Délután, miután véget ért az utolsó óra is, megkönnyebülve sóhajtottam fel. A cuccaimat a táskámba söpörtem és sietősen futottam le a lépcsőn. Mikor kiléptem az iskola ajtaján, megcsapott a hideg, mégis kellemes és friss levegő, de mindezek mellett még a nap is sütött, úgyhogy mosolyogva nyugtáztam hogy ma kifejezetten kellemes idő van. A hajamat hátradobava élveztem a napsütést, miközben ráérősen lépkedtem hazafelé, a hangulatom fokozása érdekében pedig, bedugtam a fülhallgatóm is és elindítottam a kedvenc zenémet. Mosolyogva sétáltam az utcán, amiért a mellettem elhaladó emberek érdekes pillantással illettek, de ez most egy cseppet sem érdekelt.
-Megjöttem!-csuktam be az ajtót magam mögött és a cipőmet lerúgva sétáltam a konyhába, viszont nem jött válasz.-Rendben, akkor ezek szerint megint egyedül vagyok...-sóhajtottam, majd egy pohár narancslével a kezemben huppantam a kanapéra. A telefonomat felnyitva nyitottam meg az instagrammot és unottan pörgettem a képeket, mígnem megakadt a szemem Shawn egyik posztján. Egy repülő ablakán fotózott ki, alatta "Vissza a hercegnőmhöz" felirattal és engem jelölt meg rajta. Elgondolkodva húztam össze a szemöldököm, majd mikor rájöttem hogy hülyeség, a fejemet megrázva folytattam tovább előbbi tevékenységemet.
Nem telt el öt perc, mikor kopogtak az ajtón, mire kicsit félve emelkedtem fel a kanapéról, hogy mégis ki lehet az. Lassan nyúltam a kilincsre, majd egy mély levegőt véve kinyitottam az ajtót.
-Szia!-mosolygott rám James, mire megkönnyebülten sóhajtottam fel.
-Jézusom James, a szívbajt hoztad rám!
-Ne haragudj, nem állt szándékomban...-vakarta meg a nyakát és kínosan elmosolyodott.
-Honnan tudtad hogy hol lakom?-vontam össze a szemöldököm.
-Ivy mondta el. Gondoltam átjövök hozzád addig, hogy ne legyél egyedül...-mosolygott, mire egy pillanatra meglepetten néztem rá.
-Aaa rendben...gyere csak be.-intettem, majd becsuktam mögötte az ajtót.-Esetleg egy pohár vizet vagy valamit?
-Nem kérek, de azért köszi-vette le a cipőjét és helyet foglalt a kanapén.
-És mit szeretnél csinálni?-kérdeztem meg, ugyanis nem akartam kínos csenben ücsörögni.
-Tekintve hogy barátod van, nem mondom azt, hogy lenne egy pár ötletem-nevette el magát, viszont nekem egy kicsit sem volt vicces, ezért csak halványan elmosolyodtam-Szóval inkább mesélj magadról.
-Oké...Lisa White vagyok, 17 éves, még nyár elején költöztünk ide Torontóba és imádom ezt a helyet. Előtte Magyarországon éltem, viszont apa kapott egy állásajánlást és ezért költöztünk ide...-daráltam le, majd a végén mosolyogva néztem rá.
-Azt kihagytad, hogy Shawn Mendes a barátod.-nevetett, mire én is így tettem.
-És Shawn Mendes a barátom.-bólogattam.-Most akkor te mesélj!
-James Carter vagyok, 18 éves. Születésem óta Torontóban élek és amióta az eszemet tudom kosarazok. Bennt vagyok a suli kosárcsapatában, barátnőm pedig nincs.-fejezte be, mire bólintottam.-És milyen egy vil...-kezdte, de mondanivalóját megszakította az, hogy kopogtak az ajtón. Kissé idegesen indultam volna kinyitni és imádkoztam hogy nehogy mégegy idióta jöjjön engem szórakoztatni, de a fiú utánam nyúlt és intett hogy üljek vissza, majd ő kinyitja.
Az ajtó nyílott és egy roppant ismerős hangot véltem felfedezni. Dübörgő szívvel futottam oda, előttem pedig Shawn állt egy szál rózsával a kezében. Idegesen méregette az előtte álló fiút, majd engem is észrevett, arcizmai pedig kicsit ellágyultak.
-Shawn!-kiáltottam fel és a nyakába ugrottam.
-Szia baby!-mondta és bőrömön éreztem hogy elmosolyodik.-Istenem de imádom az illod!-szagolt bele a hajamba, mire mosolyogva emeltem fel a fejem és a szemeibe néztem. Egy rövid csókot nyomtam a szájára majd újból izmos mellkasára hajtottam a fejem.
-Hogy kerülsz ide?-kérdeztem kíváncsian, közben pedig átadta a rózsát.-Annyira hiányoztál!
-Andrew azt mondta egy kicsit haza jöhetek...van két napom.-suttogta, mire szomorúan fogtam meg kissé borostás arcát.
-Az kevés...csupán csak a hétvége...-csóváltam a fejem.
-De most itt vagyok!-mosolygott.
-Igen, most itt vagy és ez a lényeg...-bólogattam és mellé álltam.
James még mindig az ajtóban állt és minket nézett.
-Szóval...James ő itt Shawn, a barátom, de ezt már úgyis tudod...Shawn, ő James a barátom...vagyis úgy a barátom hogy na érted...-próbáltam elmagyarázni, mire mindketten elnevették magukat, bár Shawnon látszott hogy ez csak erőltetett nevetés volt.-Menjünk be!-mondtam a kínos helyezet elkerülése érdekében. Shawn szorosan átölelte a derekamat úgy léptünk be a házba, előttünk pedig James sétált.
