16🔥Kül Edilen Hatıralar

2K 211 223
                                    

Sizden ricam Multimedya'daki şarkıyı bölümü tamamen okuduktan sonra açmanız ve gözlerinizi kapatarak bölümde geçen olayları bir bir kafanızda canlandırmanız.😊

🔥

"Şirketimize Türkiye'den çok yetenekli bir eleman gelecek arkadaşlar. Stajyerlerimizin çıkış yapacakları şarkıdan bestesine,şarkıların kareografisini çıkarmadan dans eğitmenliğine, hatta stilistlik ve video yönetmenliğine kadar her geliyor elinden. Çıkarmayı düşündüğüm erkek dans grubu ile onun ilgilenmesini istiyorum. Menajerlerimizi yine ben seçeceğim. Gelecek kızımızın üzerinde oldukça yük olacak zaten. Bir de diğer işlerle ilgilenmesin. Ona her daim yardımcı olun. Bu arada, gelecek olan kızımız adının piyasaya sürülmesini istemiyor. Hiç kimsenin ağzından tek kelime çıksın istemiyorum. Bir dahaki toplantımızda kızımızla tanışma faslına geçeriz. Şimdilik bu kadar. Çıkabilirsiniz."

Lee Soo Man toplantıyı bitirdiğinde şirketteki görevliler bir bir salonu terk etmeye başladı. Herkes şimdiden gelecek bu kızı merakla bekliyordu. Bu kadar yeteneği elinde barındıran bir kişiyi bulmak kolay değildi.

Lee Soo Man da oturduğu koltuktan kalkıp toplantı salonundan çıkacakken telefonunun çalmasıyla durakladı ve arayan kişiye baktı. Odadan çıkmış şirketin koridorlarında ilerlerken samimi bir tebessümle çağrıyı cevapladı ve telefonu kulağına götürerek konuşmaya başladı.

"Kızım, geldin mi yoksa?"

"Hayır,başkanım. Henüz gelmedim ama gelmek üzereyim. Uçağım 5 dakika sonra kalkacak. "

"Anladım,tamam. İndiğin zaman mutlaka beni ara. Havalimanına seni karşılaması ve buraya getirmesi için birini göndereceğim."

Kore'ye Düşüş(✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin