Reggel eszméletlen korán keltünk. Mivel Shawnnak reggel hatkor már indult a gépe ezért kb negyed hatra oda kellett érnünk, ami azt jelenteti hogy fél ötkor keltünk. Próbáltam kizárni az ébresztő idegesítő pittyegését, de nem igazán sikerült. Shawn oldalról átölelve engem hatalmasat sóhajtott, így éreztem az orrán kifújt meleg levegőt, ettől pedig az egész testem libabőrös lett.
-Honey fel kéne kelni...-suttogta a fülembe és egy puszit nyomott a nyakamra, majd lassan felkelt mellőlem. Fájdalmas nyögéssel fordultam a hátamra és ránéztem. Háttal állt nekem, így teljes rálátásom nyílt izmos hátára, amit nem sokkal később egy szürke felső takart. Fájó szívvel ültem fel és felkapkodtam magamra a tegnap levetett ruháimat. Legszívesebben megállítottam volna az időt, hogy soha ne kelljen elengednem, de sajnos az egyre gyorsabban repült.
Barna hajamat egy laza kontyba kötöttem, majd egykis korrektort és szempillaspiràlt használva a konyhába indultam. Shawn már nagyban ügyeskedett, egy-egy pirítóst és egy kávét lerakva az asztalra, leültünk és csendben enni kezdtünk.
-Finom?-kérdezte teli szájjal mire sóhajtva bólintottam.
Pár perc múlva a kinnti csendet egy autó dudálása törte meg, ezért Shawn kihozta a bőröndjét, majd bezárta az ajtót és a taxi csomagtartójába berakva a csomagját, beszàllt mellém. A sofőr egyenesen a reptérre vitt minket, ahol már reggel korán nyüzsögtek az emberek. Hatalmas gombóccal a torkomban szálltam ki és fájdalmas arcal néztem a hozzánk közeledő emberekre. Shawn mosolyogva pacsizott le velük majd mögém állva átkarolt.
-Szóval srácok Ő Lisa White, a barátnőm. Lisa ő Adrew, Zubint, Geoff, Mike, Ziggy, Joshua, David, Connor és John.-mutatott rá a mellette álló férfire. Valószínűleg Ő volt Shawn testőre, ezt hatalmas teste és komor arca elárulta.
Halvány mosollyal intettem egyet és zavartan megköszörültem a torkom.
-Adrew vagyok, Shawn menedzsere. Örülök hogy megismerhetlek.-lépett hozzàm a kb negyvenes éveiben járó férfi és kezet fogott velem.
-Én is nagyon örülök!-mosolyogtam és miután elengedte a kezem a barátom felé fordult.
-Indulnunk kéne.-nézett rá, mire a fiú nagyot sóhajtva bólintott. John a bőröndjéért ment, Shawn pedig keserű mosollyal felém fordult. A szemeim megteltek könnyel és egy csepp végigfolyt az arcomon, mire a hüvelykujjával letörölte azt. Lágy csókot nyomott ajkaimra és óvatosan magához húzott. A mellkasának döntöttem a fejem és erősen szorítottam, mintha bármelyik percben köddé válhatott volna. Halkan szipogtam és teljesen eláztattam a pólóját, mire két ujjával felemelte az államat, így kényszerítve hogy a szemébe nézzek. Letöröltem a könnyeimet és becsukva a szemem egy nagy levegőt vettem.
-Meg kell ígérned, hogy minden nap felhívsz!-néztám rá mire bólintott-És azt is hogy vigyázol magadra Shawn!
-Megígérem-mosolygott és egy utolsó csókot nyomott a számra.-Szeretlek!-suttogta.
-Én is szeretlek!-ejtettem meg egy fájdalmas mosolyt. A fiú ellépett mellőlem és a kapu felé vette az irányt, a többiekkel a nyomában. Miután leellenőrizték a cuccait, egy utolsó pillanatra hátrafordult és kacsintott egyet, majd eltűnt a tömegben.
Sóhajtva fordultam meg és a taxiba visszaülve neki döntöttem a fejem az üvegnek. Lediktáltam a sofőrnek a címet és nem sokkal később a szobámban találtam magam. Épp az ágyamon szenvedtem, mikor felvillant a telefonom képernyője.Shawnie💞💘: Úton vagyunk!💛
Halvány mosollyal olvastam a rövid üzenetet és egyből válaszoltam.
Lisa:💞💓: Jó utat!💛
Letettem magam mellé a készüléket és sóhajtva hátradőltem.
Akkor kezdődhet életem legnehezebb egy hete..._______________
Szép őszi szünetet!
Pihenjetek sokat!
2018.10.28.
❤️
KAMU SEDANG MEMBACA
Bring it back... || Shawn Mendes fanfiction
Romansa"-Ígérd meg, hogy soha nem hagysz el! -Megígérem!-válaszoltam, majd egy lágy csókot nyomott a számra és tovább néztük ahogy a nap lassan eltűnik a horizont mögött." "-Csak annyit kérek hogy tartsunk szünetet!-kiabálta már Ő is teljes hangerővel. Sz...