Izgatottan toporogtam a tükör előtt. Egy lehelletnyi korrektort és szempillaspirált magamra téve rohantam a szobámba és felkaptam egy fekete szaggatott farmert, hozzá pedig egy sárga honey feliratú felsőt. Mint valami őrült úgy rohantam le a lépcsőn és a cipőmet felkapva, egy gyors köszönés után kiléptem a házból. A telefonomat előhalászva, hívtam egy taxit, ami pár percen belül meg is érkezett.
-A reptérre.-száltam be a kocsiba, mire a sofőr bólintott és elindultunk. Vigyorogva üldögéltem a hátsó ülésen, szerintem a taxis férfi hülyének is nézett, de most pillanatnyilag ez sem érdekelt, csak a reptéren akartam lenni és minél hamarabb látni Shawnt.
-Köszönöm!-nyújtottam át neki a pénzt mikor megérkeztünk, majd egyenesen az épületbe siettem. Lihegve ültem az egyik székre és boldogan nyugtáztam hogy ideértem, nem kell tovább rohannom. A szememet becsukva próbáltam normalizálni a légzésemet, a mellettem ülő néni pedig mosolyogva méregetett. Zavartan pillantottam rá és én is eresztettem felé egy halvány mosolyt.
-Kit vársz angyalom, mi ez a nagy sietség?-kérdezte kedvesen, mire lágy hangon válaszoltam.
-A barátomat várom, nem szerettem volna elkésni, sajnos szokásom.-húztam el a szám, mire nagyot nevetett.-És Ön kire tetszik várni?-érdeklődtem én is.
-Az unokáimat várom. A nyár utolsó napjaiban meglátogatnak, tudod ritkán találkozom velük...-sóhajtott.
-Ohh értem.-bólogattam.
-És, hogy hogy elutazott a barátod?-kérdezte.
-Hát ez egy elég bonyolult dolog...Ő egy híres énekes, egy sztár és Európában voltak koncertjei.-próbáltam úgy elmagyarázni, hogy meg is értse, de úgy látszik értette és jártas volt a témában.
-Esetleg megtudhatnám a nevét?-mosolygott.
-Shawn Mendes.-mondtam ki, mire nevetve bólogatni kezdett.-Talán ismeri?
-Igen. A nagyobbik unokám odáig van érte.
-Ez szuper!-mosolyogtam, majd egy női hang megszólalt a hangos bemondóban.
-A 123-as járat hamarosan megérkezik.
-Elnézést de most mennem kell. Nagyon örültem.-mondtam mosolyogva, mire a néni bólintott és a tömegbe vetettem magam. Próbáltam nem fellökni az embereket, ami nagy nehezen sikerült is, majd miután átfurakodtam magam, nagy levegőt véve álltam meg. Nem sokkal később leszállt egy repülő, amiről sorra szállingóztak le az emberkék, majd megpillantottam Őt. Nevetve sétált le a repülő lépcsőjén és valamit nagyon magyarázott a fiúknak, aztán egyszercsak felnézett és megpillantott engem. Mosolyogva dobta le a csomagjait és ölelésre tárta a karját. Amilyen gyorsan csak tudtam futottam és a nyakába ugrottam. Nevetve próbálta megtartani az egyensúlyát, én pedig az ingjébe kapaszkodva a vállába fúrtam a fejem. Örömkönnyeim utat törtek maguknak és halkan szipogni kezdtem. Shawn letett, az államnál fogva felemelte a fejem és lassan megcsókolt. Miután elváltuk letörölte a könnyeimet és mosolyogva ölelt újra magához.
-Hiányoztál!-motyogtam.
-Te is nekem!-nyomott egy puszit a fejemre.
-Most megint csak álmodom, vagy tényleg itt vagy?-néztem fel rá, mire elnevette magát és végigsimított az arcomon.
-Itt vagyok!-nyomott rövid puszit az ajkaimra.
Miután megnyugodtam, a többiek felé fordultam és őket is üdvözöltem, majd mindannyian a kijárat felé indultunk.
Az idős hölgy akivel beszélgettem, az unokáit üdvözölte. Mosolyogva figyeltem ahogy ölelkeznek, majd eszembe jutott valami.
