Multimedya:SuMi😆💕
"Beni unuttuğunu söyledin. Yemiş gibi yaptım. Ama hatırladığını bal gibi biliyorum. Hadi, gidiyoruz artık. Ne ben daha fazla uğraşayım ne de sen? Tükendi bütün sabrım."
Jin'in yanına korkudan dolayı daha çok sokulunca gitmeyeceğimi anladı ve gözlerini devirerek ağır adımlarla yüzündeki sırıtışla bana doğru ilerlemeye başladı.
"Mina,kim bu herif? Ne saçmalıyor böyle?!"
"Jin..."dedim ama daha fazla bir şey söylemeye kalmadan yanıma yaklaşan Kim Yeol kolumdan yakalayıp beni kendisine çekti. Onun bu hareketiyle Jin anında yataktan kalktı. Ve ondan daha hızlı davranarak -korkunun da etkisi olmalı- beni diğer kolumdan tutup kendisine çekti.
Kim Yeol'ün eli arasından kurtulan kolum anında Jin'in beline dolandı. Sıkıca sarıldım ona.
"Kimsin sen?!"
Jin'in hareketi ve bağırışı üzerine Kim Yeol'ün sağ gözünün sinirden seğirdiğini gördüm. Hatta boynundaki damarlar iyice belirginleşmişti.
"Kim olduğum seni zerre kadar ilgilendirmez. İşime karışma Kim Seok Jin. Sana gelince Derya... Eğer ona ve arkadaşlarına zarar gelsin istemiyorsan zorluk çıkarmadan yanıma gelirsin."
Tabii ki onlara bir zarar gelsin istemiyorum. Ama... Ama ben yanına gitsem bile sözünde durmayacağını ve yine de onlara zarar vermeye kalkacağını biliyorum. Sonuna kadar,nereye kadar gidebiliyorsam direnmeliyim. Bu yüzden;
"Gelmeyeceğim!"diye bağırdım.
Üzerimize doğru bir adım daha attı. Jin ile birbirimize daha sıkı sarıldık. Jin aynı zamanda yavaş yavaş birkaç adım geriye doğru gitmeye çalışıyordu. Ama bu küçücük odada ne kadar gidebilirdik, orası da meçhuldü.
Korkum giderek artıyordu.
Ancak bu esnada şiddetle açılan kapı ve önde Baekhyun ile beraber Bangtan üyelerinin nefes nefese içeri girmesi ikimize de umut oldu. Onların yanına doğru gittik. Şu an Kim Yeol 8 erkeğin arasında sıkışmıştı.
"İyi misiniz? Derya... İyi misin?"
Baekhyun'a başımı onay verici bir şekilde sallarken heyecanla;
"Şimdi iyiyim Baek." dedim.
"Şimdi çok iyiyim."
🎤3 Yıl Sonra...🎶
"Alo,hayatım."
"Neredesin Mina?"
"Nerede miyim? Şirketten çıkalı bir yarım saat oldu. Şimdi SuMi'yi almak için kreşe gidiyorum. Ne oldu ki?"
"Bir şey olmadı hayatım. Özledim. Seni göremeyince de bari sesini duyayım dedim."
"Öyle mi? SuMi'yi alıp geleceğim şimdi. Gelince ailecek bol bol hasret gideririz. Başka bir şey var mı hayatım? Araba kullanıyorum da."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Düşüş(✔)
Fanfiction❤Güney Kore'ye uçakla düşen bir Türk kızı... ❤Uçağı bulan,onu kurtaran bir K-pop grubu,BTS... ❤ Uçağın düşüşündeki gizem ve bir türlü çözülemeyen sırlarla dolu hayatlar... ❤ Türk kızının geçmişinde olan EXO... ❤ Kitapta neler yok neler? Her şey k...