-Nem szimpi ez a James srác...-suttogta a fülembe a barátom, mire halkan elnevettem magam.
-Ki hitte volna...-forgattam meg a szemem mosolyogva.•••
Azt hiszem Shawn és James elég hamar összebarátkoztak. Barátom ölében ücsörögtem és hallgattam ahogy beszélgetnek, vagy hangosan felröhögnek egy-egy vicces beszóláson. Közben a falon lévő órára vándorolt a tekintetem, ezért Shawn kezeit leemelve magamról álltam fel, aki emiatt kérdőn nézett rám.
-Mennem kell készülődni.-magyaráztam meg.
-Itt hagysz?-biggyeszette le alsó ajkát, de a szája sarkában ott bujkált egy halvány mosoly.
-Nem feltétlenül.-vontam meg a vállam.-Arra gondoltam, hogy eljöhetnél velünk. A fiúkkal biztos jóban lennél, elvégre egy korúak veled és hasonlóak Jameshez, a lányokról pedig ne is beszéljünk. Daphneval vigyáznod kell.-nevettem.-Vérebeli Mendes Army tag.-kacsintottam és felfutottam a szobába.
Kitártam a szekrényemet, szemeimmel pedig valami elfogadható ruha után kutattam. Végül egy fekete farmerszoknyára és egy szürke csíkos pólóra esett a választásom, egy testszínű harisnyával és egy fekete cipővel. Felkaptam mellé egy fekete bőrkabátot, majd a fürdőbe indultam. Hajamat egy kócos kontyba kötöttem, sminkként pedig csak szempillaspirált használtam, valamint egy kis korrektort a bőrhibáimra. Késznek nyilvánítottam magam, ezért lesétáltam a két fiúhoz. Mikor Shawn észrevett mosolyogva mért végig, amiért az arcom megegyeztett a paradicsom színével.
-Csinos vagy!-biccentett James, mire mégjobban zavarba jöttem.
-Csinos és az enyém!-kapta el a derekam Shawn és egy csókot nyomott a nyakamra.
-Kérlek fejezzétek be!-temettem a tenyerembe az arcom, ugyanis zavaromban már képtelen voltam mást csinálni.•••
-Sziasztok!-köszöntem mosolyogva a barátaimnak, mire ők is így tettek, majd Shawnra vándorolt a tekintetük.
-Sziasztok! Shawn Mendes vagyok!-intett a barátom és a derekamnál fogva közelebb húzott magához.
-Nem tudtuk!-csóválta a fejét meglepve Ivy.
-Most csak álmodok vagy tényleg Shawn Mendes áll előttem?-pislogott nagyokat Daphne és hatalmas szemekkel méregette a mellettem álló fiút, aki csak nevetve megrázta a fejét.
Ennyi idő alatt megszokta az efféle megjegyzéseket és cseppet sem jött zavarba tőlük.
-Nem álmodsz!-nevettem el magam.-Szóval srácok ő itt Shawn. Shawn ők itt Ivy, Daphne, Hope, Mason, Brice és Jameset már ismered.
-Ugye majd csinálunk egy közös képet?-húzta fel a szemöldökét a barátnőm és továbbra is félelmetes arccal meredt a fiúra.
-Persze!-bólintott Shawn.
-Szóval szeretnélek titeket megkérni srácok, különösen téged Daphne.-néztem a lányra.-Tudom hogy Shawn egy sztár, de ugyan olyan ember mint mi és kérlek viselkedjetek vele úgy mitha csak egy hétköznapi srác lenne, akit a suliból ismertek és nem a színpadról vagy a youtuberól.
-Rendben!-vonta meg a vállát Mason.
-Daphne?-vonta fel a szemöldökét Ivy.
-Jó, próbálkozni fogok...-nevetett, majd ezután bementünk a kávézóba.
-Ugye tudod, hogy nem kellett volna?-suttogott a fülembe Shawn.
-Jobb ha tudják.-bólintottam.Egy viszonylag eldugott asztalnál foglaltunk helyet, majd miután kiválasztottuk mit szeretnénk, már meg is érkezett a pincér.
-Mit hozhatok?-kérdezte unottan a lány és egyik szemöldökét felvonva nézett végig rajtunk. Lediktáltuk a rendelésünket, majd nem sokkal később már előttünk voltak a kívánt finomságok.
-És meddig leszel itthon Shawn?-fordult barátom felé Ivy.
-Csak hétvégén. Andrew csak két napot adott.-válaszolt a barátom, mire mosolyogva néztem fel rá, amit viszonzott.
-Ki az az Andrew?-vonta össze a szemöldökét Mason és elnevette magát, mi is így tettünk.
-Andrew a menedzserem.
-Ohh már értem!-bólogatott a fiú és beleivott az italába._______________
Sziasztok!
Megérkezett a várva várt rész!😅
Remélem tetszik és ha érdekel olvassatok bele a másik két könyvembe is...(önpromó)😂2019.03.16.
❤️
VOUS LISEZ
Bring it back... || Shawn Mendes fanfiction
Roman d'amour"-Ígérd meg, hogy soha nem hagysz el! -Megígérem!-válaszoltam, majd egy lágy csókot nyomott a számra és tovább néztük ahogy a nap lassan eltűnik a horizont mögött." "-Csak annyit kérek hogy tartsunk szünetet!-kiabálta már Ő is teljes hangerővel. Sz...