחוברים אליו. ״בשבילי?״ פתחתי את עיני. ״כן, זה שלך מעכשיו״ מאט פתח את כפות ידיי והניח את הצמיד בפנים. ״מאט זה נראה יקר..״ ניסיתי להחזיר לו את הצמיד. ״אמא שלי הורישה לי את זה והיא אמרה לי להביא את זה לבחורה שאני אוהב אהבת אמת״ מאט הסמיק במקצת. ״נדמה לי שזאת את״ גירד בעורפו. ״רק נדמה לך?״ כיווצתי את גבותיי כשעשיתי פרצוף שטותי. ״את, אלה רוזאטי אהבת האמת שלי״ מאט קרא בקול חזק. ״תשתוק כבר״ נשקתי לשפתיו והנחתי את ידי סביב עורפו.
אחרי שחילקנו את החדרים, שכל אחד יהיה בחדר עם בן הזוג שלו סיכמנו שנלך לישון ומחר נבלה.
נכנסתי להתקלח ולא הפסקתי לחשוב על מאט. אני משקרת לו בפנים לגבי המשפחה שלי, הוא סומך עליי ומספר לי הכל ואני משקרת לו, בלי למצמץ בכלל! אני לא יודעת איך אני אברר את הפרטים שחסרים, למה ליסה הלכה בלי לראות את הילד שלה פעם אחת אחרונה, למה לא מצאו אותה עד עכשיו מהבית חולים ועוד מלא שאלות שאין לי תשובה עליהן.
יצאתי מהאמבטיה עם מגבת לבנה שעוטפת את חזי ואורכה היה קצר. הבחנתי שמאט לא בחדר והחלטתי להפתיע אותו, בזמן האחרון אני כל הזמן שוכבת איתו, אני מתחילה לחשוב שאני עושה את זה מרגשות אשם כדי לא לספר לו על מה שגיליתי, אבל כל עוד זה משפר את ההרגשה שלי אני אמשיך.
לבשתי את סט ההלבשה תחתונה שלי וחיכיתי למאט שיחזור, עשיתי סלפי ונכנסתי ליוטיוב, למצוא שיר רומנטי בשבילי ובשביל מאט והבחנתי בשיר שהזכיר לי רגע מהעבר עד ששמעתי רעשים מכיוון הדלת, ידעתי שזה מאט ולכן החלטתי לגשת לדלת ולפתוח אותה.
״הפתע..״ חייכתי וראיתי את.. ״אדם?״ כיווצתי את גבותיי ונזכרתי שאני לבושה רק בהלבשה תחתונה. ״מה אתה עושה פה״ ניגשתי מהר למיטה וחיפשתי חולצה אך נזכרתי שלקחתי רק את התיק עם ההלבשה תחתונה והאיפור שלי ושמאט עדיין לא לקח את המזוודה מהאוטו.
״הו, קחי את החולצה שלי״ אדם פתח את כפתורי חולצתו ונשאר ללא חולצה. ״תודה״ לקחתי את החולצה ולבשתי אותה למרות שהייתה קצרה. ״מה אתה עושה פה?״ סגרתי את הדלת במהרה. ״מצאתי את זה על הרצפה במכונית״ אדם הושיט לעברי את התמונה שלי ושל מאט ממסיבת התחפושת. ״תודה, היא כנראה הלב לי מהארנק״ הסתכלתי עליה למשך שלוש שניות ולקחתי את הטלפון כדי להכניס אותה לתוך המגן.
בטעות לחצתי על כפתור ההפעלה של השיר שהופיע לי מקודם.
״זה השיר ש...?״ אדם שאל. ״שהתנגן בפעם בראשונה של שנינו״ השלמתי אותו. ״את הבטחת לי באותו יום ריקוד, עד היום לא רקדנו אותו״ אדם הושיט את ידו, חייכתי ואחזתי בה.
ידי האחת החזיקה בכתפו והשניה החזיקה את שלו באוויר.
״הייתי לחוץ באותו יום כמעט כמו שאני עכשיו״ אדם אמר בעדינות וגרם לי לצחקק.
רקדנו לאור הירח, אני והחבר הכי טוב שלי רוקדים לאור השיר שהתנגן בפעם הראשונה שלנו.
YOU ARE READING
רק חֲבֵרִים
Chick-Lit״אל תלכי, לא עכשיו..״ נאנח אדם שראה את אלה קמה מהמיטה ותפס את ידה. ״אדם אתה עושה מזה עניין גדול, יותר ממה שזה.״ אלה עזבה את כף ידו של אדם והניחה אותה בחזרה על חזיהו החשוף. ״אנחנו רק חברים״ אמרה אלה בעודה מתלבשת ויוצאת מהחדר. אלה חיה את הרגע, היא נ...