|16| Şaka yapmıştım

693 76 52
                                    

Ayağa kalktım ve Lucas'ın yüzüne bağırdım. "Fuck You!"

***

Bir kaç saat sonra

Lucas işlerini halledip odaya gelmişti. "Hazır mısın?" Dediğinde fikrimi değiştirmiştim. Birlikte olmak istemiyordum.

Tırsarcasına gülümsedim. "B-ben önce banyo yapmalıyım."

Anlamazcasına bana baktı. "Banyo mu? O kısım seksten sonra olmuyor muydu?"

"Ben senin bildiğin o erkeklerden değilim. Ben önce de yaparım sonra da yaparım."

Omuz silktim ve telefonumu çaktırmadan alıp banyoya girdim.

Hızlıca kapıyı kilitledim ve telefonuma baktım. Jin, beni 9 kez aramış ve bir sürü mesaj atmıştı.

Jin'e konum attım.

Derin bir nefes verdim ve üstümü çıkardım. Suyu ayarladım ve altına girdim.

Lucas... tarif edemeyeceğim kadar yakışıklıydı. Odasındaki yoğun koku ona ait olmalıydı ve bu koku insanı sarhoş edebilirdi.

O sırada telefonuma gelen mesaja bakmak için suyu kapattım. Jin yaklaştığına dair mesaj atmıştı. Ne kadar şerefsizlik yapsa da onun kalbim atıyor. Hafifçe gülümsedim ve telefonu yerine koydum.

Son kez suyun vücudumdan akışını izledim. Suyu kapattım ve saçlarımı geriye attım.

Üzerimi giyindim ve ıslak saçlarımla kapıyı açtım. Yatakta oturan Lucas'a baktım. "İstemiyorum. Şaka yapmıştım."

Lucas kaşları çattı ve bana baktı. "Ne?"

"Seninle sevişmek, ilişkiye girmek, seks yapmak, artık ne olarak adlandırıyorsan onu yapmak istemiyorum." Dediğimde sanırım onu çok kızdırmıştım.

"Sen benimle dalga mı geçiyorsun?!" Bana doğru yürürken bağırdı.

Pekala sanırım fena dayak yiyecektim. Tırstığımı belli etmemeliydim. Jin gel artık.

"Ş-şaka yapmıştım. Şaka işte."

Omuz silktim.

Kolumu sıkıca tuttu ve beni duvara yapıştırdı. "Ben şaka yapmıyorum ama."

"Ne yani sen şaka yapmıyorsun diye bende mi yapmayayım?"

Başıyla onayladı.

"Bok şaka yapmam. Ben şaka yapmak için doğmuşum bir kere." Diyip erkekliğine tekme attım.

"Üzgünüm Lucas.."

Hızla kapıyı açtım ve kendimi evin koridoruna attım. O sırada Jin merdivenlerden hızlı hızlı çıkıyordu.

"Jin! Aşağı in geliyorum."

İkimizde hızla aşağı indik. Ben onu çok özlemiştim...

Hızlıca ona sarıldım. "Senden nefret ediyorum."

Jin kollarını sıkıca bana sardı. "Ben de seni seviyorum."

you're my hope|namjin ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin