Bizonytalanul ácsorogtam Cameron ajtaja előtt. Szomorúan néztem a mögöttem álló Shawnra, aki egy bíztató bólintással jelezte hogy nyugodtan menjek be, meg fogja érteni. Egy nagy levegőt véve lenyomtam a kilincset és megpillantottam az ágyban fekvő fiút. Szeme felcsillant mikor meglátott és odafutva hozzám egy csókkal üdvözölt.
-Szia!-suttogta a fülembe és lágy csókokat nyomott a nyakamra, mire felnyögtem, a bőröm pedig libabőrös lett.
Egy hirtelen mozdulattal óvatosan ellöktem magamtól, ezért kérdőn nézett rám. Szomorúan hajtottam le a fejem és egy nagy sóhajtást követően beszélni kezdtem.
-Cameron é..én annyira sajnálom.-mondtam még mindig lehajtott fejjel. Nem mertem a szemébe nézni, nem akartam látni ahogy összetörik. Tudtam hogy szeret és rettenetesen sajnáltam hogy ezt nem tudom viszonozni, bármennyire is akartam.
-Mit?-kérdezte félve és az államnál fogva kényszerített hogy a szemébe nézzek.
-É..én..-mondtam volna, de a könnyeim potyogni kezdtek.
-Igen?
-Én Shawnt szeretem!-jelentettem ki és mélyen a szemeibe néztem. Először csak döbbenten nézett, majd csalódottan elmosolyodott és az államat elengedve messzebb lépett tőlem.-Ne haragudj, nem bírok, egyszerűen képtelen vagyok rád úgy tekinteni, mint a barátomra. Cameron, olyan vagy mint a második bátyám, szeretlek, barátilag. Shawn pedig..Shawn..-mondtam és egy halvány mosoly szökött az arcomra-Shawn a mindenem...-bólogattam-és ha igazán szeretsz, akkor megérted.-töröltem le a könnyeimet és tekintetem arcára vándorolt. Egy lágy könnycsepp folydogált végig az arcán, mire erőszakosan letörölte azt.
-Akkor ennyi? Szakítani akarsz?-mondta és beletúrt dús, barna hajába.
-Azt hiszem igen.-sóhajtottam és közelebb lépve hozzá, megfogtam a kezét.-De ez nem azt jelenti hogy nem szeretlek. Szeretlek, mint legjobb barátot és mint második bátyát.-simítottam végig az arcán.-és kérlek, ne legyél szomorú miattam.-mondtam.
Csalódottan nézett a szemembe, majd egy hatalmas levegőt véve megszólalt.
-Csak egy utolsó csókot kérek. Egy legutolsót.-nézett rám, mire elmosolyodtam és lassan megcsókoltam. Ebbe a csókba mindent beleadott. Fájdalmat, szerelmet, csalódást, szomorúságot....érzelmeket.
Egy utolsó rövid csókot nyomva ajkaira, szomorú mosollyal léptem ki az ajtón, egyedülhagyva a gondolataival.
Könnyes szemekkel fordultam Shawn felé, aki a lépcső mellett állva, ölelésre tartotta a kezét. Odarohantam hozzá, mire karjaiba zárt, belőlem pedig akár egy vízesés, kitört a sírás.
-Sss-csitítgatott, közben pedig folyamatosan a hátamat simogatta.-Szeretted Őt?-kérdezte kis idő után, mire bólogatni kezdtem.
-De téged..-emeltem fel a fejem a könnyeimet törölgetve és a szemeibe néztem.-téged mindennél jobban szeretlek.-mondtam, mire elmosolyodott és megcsókolt.
-Én is mindennél jobban szeretlek téged honey-suttogta mikor elváltunk. A becenév hallatán pedig egy halvány mosoly szökött az arcomra, a pulzusom pedig az egeket súrolta.
Shawn a kezemet megfogva húzott egyenesen a szobájába, majd az ajtót becsukva leült az ágyra. Nem sokkal később én is így tettem, viszont inkább eldőltem rajta. A plafont bámulva merültem a gondolataimba, közben pedig Shawn is lefeküdt mellém.
-Szerinted nagyon utálhat?-kérdeztem halkan és egy hatalmasat sóhajtottam.
-Nem hinném. Ha szeret téged megérti.
-Láttad volna milyen arcot vágott. Teljesen összetört.-mondtam és újból végigfutott az arcomon egy undok könycsepp.
-Majd túl lesz rajta.-fordult felém és a nyakamba fúrta a fejét.
Pár percig csak némán feküdtünk egymás mellett, majd végül felálltam és az ajtóhoz sétáltam.
-Elmegyek letusolok, mindjárt jövök.-mondtam, majd Shawn bólintása után, kiléptem és becsuktam az ajtót. Egy törölközővel és egy pizsomával a kezemben léptem be a fürdőbe, majd a ruháimat ledobva beálltam a zuhany alá. A meleg víz, lassan folyt végig minden porcikámon, a nyakamtól egészen a kislábujjamig. A szemeimet lecsukva, a csempének dőlve álltam és élveztem a meleg víz érintését. Éreztem ahogyan a hideg csempe a hátamhoz ér, majd pár másodperc múlva a víz azt is felmelegítetti. A szappant a kezembe véve átmostam a testem minden pontját, majd teljesen felfrissülve léptem ki a tusolóból. Megtörölköztem, majd a pizsomámat magamra kapva léptem ki az ajtón és visszasétáltam Shawn szobájába. Mikor észrevett, felpattant majd gondolom ő is fürödni indult.
Röpke öt perc után, póló nélkül, egy szál alsónadrágban lépett be az ajtón, így teljes rálátást nyújtva tökéletesen kidolgozott felsőtestére. Talán túl sokat és túl feltűnően nézhettem, ugyanis Shawn egy huncut mosollyal a száján befeküdt mellém.
-Tetszik a látvány?-kérdezte, mire én nagyot nyelvtem és zavartan a fülem mellé tűrtem egy tincset.
-Szerintem én megyek is, mert már késő van...-mondtam és fel akartam állni mellőle, de a csuklómat elkapva visszarántott.
-Maradj kérlek!-könyörgött, nekem pedig megesett rajta a szívem (igazából reméltem hogy nem kell egyedül aludnom)és a villanyt lekapcsolva visszafeküdtem mellé. Shawn betakart minket, majd magára húzott, így a mellkasán feküdtem, hallgatva egyenletes szívvesrését. Mosolyogva hunytam le a szemeimet, majd nem sokkal később hallottam a fiú édes szuszogását és fengem is elnyomott az álom._________________
Véleményeket szívesen olvasok!
2018.09.30.
❤️
ESTÁS LEYENDO
Bring it back... || Shawn Mendes fanfiction
Romance"-Ígérd meg, hogy soha nem hagysz el! -Megígérem!-válaszoltam, majd egy lágy csókot nyomott a számra és tovább néztük ahogy a nap lassan eltűnik a horizont mögött." "-Csak annyit kérek hogy tartsunk szünetet!-kiabálta már Ő is teljes hangerővel. Sz...