Izgatottan száltam ki a taxiból és vettem át a bőröndömet. Körülnéztem az óriási repülőtéren, azonban a szemem megállapodott egy hatalmas tinilány tömegen. Visszanéztem a családomra akik még nagyban el voltak foglalva a csomagok kiszedésével és a taxis férfival beszélgettek, ezért elindultam a tömeg felé. Mikor közelebb értem egy magas, kicsit göndör barna hajú fiú állt nekem háttal. Fekete pólója teljesen ráfeszült izmos hátára és egy szürke rövid nadrágot viselt, lábán pedig egy fekete Nike cipő volt. Arra eszméltem fel hogy mindenki rám vár, valószínű hogy én következtem a sorban.
-Szia!-köszönt mosolyogva a fiú.-Gyere!-intett egyet bíztatóan a kezével, mire én bizonytalanul elindultam felé. Te jó ég mibe kevertem magam, azt sem tudom hogy ki ő!
-Öö bocsánat de én nem tudom hogy ki vagy-kezdtem el magyarázkodni-én csak megláttam a nagy tömeget és kíváncsiságból jöttem ide, nem képet csinálni meg ilyenek...-dadogtam, amit gondolom viccesnek talált mert úgy mosolygott rám mintha nemis tudom hogy mi lennék és ezért a fejem pipacsvörös színben tündökölt.
-Először is, Shawn Mendes vagyok!-nyújtott kezet mosolyogva. Ez a Shawn folyamatosan mosolyog, nem fárad el a szája??
-Lisa White!-mutatkoztam be én is és kezet ráztunk.
-Örülök hogy megismerhetlek Lisa! Tudom hogy nem képet csinálni jöttél, de én örülnék neki ha emlékbe készítenénk egyet, benne vagy?
-Öm persze!-válszoltam majd gyorsan előhalásztam a telefonomat, beállítottam rajta a kamerát és átadtam neki.
Shawn mellém állt, fél kézzel átkarolt és úgy fényképezett le minket.
-Köszönöm!-mosolyogtam rá.
-Igazán nincs mit!-ingatta a fejét-Egy pillanat, maradj itt egy kicsit!-mondta és odament a mögötte álló asztalhoz, valamit ott írogatott majd visszajött.-Nagyon örülök hogy megismerhettelek Lisa!
-Én is Shawn! Legalább mostmár a nevedet tudom!-mondtam mire elnevettük magunkat. Ezután közelebb lépett és megölelt, amit viszonoztam. Miután elengedett elköszöntünk egymástól, én pedig visszaindultam a már biztos rám váró családomhoz.
-Lisa White! Te mégis mit képzelsz, hogy csak így elindulsz a nagyvilágba egyedül?? Apád és én halálra aggódtuk magunkat, azt hittük valami bajod esett!-szidott le anya, mire én csak megforgattam a szemeim.
-Igen!-kezdett bele apám is-és ha elrabol valaki, vagy esetleg megerőszakol?? Eszedbe se jusson többet egyedül elcsászkálni egy idegen helyen kisasszony!
-Jólvan bocsánat! De nem lett semmi bajom, vigyáztam magamra!-apa már épp készült mondani valamit amikor egy női hang bemondta hogy a 123-as járat tíz perc múlva indul.
•••
Felszálltunk a repülőre, én az ablaknál ültem legbelül, mellettem Shane, utána Emily,Emily mellett pedig anya és apa.
-Kedves utasaink kérjük kössék be a biztonsági öveiket a felszálláshoz!
Ahogy a pilóta kérte, mindenki becsatolta a biztonsági öveket, majd a repülőgép lassan elindult.
Hogy ne unatkozzak elővettem a fülhallgatómat és a telefonomon elindítottam Clean Bandit-Friends című számát. Út közben eszembe jutottak a reptéren történtek, ezért kikerestem a Shawnnal csinált képet. Akaratom ellenére is elmosolyodtam. Ha jobban megnézem a képet...egészen helyes ez a fiú...sőt egyszerűen tökéletes. Beírtam a nevét a keresőbe, mire egy csomó mindent kiadott.
"Teljes neve Shawn Peter Raul Mendes"...."Andrew Gertler menedzser fedezte fel a tehetséges fiút"..."Énekes-dalszerző"...
Már értem hogy miért vette körül tinilányok áradata...
