Multimedya: Suho
2 Hafta Sonra...
"Koooşşş! Daha hızlı Derya,daha hızlı! Sen hepimizden hızlı koşardın ne oldu sana böyle?! Kooooşşş! Yetişecek bize!"
Kolumdan beni tutarak koşturtan Baekhyun'a ayak uyduruyor ve koşmaya çalışıyordum. İkimiz de bir yandan deli gibi kahkaha atıyor bir yandan koşmaya çalışıyorduk. Nefes nefese kalmıştık.
"Şirketi hâlâ hatırlamıyorum, nereye koşacağımı bilmiyorum Baek."
Yine de Baekhyun arkada kalmama rağmen beni bir an olsun bırakmıyor, kolumdan tuttuğu gibi koşturuyordu.
En sonunda fren yapmaya çalışarak bir danışma masasının olduğu yere geldik. Danışman kadın bizi görünce öyle bir tebessüm etti ki; sanki yıllardır bizi bekliyormuş gibi...
"Gel, işte burası. Burası bizim yerimizdi. Şimdi güvende olacağız." dedi ilk önce kendisi masanın altına girerek.
Sonra beni kendisine doğru çekerek yanına aldı.
Dizlerimizi kırarak birbirimize sarıldık ve nefes alışverişlerimizi düzene sokmaya çalıştık. O esnada Baekhyun ile beraber aynı anda işaret parmağımızı dudağımıza götürerek danışman kadına "şşşttt!" dedik sessiz ol anlamında.
Ben nasıl yaptığımı bilmiyorum. Ama sanki bu bir refleksmiş gibi geldi. Onunla aynı anda aynı hareketi yapmak...
Bu esnada şiddetli bir şekilde ayak sesleri işitmeye başlayınca nefeslerimizi tutarak birbirimize daha sıkı sarıldık. Az sonra gelen ayak seslerinin sahibinin Kai olduğu anlaşıldı. Tüm şirketi ayağa kaldıracak şekilde bağırmaya başladı.
"Tavuklarımın hesabını vereceksiniiizz! Siz bittiniz! Duydunuz mu beni?! Bu saatten sonra kendinizi ölü bilin!"
Ve bir anda ağlamaklı çıkan sesiyle devam etti.
"Ah,tavuklarım... Canım tavuklarım... Daha tadınıza,kokunuza doyamadan nasıl sizi benden kopardılar? Nasıl?"
Bu esnada D.O'nun da sesi duyuldu. Büyük ihtimalle Kai'nin yanına gelmişti. Onun da nefes nefese olduğunu işitebiliyorduk.
"Sen de mi şu iki haylazın kurbanı oldun Kai? Nerede onlar? En son buraya doğru koşmuşlardı. Onları bir elime geçireyim,ölmekten beter edeceğim! Noona! Bizim şu iki haylazı gördün mü?!"
Danışmadaki kadına yönelttiği soruya karşılık hemen cevabını aldı.
"Görmez olur muyum? Aşırı hızlıydılar. Şu tarafa doğru resmen uçup gittiler."
"Şu tarafa mı?"
"Evet,o tarafa."
Ayak sesleri gelmeye, daha doğrusu buradan giderek uzaklaşmaya başladı. Danışman kadın bize doğru eğildi ve tebessüm ederek;
"Gittiler,çıkabilirsiniz."dedi. Biz de ona gülümseyerek masanın altından çıktık. Buradan gitsek iyi olur. Az sonra yeniden gelebilirler sonuçta.
Baekhyun ile beraber sessizce gülmeye devam ederek uzaklaşmak için adım atmıştık ki,danışmadaki kadın bize bir pet şişe uzattı. Buz gibi olduğu belli oluyordu içindeki suyun.
Baekhyun o suyu eline aldı ve teşekkür etti. Yürümeye başladık. Az ilerlediğimizde gerçekten susadığım için Baekhyun'un önüne geçerek onu durdurdum ve;
"Susadım."dedim.
"Eski hâline geri dönmeye başladın. Al bakalım."dedi ve pet şişeyi bana uzattı. Gerçekten buz gibiydi. Elim donmuştu şimdiden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Düşüş(✔)
Fanfic❤Güney Kore'ye uçakla düşen bir Türk kızı... ❤Uçağı bulan,onu kurtaran bir K-pop grubu,BTS... ❤ Uçağın düşüşündeki gizem ve bir türlü çözülemeyen sırlarla dolu hayatlar... ❤ Türk kızının geçmişinde olan EXO... ❤ Kitapta neler yok neler? Her şey k...