BÖLÜM 3

18.8K 454 133
                                    

Multimedya saçı ve makyajı ☝️

Transa girmiş gibiydim. Hiç bir tepki vermiyorum şaşkınca bunu diyen adama bakıyordum. Berdel ne demek ya. Nasıl sevmediğim birisiyle evlenebilirdim. Babama baktım. Sonuçta babalar kızlarını hep korurdu. Kahramanlarıydı.

Mirza'Ne kim kimle baba?'dedi. Babası'Sen ve ablası.'dedi. Annem'Beyefendi bu evde size verecek kız mız yok.'dedi. Babası'Bizde de yoktu ama alınmış.'dedi. Babam'Bizim oğlumuzla sizin kızınız birbirini sevmiş bunda yanlış bir şey yok ama sizin dediğiniz saçmalık.'dedi. Mirza'Baba sen ne diyorsun?'dedi. Babam'Peki oğlum al kardeşini vur kendi ellerinle. O ellerin kardeşinin kanlarıyla boyansın.'dedi.

Nasıl ya şimdi evlenmeyi kabul etmezsem Cenk ölecek miydi? Her şeyim biricik kardeşim. Gözümden bir damla yaş geldi. Ya ben yaşayan ölü ya da Cenk gerçek bir ölü olacaktı. Babası hadi vursana kardeşini diyordu. Mirza hiç bir tepki vermiyordu. Biraz daha bağrıştılar. Bağrışmayı kesen benim dediklerim oldu. 'Tamam kabul ediyorum evlenmeyi.'dedim. Cenk'Almila bunu yapmak zorunda değilsin. Ömür boyu mutsuz olacaksın.'dedi. Kolundaki yaradan dolayı zorlanarak söylemişti.

'Sen salak mısın asıl? Görmüyor musun öleceksin kolundaki yarada bir uyarı.'dedim. Annem'İnanmıyorum şu bir kaç saatte yaşadıklarımıza inanamıyorum.'dedi. Babam'Almila emin misin?'dedi. 'Eminim baba ben senin kızınım her zaman güçlü olacağım çünkü arkamda sen varsın.'dedim. Babası'Mirza sen?'dedi. 'Daha ne diyebilirim ki aşağı tükürsem sakal yukarı tükürsem bıyık.'dedi.

Evet şu anda durumumuzu özetleyerek en iyi cümle. Babası'Güzel 2gün sonra istemeye geliriz. Hazırlığınızı ona göre yaparsınız.'dedi. İsmini bilmediğim kişi'Dilan evlenmiş olabilirsin ama şimdi Mardin'e geliyorsun.'dedi. Mirza'Yürü Dilan.'dedi. Cenk bir şey demedi. Daha ne kadar karşı çıkabiliriz ki karşı çıktıkda noldu.
E v l e n i y o r u m.

Cenk'Çok özür dilerim Almila. Nolur affet beni.'dedi. 'Saçmalama siz sadece birbirinizi sevdiniz bu onların geri kafalılığı. Yürü hastaneye gidiyoruz.'dedim. Babam'Ben götürürüm kızım sen annenle kal.'dedi. Anneme baktım. Belli etmemeye çalışsada ağlıyordu. Ve başını ovuyordu.

'Sana masaj yapayım mı sultanım.'dedim. Kafasını kaldırdı ve gülümsedi. Yanına gittim. Ve başına masaj yapmaya başladım. 'Evleniyorsun hem de hiç tanımadığın bir adamla.'dedi. 'Olsun anne en azından evladını kaybetmeyeceksin.'dedim. 'Ama böyle de sen olmayacaksın Mardin'e gideceksin.'dedi. 'En azından yaşayacağım görüntülü ararım gelirim.'dedim.

Annemle uzunca sarıldım. 'Neyse ben bizim kızlara haber vereyim.'dedim. Ve telefonumu aramaya başladım. Ama yoktu. En son nereye koyduğumu hatırlamaya çalıştım. Doğru ya o ağa bozuntusu almıştı. 'Anne telefonunu verir misin?'dedim. 'Seninkisine ne oldu kızım.'dedi. 'O ağa bozunt- yani Mirza aldı.'dedim. 'Al kızım.'dedi.

Kızlara haber vermiştim. Aşırı heycanlanmışlardı. Nasıl olduğunu falan sordular. Çünkü hayatımda uzun zamandır kimse yoktu. Yarın geleceklerdi her şeyi konuşacaktık. Saat daha erkendi ama ben bugün yaşananlardan çok yorulmuştum. Hemen yattım.

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫
Mardin
Mirza'nın Anlatımı
Konağa geldik. Hiç kimseye bir şey demeden odama çıktım. Sonuçta anlatacaklardı.

Tam yatağa yatmıştım. Yabancı bir melodi çalmaya başladı. Bu benim telefonumun melodisi değildi. Peki kimindi? Elimi cebime attım. Yabancı bir telefon geldi. Bu avukat Hanım'ın telefonuydu. Ben de kalmış. Arayan baktım. 'Cihan' yazıyordu. Bu kimdi ya? Açtım.

-Kimsin?
-Alo Almila Hanım.
-Almila yok. Ben varım. Noldu?
-Beyefendi siz kimsiniz? Almila Hanım nerede?
-Nerdini söylemiyeceksen kapatıyorum.
Dedim ve yüzüne kapattım. Almila Hanım diyordu. Acaba Almila'nın nesiydi? Aman banane nesi oluyorsa olsun.

AŞKIN BERDEL HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin