Sınıfa girdiğimizde bakışlar Jin hyung ve benim üzerimde dolanırken sırama ilerledim ve Jimin'in yanına oturup kafamı direk onun omzuna yasladım.
"Günaydın Jiminshii."
Gülümseyip saçlarımı okşamıştı.
"Günaydın hyungie."
Yoongi hyung bana bakış attı.
"Sonunda teşrif ettiniz? Dua edin ki bu ders boş. Neden geç kaldınız?"
"Joon sabah ufak bir hastalık krizi atlattı. " Jin hyungun sesiyle Jimin aniden beni kenara itti.
"Ne?! Tanrım yaklaşma bana hyung! Pis mikroplarını benden uzak tut."
Ensesine indirdim ve boş bulduğum en arka sıraya oturdum. Ayaklarımı uzattım. O sırada Hobie sınıftan içeri gerginlikle girdi ve ensesini kaşıdı.
"Hobie?" dediğimde yanıma geldi ve ayaklarımı indirip yanıma oturdu.
"Neyin var?" derken diğerleri de merakla baktı.
"Ben birşey yaptım ve sanırım sıçtım." Kaşlarımı kaldırarak ona baktım.
"Ne yaptın hyung?" Jungkook merakla sorup Jimin'in yanına oturdu.
"Bir kızı öptüm. " dediğinde hepimiz aynı anda şaşkınlıkla bağırıp birbirimize baktık.
"Hadi canım! Kimi öptün?!"
"Şey..alt sınıftan bir kız ve- zaten hoşlanıyordum neden öyle bakıyorsunuz?" dediğinde hepimize şaşkınlıkla baktı.
'Şuan asıl sorunu bekliyoruz? " Taehyung konuştuğunda kafamı salladım.
"Şey kızın eski sevgilisi o sınıfta idi ve...çıkışta dayak var. " dediğinde hepimiz rahat bir nefes vermiştik.
"Bu muydu?" Yoongi hyung söylendiğinde Hobie kaşlarını çattı ve hepimize şaşkınlıkla baktı.
"Aptal mısınız ya?" dediğinde çantamda ki su şisesini çıkarıp bir yudum alırken Hobieyi dinledim.
"Adamlar 15 kişi gelecekler. " dediğinde ağzımda ki bütün suyu şaşkınlıkla Jimin'in üzerine püskürdüm.
"Siktir! Ne?!" dediğimde Jimin bağırarak önümde ki sıradan kalktı ve Yoongi hyungun yanına oturdu.
"Eski sevgilisi ise neden sorun çıkartıyor? " diyen Jin hyunga baktım.
"Çünkü çocuklar sıkıntılı. Üstelik bu okuldan bile değiller ve sınıfta ki aptallardan biri gidip yetiştirmiş. Çıkışta gelecekler. " diyen Hobieye şaşkınlıkla bakmaya devam ettim.
"Yinede saçmalık. Eski sevgilisi ise bu konudan dışarıda kalmalı. "
"Ya aptal mısınız? 'Got7' diye bir grup konuşuluyor ortalıkta. Hiç mi duymadınız? Onların ta kendisi!"
Oldukça endişeli görünüyordu.
"Got7 ise neden 15 kişiler?" diyen Jungkook'a Hobie gözlerini devirdi.
"Gruba sonradan başkalarını aldılarsa banane bundan. Bildiğim tek şey onların sıkıntılı oldukları."
Hepimiz bir süre birbirimize baktık.
"Onlar Got7 ise bizde Bangtan Boy'uz!"
Jungkook'un aniden ayağa kalkması ile hepimiz şaşkın şaşkın ona baktık.
"Bangtan Boy mu?" dedim şaşkınlıkla.
"Evet! Onlar 15 kişi beraber ortalığı esiyorsa bizde kurşun geçirmezler oralar ortalığı kasıp kavururuz!"