Kitaptaki bir kesit tanıtım amaçlı konmuştur. İyi okumalar 😊
🎤
Değiştirme konuyu minik kelebek. Ben çocuk istiyorum çocuk. Bir an önce evlenelim işte. Yah! Duyuyor musun beni?! Kulaklarını tıkayamazsın öyle. Daha çok bağırırım o zaman,kendin bilirsin. Yaaa! Herkes duysun beni! Ben minik kelebekle evlenmek ve yavru kelebekler meydana getirmek istiyorum! Bu kız benimle evlenecek! Duymayan kalmas-
Yine kulaklarıma dolan bu seslerle neye uğradığımı şaşırdım. Ağzım şaşkınlıktan açılmıştı.
Bu sözleri söyleyen kişi karşımda yatan Suho olamazdı değil mi?
Peki ya bu sözleri söylediği kişi? O ben miyim gerçekten?
Kalbime tuhaf şeyler oluyordu. Exo üyeleri gerçekten çok mutlulardı.
Peki ya şimdi? Şimdi ne yapacağım?
Gözlerim yeniden yatakta doğrulan Suho'yu bulduğunda şaşkınlığımı belli etmemeye çalışarak kendi aklıma gelenleri sitemli bir sesle söylemeye başladım. Kızıyor gibiydim ama masum bir kızıştı benimkisi.
"Yemek yemiyor, su içmiyor, hiçbir şeye tepki vermiyor, tek kelime dahi etmiyor ve arkadaşlarını üzüyormuşsun Suho. Durmadan ağlıyormuşsun. Bir an önce kendine gelmelisin. Kendine gelmeli ve arkadaşlarınla, kardeşlerinle bol bol vakit geçirmelisin."
Ne diyebilirdim ki başka? Aklıma gelen ilk şeyler bunlar oldu ve ben de bunları söyledim.
Tabii o sözlerime tepkisiz kalmadı.
Gülümsedi...
Gözleri gözlerimde takılı kalmışken bir de gülümsedi.
Exo üyelerinin şaşkınlığı ve mutluluğu giderek artmaya devam ediyordu.
"Sen... Geldin ya..." dedi bana bakmaya devam ederek. Başka bir şey söylemedi.
Ellerini koyduğu yataktan çekti ve benim dizimin üzerinde olan elimi kendi avuçlarının içerisine aldı.
Kalbim... Neden bu kadar düzensiz atmaya başlıyordu ki sanki?! Neler oluyor cidden?!
Suho'nun yüzündeki gülüş iyice yayılırken Jin'in sesi duyuldu.
"Ya,ya,ya! Ne yapıyorsun?!"
Haklıydı da. Beni bir peluş lamadan dahi kıskanan Kim Seok Jin'den bahsediyoruz sonuçta. Şimdi canlı canlı karşısında bir erkek tutuyordu elimi. Hem de ünlü, oldukça yakışıklı bir idol.
Suho gözlerini ilk defa benim üzerimden çekti ve çevresine bakındı.
Kendi arkadaşları dışında odada bulunan Bangtan'a da, kendisini uyaran Kim Seok Jin'e de baktı.Hatta en son Jin'in üzerinde durdu bakışları. Jin ise hâlâ tuttuğu elime bakıyordu.
Bir anda gerçekleri idrak edebilerek onun elleri arasından kendi elimi çektim. Bu olanlara hâlâ bir mana veremiyordum.
Elimi onun elleri arasından çekince Jin'de olan bakışları yeniden beni buldu.
Konuşmuyordu... Yalnızca, hâlâ inanamıyormuşçasına bakıyordu.
"Baekhyun, bu sefer gerçek değil mi? Gözlerimin gördüğü kişi benim Derya'm değil mi? Hayal görmüyorum."
Gözlerini benden ayırmadan Baekhyun'a yönelttiği soruya karşılık Baekhyun gayet mutlu bir şekilde ;
"Evet." diye cevap verdi. "Hayal değil, gerçek. O burada, senin karşında."
Lâkin Jin yine rahat durmadı.
"Benim Derya'm derken? Önce minik kelebeğim, sonra benim Derya'm. Ne oluyoruz ya?! O nereden senin Derya'n oluyormuş? Hah! O benim, benim! Benim Mina'm!"
Bence de...
Jin adımlarını bana doğru atarak yanıma geldi. Ellerini omuzlarıma attı. Ardından oturduğum yerden onun yüzüne bakarken;
"Hadi, gidelim."dedi sakince.
Suho'nun gözleri şimdi Jin'in omzumda olan ellerindeydi.
Jin'e başımı sallayarak onay verdim bu esnada. O ellerini omzumdan çektiği vakit ayağa kalktım.
Beraberce yürümeye başladık. Yoongi ve Namjoon oppa ile beraber Jungkook ve J-Hope'un yanına doğru ilerledik.
Jin korkuyor gibiydi...
Bu yüzden beni hiç boş bırakmıyor ellerini sürekli ellerime kenetliyordu. Onun yerinde ben olsaydım, sanırım ben de aynısını yapardım.
Teker teker odadan çıkmaya başladığımızda arkamda Jin ile beraber tam kapıdan çıkacakken Suho sesini yükselterek bağırdı. Çok... Çok ciddi görünüyordu.
"Senin Mina'n falan değil o! Kendini çok kaptırma! Onu bulmuşken bir daha asla kaybetmeyeceğim! Anladın mı?! Asla!!!"
🎤 Güney Kore'ye uçakla düşen bir Türk kızı...
🎶 Uçağı bulan,onu kurtaran bir K-pop grubu,BTS...
🎵 Uçağın düşüşündeki gizem ve bir türlü çözülemeyen sırlarla dolu hayatlar...
🎧 Türk kızının geçmişinde olan EXO...
🎸 Kitapta neler yok neler? Her şey kızımızın uçaktan düşmesiyle beraber hafızasını kaybetmiş olmasıyla başlıyor. Şimdi derin bir nefes alın ve okumaya başlayın.
🎹 Bu kurgu hiçbir kitapta yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Düşüş(✔)
Fanfiction❤Güney Kore'ye uçakla düşen bir Türk kızı... ❤Uçağı bulan,onu kurtaran bir K-pop grubu,BTS... ❤ Uçağın düşüşündeki gizem ve bir türlü çözülemeyen sırlarla dolu hayatlar... ❤ Türk kızının geçmişinde olan EXO... ❤ Kitapta neler yok neler? Her şey k...