Youtubon is megkerestem és ott is egy csomó zenét adott ki...nézzük csak...Treat you better, Stitches....In my blodd..ez jól hangzik. Rányomtam a videóra és pár másodpercen belül el is indult.
Amikor meghallottam a refrént eldöntöttem hogy ez lesz mától a kedven számom. Miután vége lett mégegyszer elindítottam, az ablaknak döntöttem a fejemet és elaludtam.
•••
-Lis! Kelj fel, leszállunk!-keltegetett a bátyám. Lassan, kómásan bekötöttem az övemet és vártam a leszállást, ami hamar be is következett.
Esküszöm hogy igazi megváltás volt kilépni a fülledt gépből a friss levegőre. Kicsit megtornásztattam a sok üléstől elgémberedett végtagjaimat és elindultam a többiek után. A taxi már várt minket, a sofőr belpakolta a bőröndjeinket a csomagtartóba és újra ülhettünk vissza egy újjabb járműbe.
-Már elzsibadt a seggem a sok üléstől!-morogta Shane mellettem a telefonját nyomkodva.
-Nekem mondod? Olyan mintha hangyák lakoznának bennem és folyamatosan fel le futkároznának a testemben!-mondtam és hátradöntöttem a fejemet.
-Hangyás vagy Lis!-nevetett fel Emi mire Shanere néztem és mindhármunkból kitört a nevetés, a taxisofőr pedig ilyen "ezek se normálisak" fejjel nézett ránk a visszapillantó tükörből.
Hirtelen egy aranyos bézs színű ház mellett parkoltunk le. Kipattantunk a kocsiból, villámgyorsasággal kipakoltunk a csomagtartóból és siettünk a házhoz, hogy minél hamarabb fel tudjuk fedezni. Anyáék már látták, viszont nekünk gyerekeknek még teljesen ismeretlen. Kattant a zár és beléphettünk a küszöbön. Egy hatalmas nappali tárult elénk, ahonnan lehetett látni a konyhát. Mind a két helyiség bézs színben pompázott akárcsak ottkint. Felmentem a lépcsőn és egy folyosóra értem ahol lépcsővel szemben három ajtó állt. Kiválasztottam balról az elsőt és beléptem rajta. Krémszínű falak, fehér bútorokkal, külön fürdőszobával és erkéllyel. Annyira jól nézett ki, hogy eldöntöttem hogy ezt hivatalosan is lefoglalom a saját szobámnak.
•••
Miután mindenki rendesen felfedezte a házat, berendezkedett meg stb. mindannyian bevonultunk a szobánkba és csendben elfoglaltuk magunkat.
Nálam a polcokon már kinnt álltak a kedvenc képeim és már a rajzaim is a falon lógtak. Gondosan kivasaltam és felraktam a függönyöket, megágyaztam és a ruháimat id bepakoltam a szekrényembe.
Hulla fáradtan estem rá az ágyra és úgy döntöttem hogy majd holnap megfürdök, ezért csak átöltöztem pizsomába, megmostam a fogam és az arcom. Azért hogy anya ne mosson ki semmit a ruháimmal együtt, belenyúltam a koszos ruhák zsebébe és meglepetésemre a farmeromban egy cetlit találtam. Egy telefonszám állt rajta, a végén ezzel az aláírással: Shawn . Tátott szájjal olvastam vissza újra meg újra a nevet. Shawn Mendes megadta a telefonszámát!! El sem hiszem!! Nem érdekelt hogy ki alszik és ki nem, örömömben össze-vissza ugráltam és futkároztam a szobában, míg végül kifáradtam és bedőltem az ágyba.
Becsuktam a szemeimet és boldogan aludtam el._______________
Sziasztok!
Bocsi hogy ilyen későn, de itt van az új rész!! Remélem tetszik!! NEKTEK MI A VÉLEMÉNYETEK SHAWN ÉS KHALID ÚJ SZÁMÁRÓL?? ÉN EGYSZERŰEN IMÁDOM😍
2018.05.03.
❤️
YOU ARE READING
Bring it back... || Shawn Mendes fanfiction
Romance"-Ígérd meg, hogy soha nem hagysz el! -Megígérem!-válaszoltam, majd egy lágy csókot nyomott a számra és tovább néztük ahogy a nap lassan eltűnik a horizont mögött." "-Csak annyit kérek hogy tartsunk szünetet!-kiabálta már Ő is teljes hangerővel. Sz...