26😤Vermiyorum!

1.7K 194 94
                                    

Multimedya: Chanyeol💙

"Canavarsın sen,canavaarrr!"diye bağırdığımda Kyungsoo kendime gelebilmem için yanağıma tokadı patlattı.

Tam kendime geldim derken odadan içeri dalan Suho Kyungsoo'ya ölümcül bakışlar atarak hızla yanımıza geldi ve ona yumruğu geçiriverdi.

💘

Kyungsoo şaşkınlıkla aldığı darbeyle dengesini kaybedip yere serilirken, Suho sinirlerine hakim olamayarak bir kere daha yeltendi.

Bu sefer hızla oturduğum yerden kalktım ve Kyungsoo'nun önüne geçerek Suho'nun yumruğunu havada yakaladım. Yumruk yaptığı elini tutunca gözleri bana kaydı.

Hadi,Mina. Kendine gel artık. Yoksa çok daha kötü şeyler olacak.

"Dur!"dedim Suho'ya biraz sesimi yükselterek.

"Yanlış anladın,gerçekten çok yanlış anladın Suho. Kyungsoo kötü bir şey yapmadı."

"Gözlerim mi kör benim?! Gördüm işte,sana tokat attı! Ne yaptı?! Hah?! Ne yaptı sana?! Neden ona canavar diye bağırdın?!"

Sinirden gözü dönmüş gibiydi ve bir türlü sakinleşmiyordu. Giderek de sesini yükseltiyordu. Bundan dolayı ben de yüksek sesle konuşmak zorunda kalıyordum.

"Bağırdığım kişi o değildi!"diye bağırdım ve bana bakarken gözlerinin içine bakmaya devam ederek hızla olan biteni açıkladım.

"O bana bir şeyler anlatmaya başladığı esnada geçmişimle ilgili kötü bir anımı hatırladım! Kendimden geçtim bir an. Gerçekle o anı ayırt edemedim! Kyungsoo da benim kendime gelebilmem için tokat attı o kadar! Sakin ol artık, lütfen."

Sözlerinden sonra yutkunarak gözlerini aşağı eğdi. Yumruk yaptığı havadaki elini tutmayı bıraktım ve bu sefer de elimi omzuna koyarak;

"İyi misin?"diye sordum.

Yavaşça gözlerini yukarı çıkardı ve benim gözlerime odakladı. Ardından kuruyan dudağını yalayarak bana başıyla onay verdi. Sonra beklemeden yerde gözünü tutan Kyungsoo'nun yanına çömeldi.

"Özür dilerim. Çok özür dilerim Kyungsoo. Ben öyle görünce bir an sizi... Gerçekten affet beni kardeşim."

Kyungsoo acıyla yüzünü buruştururken sırıtmaya başladı. Eli sol gözünde serildiği yerde deli gibi gülüyordu şimdi. Sinirleri bozuldu her hâlde.

Biraz sonra gülmeyi keserek Suho'yu tamamen kendisine çekti. Ona sıkıca sarılırken onların bu hâline tam tebessüm edecektim ki,D.O'nun sol gözündeki morluğu görmemle ağzım bir karış açıldı. İçim... İçim cız etti bildiğiniz. Tüylerim diken diken oldu.

"Suhooo. D.O'nun gözü morarmış. Ne olacak şimdi?"diye telaşla sorduğumda Suho sarılmayı bırakarak geri çekildi. Ardından sağ elini D.O'nun çenesine koyarak yüzünü çevirdi ve sol gözüne baktı. Yüzü morluğu görünce çok kötü bir hâl aldı.

"Özür dilerim Kyungsoo. Gerçekten çok özür dilerim. Ben böyle olsun istememiştim.Gerçekten-"

"Hyung,sakin ol. Ben iyiyim. Senin yerinde olsaydım ben de aynısını yapardım her hâlde. Sorun yok, tamam."

Suho elini başına attı ve kendisini geriye doğru bıraktı. Yere oturduğunda başını ellerinin arasına almıştı. Pişman olduğu ve deli gibi üzüldüğü her hâlinden belli oluyordu.

"Peki... Peki ne hatırladın Derya? Ne hatırladın da böylesine kendinden geçebildin. Geçmişinde seni bu denli tramvaya sokacak ne olmuş olabilir ki? Canavar dediğin kişi kim? Yah! Beni duyuyor musun sen?"

Kore'ye Düşüş(✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin