🎼
Jungkook hariç bütün üyeler derin bir nefes alırken Mina bir kere daha şükretti. Ardından yaşıtlarına daha sıkı sarılarak karşılık verdi.
Genç kız kendisinin edindiği bu küçük ailede herkesin ona ne kadar değer verdiğini bir kere daha görmüş, aile kavramının nasıl bir şey olduğunu bir kere daha hissetmişti.
Jimin ve Taehyung Mina'dan ayrıldıklarında onun tebessüm eden yüzüne bakarak gülümsemişlerdi. Bu çocuklara gülümsemek gerçekten çok yakışıyordu.
Genç kız bir anda gözlerini irileştirdi ve;
"Eyvah!"diye bağırdı.
"Jungkook'un okul saati yaklaştı. Siz kahvaltı da yapmadınız değil mi?" Suga gözlerini ovalaya dururken Mina'nın sorusuna esneyerek cevap verdi.
"Alıştırdın bizi her sabah hazır kahvaltıya ufaklık. Henüz yapamadık."Bunun üzerine genç kız;
"Tamam tamam. Ben hemen bir şeyler hazırlarım şimdi. "dedikten sonra üzerindeki montu hızla çıkarıp asarak mutfağa doğru koşar adım ilerledi.
Mutfağa girer girmez ise dirseğini masaya, elini yanağına koyarak masa başında uyuyakalan J-Hope'un tatlı hâline gülümsedi. Ardından hızla buzdolabını açarak ne var ne yok çıkarmaya başladı.
Ama ilk önce Jungkook'u uyandırsa daha iyi olacaktı. O hazırlanırken kendisi de kahvaltıyı hazırlayabilirdi. Bundan dolayı rotasını Jungkook ve J-Hope'un birlikte kaldığı odaya çevirdi. Yine uzun adımlar ata ata odadan içeri girdi ve masum masum uyuyan, henüz 16'sında olan kardeşinin yatağının ucuna oturdu.
"Jungkook,uyan hadi. Okuluna geç kalıyorsun. "
Masum kardeşi ağır ağır gözlerini açarken güneşin odayı aydınlattığı ışığından rahatsız olduğu için hâlâ gözleri kısık bakıyordu.
"Noona?"diyip karşısındaki kişinin kim olduğunu çıkardıktan sonra çok tatlı bir şekilde esnedi.
"Hadi Jungkook-ah. Hemen kalkıp hazırlan. Geç kalıyoruz ona göre. Ben de kahvaltıyı hazır edeyim."
Mina dayanamayarak küçük kardeşinin yumuşacık yanaklarını sıktı. O kadar tatlı, o kadar masumdu ki...
Sıkma işlemi de bittikten sonra hiç sesini çıkarmadan yatakta mayhoş mayhoş boncuk gözleriyle kendisine bakan kardeşinin yatağından kalktı ve odadan çıkmadan önce dolabın içini açarak bir hırka aldı.
"Hadi Jungkook,hadiii!"diye gözleri kapanan kardeşine bir kere daha seslendikten sonra odadan çıktı.
Mutfağa girer girmez aldığı hırkayı masada uyuyakalan J-Hope'un üzerine örttü. Daha sonra el çabukluğu sayesinde hızla kahvaltıyı hazırlamaya koyuldu.
🎧
"Neden okula gitmek zorundayım ki sanki noona? Çıkış da yaptık zaten, artık güpegündüz bir sanatçı sayılırım. Mesleğimi almışken neden okuyorum, neden?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Düşüş(✔)
Fanfiction❤Güney Kore'ye uçakla düşen bir Türk kızı... ❤Uçağı bulan,onu kurtaran bir K-pop grubu,BTS... ❤ Uçağın düşüşündeki gizem ve bir türlü çözülemeyen sırlarla dolu hayatlar... ❤ Türk kızının geçmişinde olan EXO... ❤ Kitapta neler yok neler? Her şey k...