27😨Kyungsoo Tehlikede!

1.6K 192 47
                                    

Multimedya: Kim Seok Jin😍

💘

Yanımda duran Suho'nun kolunu havaya kaldırdım. Ardından havaya kaldırdığım elini elimle tutarak bir süre ona baktım. Şaşkınca beni izliyordu.

Her neyse,devam edelim.

Suho'nun elini tutarken yeniden karşımda duran kıza döndüm.

"Ben onun bana benzeyen bir kız evladı olmasını istediği tek kişiyim! Ben onun nasıl olduğunu kendisi dahi bilemeyerek,kendisinden bile kıskandığı tek kişiyim! Ben onun kalbini fetheden ilk ve son kişiyim! Ben onun minik kelebeğiyim! Anladın mı beni? O benim. Onun kalbi gibi her şeyi bana ait! Vermiyorum onu kimseye? Vermiyorum!"

👻

2 Gün Sonra...

"Ah,yoruldum!"

Chanyeol'un kendisini yüz üstü koltuğun üzerine atmasıyla diğer üyeler de bir bir içeri girmeye başladılar.

Ben geldiğimden beri neredeyse her gün oldukça yoğun bir şekilde çalışıyorlardı. Bugün de öyle. Bir sabah gördüm yüzlerini kahvaltıda. Bir de öğlenleyin yemek molasında. Şimdi neredeyse gece olacaktı ve anca çıkıp gelmişlerdi.

Her geçen gün daha çok özlettiriyorlar kendilerini.

Koşarak Chanyeol'ün yanına,yüzüstü uzandığı daha doğrusu yayıldığı koltuğun ucuna oturarak elimi saçlarına daldırdım.

"Çok mu yoruldunuz? Seni hiç böyle görmedim Chanyeol. Gerçekten iyi misin? Bir şey ister misin?"

Sanırım istemediğine dair bir şeyler mırıldandı. Yüzünü tamamen koltuğa gömdüğünden hiçbir şey anlaşılmıyordu.

Hepsi birer birer odaya döküldü. Çoğu buzdolabına ya da onlar için hazırlayıp masanın üzerine koyduğum yemeklere yönelmişti.

Suho ise hâlâ bir şeylerin pratiğini yapıyordu.

"Yeter artık Suho. Yeterince yoruldunuz zaten. Otur,dinlen biraz. Bak sizin için neler hazırladım? Güzelce doyurun karnınızı."

Suho bana dönüp tebessüm ederek;

"Tamam."dedi. Ama hâlâ olduğu yerde hareketleri yapmaya çalışmakla meşguldü. Gerçekten seviyordu dans etmeyi. Bu yüzden ona kızamıyordum da.

Kai;"Yaşasın tavuk da var."diyince bu sefer de ona döndüm. Gözlerinin içi bir anda mutluluktan parıldamaya başladı. Ve yeniden söze girdi.

"Onew uyumuş mudur acaba? Ne güzel yerdik beraber."

Aslında tavuklarını paylaşmayı da pek sevmezdi ama nasıl yorulduysa işte çocuk...

Ah,bu arada!

Baekhyun nerede? Evet evet,bir o eksik odada.

Baekhyun da demişken 2 gün önceki şu olay vardı ya...Hani Seohyun olayı. Ben bir güzel konuşup hıçkıra hıçkıra, içli içli ağlamaya başladığım sırada Seohyun anında beni kendisine çekerek sarılmıştı.

Defalarca kere özür diledi. Chanyeol ve Baekhyun'un sözüne geldiği için kendisini bana affettirmeye çalıştı.

Evet,yine bu iki haylaz planlamış her şeyi. Sırf Suho'yu hatırladığımdan emin olup aramızı yapmak için böyle bir yola girişmişler.

Ama o gün Suho'nun gazabından kurtulamadılar. Belki D.O gibi gözleri morarmadı ama gerçekten fena dayak yediler.

O günden beri aslında Suho'yla daha rahatız. Her şeyi itiraf ettiğimde içimden tonlarca yük kalkmıştı sanki.

Kore'ye Düşüş(✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin