|22| son ışık (final)

172 21 2
                                    

Seokjin ile konuşmamızın üzerinden neredeyse bir hafta geçmişti. Aslında beklediğim bir şeydi. Seokjin'in her zamanki davranışları.

Seokjin derken artık aklıma hiç güzel anıların gelmediğini fark ettim bugün. Uzun zaman sonra karşıma çıkmasına rağmen bile bana kötü bir anı yaşattı. Bir şans istedi benden, hangi yüzle istediğini anlamakta zorluk çekiyorum.  Onun yaptıklarını ben yapsaydım bu kadar rahat onun karşına çıkamazdım eminim. Empati kurmayı denedim, gerçekten denedim ama bir insanı bu kadar kırabilecek sebep bulamadım. Ya ben çok iyimserdim ya da o fazla kötüydü.

Seokjin'i seviyorum, hâlâ seviyorum ama kendimi de seviyorum artık. Kimse için hiçbir şeyden vazgeçemem özellikle kendimden vazgeçemem. Bunu da Seokjin sayesinde öğrendim.

Bu hayatta aşık olmak kadar güzel ve aşık olmak kadar boktan bir şey olmadığını da Seokjin sayesinde öğrendim.

Aptal gibi son konuşmamızda benim için bir şeyler yapacağına inandım. Gerçekten inandım ama yine şaşırtmadı. Bu sefer tamamen umudumu yitiriyorum. Ona asla iyi olmayacağım.

***

257♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

257♡

kmnamu: date <3 @/seulcitiri

yorumlar:

seulcitiri: i wanna ruin our friendship
          ↳kmnamu: we should be lovers
                                 instead.

yej__i: maşallah paşama
     ↳kmnamu: eyw ciğerime ♡

seokjin92: ?

***

Kuzenim ile güzel bir gün geçirdikten sonra birlikte eve doğru yürümeye başladık. ilk başta eğlenceli bir şekilde sohbet ederken birden bire "Seokjin kim?" diye sordu. Anlık gelen soruyla afallamıştım çünkü Seokjin'i ona hiç anlatmamıştım.

"Niye?" dedim onun sorusuna karşılık. "soru işareti olan bir yorum bırakmış fotoğrafına." diye soruma cevap verdi.

İçimde o kadar fazla şey birikmişti ki her şeyi en ince detayına kadar birine anlatmak istiyordum ve galiba o an, bu andı. Derin bir iç çektim.

"Eski bir arkadaş." dedim burukça gülümsemeyle. "Hiç de öyle eski bir arkadaşmış gibi söylemedin bana. Sakladığın bir şeyler mi var yoksa?" dedi şüpheci bir tonla.

"Tabikide sakladığım şeyler var. Belki homofobik biri olmasaydın sana önceden de anlatabilirdim ama artık sikimde bile değil ne düşündüğün." dedim gereksiz bir sinirle.

Daha sonra ona olan biten her şeyi anlattım. Şok olmuş ve hayal kırıklığına uğramış bir şekilde bana baktı.

Konuşmaya devam ettim ve o da asla sözümü kesmedi.

you're my hope|namjin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin