3💙Onlar Exo'ydu!

3K 269 214
                                    

18.12.2017 😢
SHİNee grubunun muhteşem vokalisti Kim JongHyun hayatını kaybetti. Daha 27 yaşındaydın oysaki. Seni asla unutmayacağız güzel vokalist. Rahat uyu. 😢

İlk grubum SHİNee, ilk biasım sendin JongHyun. K-pop serüvenime sizinle başladım ben. Canımın acısını ve ne kadar zorlandığımı; ismini, sesini, yüzünü, fotoğraflarını her gördüğümde ne hâle geldiğimi şu an sadece, seni tıpkı benim gibi seven diğer kardeşlerim anlayabilir.

Biz bu hâle gelirken bir de JongHyun'un ekip arkadaşlarını, kardeşlerini düşünün.

Güçlü olmalıyız Shawol'lar. Güçlü olmalıyız JongHyun seven kardeşlerim. Kanatlanıp giden meleğimizi asla unutmamalı ve SHİNee'ye her zamankinden daha çok destek vermeliyiz. ❤

Multimedya:Kim JongHyun😢

💙

"Noona... Noonam ile beraber bulduğumuz üç adam... Onlar... Onlar kaçmışlar."

Daha kim olduklarını dahi bilmediğim, aynı uçakta bulunduğum ve beraber düştüğüm kişiler kaçmışlar mıydı? İyi ama neden? Neden böyle bir şey yapsınlar ki?

"Noona, kaçtıklarına göre mutlaka bir şey var. Doktorla konuşmak için gittiğimde senin ifadeni almak için gelen bir polis memuruna bunları söylüyordu. Polis memuru durumlarının ağır olmasına rağmen üçünün de hastaneden kayboluşunu mantıklı bulmadı. Tehlikede olabilirmişsin."

Neden hiçbir şey hatırlamıyordum ki sanki?! Gerçekten o adamlar neden kaçmış olabilirdi? Korkuyorum...

Hâlâ koluna tutunarak destek aldığım Jimin;

"Korkma,biz senin yanındayız. "dedi ve diğer elini kolunun üzerinde duran elimin üzerine koydu.

Meğersem korkudan dolayı çocuğa tutunduğum kolu sıkıyormuşum. Hiç de sesini çıkarmadı canım arkadaşım benim.

"Her zaman senin yanında olacağız Mina. Söz veriyoruz."

Diğer omzuma elini atarak bana bunları söyleyen Yoongi oppadan sonra hepsi sanki anlaşmışçasına,aynı anda;

"Söz veriyoruz."dediler.

Her ne kadar dün tanımış olsam da onlara sonuna kadar güveniyordum.

🎵

7 güzel adamın işlerinin çıkması dolayısıyla yanımdan gitmesiyle odada bir başıma kaldım. Aynı işi mi yapıyordu ki bunlar hepsi beraber çıkıp gidiyordu? Kesin öyleydi. Gelsinler de bir sorguya çekeyim onları.

Neredeyse 2-3 saat oluyordu ve ben yatağımda öylece uzanmış, hastaneden kaçan üç kişiyle beraber beyleri düşünüyordum.

Off! Onlar olmadan zaman da geçmek bilmiyordu. Yine en iyisi şu karışımdaki televizyonu açayım da bir şeyler izleyeyim.

Kore'ye Düşüş(✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin