Multimedya:Mina 😆
"Baekhyun..."
"Derya..."
Karşımdaki kişi de şaşkınlığından hiçbir şey diyemiyordu. Âdeta donmuştu. İsmi ve aklıma gelen birkaç görüntüsü dâhil onu tanımıyordum.
Ama bir dakika! Karşımdaki heykel olan kişi EXO'dan Baekhyun olamaz değil mi?
Peki ya... Peki ya arkamda yere düşürdüğüm kişi? O kişi...
Hemen arkama dönerek hâlâ yerde oturan ve bize aynı şaşkınlıkla bakan genç adamın üzerine odaklandı bakışlarım.
Gerçekten oydu. Bu kişi de EXO'dan Suho'ydu!
İyi de bana neden sürekli Derya diye hitap ediyorlardı? Türk ismi olmasaydı şaşırmazdım ama gerçekten bu olup bitenlere bir anlam veremiyorum. Bizimkiler nerede kaldı cidden?!
"Se-se-sen gerçeksin. Derya bu sensin."
Baekhyun, yüzüne belirginleşen bir tebessüm kondurup bana sarılmak üzere kollarını açmıştı ki hemen elimi onun göğsüne koyup iterek buna engel oldum. Bu gerçekten büyük bir lütuftu ama garip şeyler oluyordu sonuçta.
"Neler oluyor? Neden bana öyle bakıyorsun? Suho hyung neden yerde? Kalksana hyung, bak! Derya burada. Senin Derya'n burada. Onu gördüğüne sevinmedin mi? Sen... Bir dakika... Neden bize bir yabancıymışız gibi bakıyorsun? Derya... Bizi hatırlamıyor musun?"
O kadar hızlı konuşmuştu ki...
Son kelimelerini de alayla karışık söylemişti.
"Yabancısınız çünkü."dedim Baekyun'a bakarak. Ardından dönen başım yüzünden elimi başıma atarak konuşmaya devam ettim.
"Sizi tanımamak ne mümkün? EXO üyelerini Güney Kore'de kim tanımaz? Ayrıca... Ayrıca neden bana ikide bir Derya diyip duruyorsunuz? Benim adım Min Ah. Moon Min Ah!"
"Dalga mı geçiyorsun cidden? Bence bize sinirli olduğun için rol kesiyorsun. Ama bırak bu numaraları. Bak, Suho hyung orada işte. Hyung! Derya burada! Gerçekten burada, neden hâlâ orada duruyorsun?!"
Ah! Kafayı yiyeceğim Allah'ım. Sanırım gerçekten çok büyük bir yanlış anlaşılma var. Beni birine benzetiyor olmalılar.
Evet Mina, kesin öyledir. O zaman... O zaman benim aklımdaki görüntüler neyin nesi?
Düşünme Mina düşünme... Düşündükçe her şey daha karışık bir hâl alıyor.
Bir anda elimdeki telefonun titremesi ve sessizliği bozarak çıkardığı melodisiyle hızla çağrıya cevap vererek telefonu kulağıma götürdüm.
"Alo!"
"İlerideki konteynırın arkasındayız. Arkana bile bakmadan buraya doğru gel Mina. Kimseyle konuşma. Anladın mı?"
Jin oppa ne saçmalıyordu böyle Allah aşkına? Ben bu hâldeyken hiçbir yere adım atacak takatim olmadığı için onları aramıştım.
Kimseyle konuşma diyor. Benim Baekhyun ile konuştuğumu biliyor o hâlde?
"Ne diyorsun oppa?! Gelemediğim için sizden yardım istedim zaten!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Düşüş(✔)
Fanfic❤Güney Kore'ye uçakla düşen bir Türk kızı... ❤Uçağı bulan,onu kurtaran bir K-pop grubu,BTS... ❤ Uçağın düşüşündeki gizem ve bir türlü çözülemeyen sırlarla dolu hayatlar... ❤ Türk kızının geçmişinde olan EXO... ❤ Kitapta neler yok neler? Her şey k...