-Shawn!-álltam meg mire kérdőn felém fordult-Lenne itt valami! Beszélgettem egy idős nénivel, aki mondta hogy az unokája nagy rajongód és még itt vannak.-mutattam a fejemmel abba az irányba.-Nem lehetne hogy legalább egy képet csinálsz vele?-néztem rá könyörgően.
-De persze!-mondta és a kezemet megfogva magabiztosan lépkedett.
Mindhárman felénk néztek és valóban az idősebbik lány, kb. 13-14 éves lehetett, lefagyva bámult minket.
-T...t...te S..shawn Mendes vagy-mutatott a barátomra.
-Igen.-mosolygott-Csinálunk egy képet?-mosolygott.
-Persze!-mondta boldogan és a telefonját előkapva átadta Shawnnak, majd miután megcsinálták a képet, a kislány megölelte. Mosolyogva néztem a jelenetet, majd arra eszméltem fel hogy a fiú mellém lép és fél karral átakrol.
-Örültem hogy találkoztunk Caroline.-mosolygott-További szép napot! Sziasztok!-nézett először a hölgyre, majd a gyerekekre. A néni csak hálásan mosolyogva nézett rám és eltátogott egy köszönömöt.
-Igazán nincs mit!-suttogtam
mosolyogva, majd elindultunk hazafelé.•••
-Imádom hogy ennyire jószívű vagy!-mondta Shawn, miközben lassan belépkedtünk a házba. Mosolyogva vontam meg a vállam és a cipőmet ledobva leültem a kanapéra. Ő is így tett, elhelyezkedett mellettem, én pedig a vállára hajtottam a fejem.
-Baromira hiányoztál...-suttogtam.-Csak egy hét volt de nekem mégis egy évnek tűnt.
-Mostmár itt vagyok!-suttogta ő is és apró puszikkal kezdte behinteni a nyakam. Mosolyogva döntöttem oldalra a fejem és hatalmasat sóhajtottam.
-Szeretlek!-mondtam, mire megállt, rámnézett és ő is elmosolyodott.
-Én is szeretlek!
Közelebb hajolt, ajkait óvatosan enyéimnek nyomta, majd lassan eldöntött a kanapén. A pólóm aljával játszadozva kezdte el újra a nyakamat csókolgatni, amit halk nyögésekkel díjaztam. Egyre lejjebb és lejjebb haladt, a kulcsontomtól minden porcikámat végigcsókolta. Fekete pólóját lekapva, kidolgozott mellkasára helyeztem a kezem, majd pár pillanat múlva már egy boxerben könyökölt felettem.
-Biztosan szeretnéd?-suttogta a fülembe, mire nagyot nyelve bólintottam. Kínzó lassúsággal húzta le a testemet fedő ruhadarabokat, majd lassan kicsatolta a melltartómat. Reflex szerűen kaptam oda hogy takargassam magam, de bíztatóan rámmosolygott, elvette onnan a kezeim, majd odébb húzta az anyagot. Pirulva, zavartan sütöttem le a szemeimet, mikor mosolyogva végigmért.
-Gyönyörű vagy!-mondta és a bugyimba akasztva az ujját szépen lassan azt is lekapta rólam. Utána újra rajtam volt a sor, én is megszabadítottam alsóneműjétől. Mielőtt elkezdhettük volna, megállt majd újra rám nézett.
-Tényleg akarod?-kérdezte vággyal fűtött tekintettel.
-Akarom!-mondtam magabiztosan, mire bólintott és nem sokkal később átléptük a gyönyör kapuját.______________
Sziasztok!
Egy komolyabb résszel jöttem nektek, remélem hogy tetszik...próbáltam a lehető legjobban megfogalmazni az eseményket, ami nem igazán sikerült, de PRÓBÁLKOZTAM😂Véleményeket várok!
2018.11.21.
❤️
YOU ARE READING
Bring it back... || Shawn Mendes fanfiction
Romance"-Ígérd meg, hogy soha nem hagysz el! -Megígérem!-válaszoltam, majd egy lágy csókot nyomott a számra és tovább néztük ahogy a nap lassan eltűnik a horizont mögött." "-Csak annyit kérek hogy tartsunk szünetet!-kiabálta már Ő is teljes hangerővel. Sz...