1 Ay Sonra...
12.06.2013Yorucu geçen 1 ayın ardından sonunda beklenilen güne gelindi. BigHit Entertainment, BTS adını vererek kurduğu bu grup ile sonunda çıkışını yapıyordu. Şirketteki tüm çalışanlar,özellikle de Bangtan üyeleri büyük bir heyecanla olacakları bekliyorlardı. BigHit Müdürü şu an tek tıkla çıkış şarkılarını yayınlayabilirdi. Eli tuşun üzerindeydi ama heyecandan bir türlü basıp da şarkıyı yayınlayamıyordu. Herkesin gözü onun üzerindeydi.
En sonunda Müdür tüm gözlerin kendisinde olduğunu hissettiğinde derin bir nefes alarak titrek çıkan nefesini düzene soktu. Ardından gözlerini sıkıca yumarak tüm cesaretini topladı ve tuşa bastı. Video internete, YouTube'a yüklenirken hâlâ gözleri kapalıydı.
Şimdi emeklerinin karşılıklarını alma vaktiydi.
Şimdi bir olma, beraber olma, birbirlerine sıkıca kenetlenme, aile olma vaktiydi.
Şimdi her ne kadar daha zorlu bir sürece girerlerse girsinler çıkış yapma vaktiydi.
Mina, her iki kolunu da heyecandan sıkan Jimin ve V'ye karşılık hiç sesini çıkarmadı. Şu an o acıyı bile hissetmiyordu.
Çok zorlu bir süreçti geçtikleri süreç. Lâkin atlatmışlardı. Şarkının sözlerini yazdıkları günden sonra çok sıkı çalışmışlar, çalışmalar bittiğinde stüdyoda şarkıyı hallletmişler, klip çekimleri için bir yer kiralayarak plato oluşturmuş, kıyafet tasarımından tut ki en ufak bir detaya dahi dikkat ederek hareket etmişlerdi. Çok yorulmuşlardı. Her şey bugün ve bugünden sonrası içindi.
Şimdi ise video yüklenir yüklenmez Suga hemen;
"Hadi!"diye bağırdı. "Bir an önce gidelim de izleyelim kendimizi. "
Yedi güzel adam ve beraberinde Mina hafifçe başını sallayarak Müdür'ün odasından ayrıldılar.
Koca şirkette kendilerine ait olan odaya âdeta koşarak gittiler. Hazırlıklar yapılmıştı zaten. Yere serdikleri minderlerin üzerine kuruldular. Ardından Jungkook'un laptopu getirmesini beklediler. En sonunda maknae laptopla birlikte gelip oturdu ve bilgisayarı açmaya başladı.
Maalesef hiçbiri de nasıl bir şey ortaya koyduklarını bilmiyorlardı. Müdür ancak video yayınlanınca onların da kendi performanslarını izleyebileceklerini söylemişti. Tabii ki çekimler olsun, kareografiler olsun bir şeyler getiriyorlardı akıllarına lâkin bir türlü birleştiremiyorlardı bunları.
Bilgisayar açıldı. Jungkook hızla kendi videolarını açtı ve laptobu tam karşılarına yerleştirdi. Başlangıçta Rap Monster'ın havalı girişi ve üyeleri kısacık tanıtımına herkes bir ağızdan;
"Ooo, Namjoon. Müthişsin. Hyung harikasın." gibi sözler söylemeye başlamışlardı bile.
Lâkin daha sonrasında hep susmuş ve çıkacakmış gibi atan kalplerinin üzerine ellerini koyarak izlemişlerdi.
Hepsi de o kadar mutluydu ki...
Mina gözünden mutluluk gözyaşları akıtarak gülmeye devam etti. Diğer üyelerin de ondan pek bir farkı yoktu gerçi. Hepsi No More Dream şarkılarını tekrar tekrar açıp izleyerek sevinç gözyaşları dökmeye devam ediyordu. Mina gözünden akan yaşları silmeye çalışarak;
"Yah! Siz müthişsiniz."dedi."Tüm kalbimle size inanıyorum. Emeklerinizin karşılığını alacaksınız."
Yanında oturan Jungkook anında ona sarıldı ve;"Sen de çok emek sarf ettin noona." dedi.
Bunu gören Jimin de kollarını açarak maknae ve Mina'ya sarıldı. Ardından V ve J-Hope... Onlar sımsıkı birbirlerine sarılmaya devam ederken Jin'in ani bağırışıyla korkup sıçrayarak, birbirlerinden ayrıldılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore'ye Düşüş(✔)
Fanfic❤Güney Kore'ye uçakla düşen bir Türk kızı... ❤Uçağı bulan,onu kurtaran bir K-pop grubu,BTS... ❤ Uçağın düşüşündeki gizem ve bir türlü çözülemeyen sırlarla dolu hayatlar... ❤ Türk kızının geçmişinde olan EXO... ❤ Kitapta neler yok neler? Her şey k...