Multimedya: Almila&Mirza..
Mirza'Tekrar hoşgeldin,hoşgeldiniz.' dedi.
Gerçekten hoşgeldik mi acaba?
Arabadan inince karşımda beni rüyamda konağa almayan korumayı gördüm. Dik dik bakmaya başladım. Hemen kafasını eğdi. 'Sen misin beni konağa almayan bak bakalım nasıl giriyorum.'diye mırıldandım. Mirza'Bir şey mi dedin?'dedi. 'Yok hayır.'dedim.
Tam kapıdan girecekken Mirza elimi tuttu. Elimi çekmeye çalıştım. Ama bırakmadı. 'Abartma istersen bırak elimi.'dedim. 'Ben bu eli bir kere tuttum ölsem bırakmam.'dedi. 'Ha ne kadar klişe. Bırak.'dedim. Ve elimi hızla çektim. Kollarımı birbirine bağladım öyle girdim.
Herkes avludaydı. Muhtemelen geleceğimizden haberleri vardı. Mine'Almila hoşgeldin. Ve hayırlı olsun canım.'dedi. Bana sarıldı. 'Sağol canım.'dedim. Asya'Yengecim hayırlı olsun. Çok sevindim. Hoşgeldin.'dedi ve o da sarıldı. Lavin'Yaşasın kardeş geliyor. Ben abla oluyorum.'dedi. Buğra ve Ali de tebrik etti.
Ayşe Hanım'Hayırlı olsun kızım. Allah kucağımıza almayıda nasip eder inşallah.'dedi. Bu eve geldim geleli ilk defa bana bu kadar iyimser konuştuğunu duydum. 'Sağolun. İnşallah.'dedim.
Mirza'Almila yol yorgunu dinlensin.'dedi. Ben önde Mirza bir adım arkamda odaya çıktık. Odaya göz gezdiridim.
'Mirza bu odanın mobilyalarımı değişti?'dedim. 'Yo. Değişmedi aynı.'dedi. 'Ezel bu odaya girdi mi?'dedim. 'Yok artık Almila. Ezel ne alaka?'dedi. O saçma kabus içime kuşku düşürdü işte. 'Bana doğruyu söyle.'dedim. 'Almila Ezel nereden çıktı?'dedi.
'Birde soruyor musun? Hem kuma için o öneriliyor hem de beni konağa almama emrini veriyor.'dedim. 'Ne!? Ezel mi senin konağa girmeni yasaklamış? Yok artık.'dedi ve gülmeye başladı. 'Gülmesene seninle evlenmiş odamın mobilyalarını bile değiştirmiş.'dedim.
'Almila güzelim. Sen ne saçmalıyorsun?'dedi. Gülmesini zar zor durdurdu. 'Ay ikinizde kabusum oldunuz yeter be.'dedim. Mirza kahkaha attı. 'Sen bu yüzden mi böyle saçma konuşuyordun? İnanmıyorum altı üstü bir rüya. Niye bu kadar taktın?'dedi.
'Gül sen gül. Hatırlatayım canım ben seni daha affetmedim.'dedim. 'Biz onu daha halletmedik mi?'dedi. 'Sence?'dedim. 'Ama Almila ya. Hadi affetsene.'dedi. 'Sen kumayı kabul et sonra affet. Yok ya başka isteğiniz paşam.'dedim. 'Bir kere kabul etmedim.'dedi. 'Hayır da demedin ama.'dedim. 'Ama sonuçta kabul etmedim.'dedi. 'Madem kabul etmeye niyetin yok niye bilmiyorum dedin.'dedim.
'Ne biliyim o an ağzımdan öyle çıktı. Ben seni seviyorum.'dedi. Beni mi seviyordu? Bunu duyunca bir şaşırdım. Boğazımı temizledim.
'Şey her neyse kalbimi kırdın bir kere. Annene umut verdin. Şu anda hamileyim diye bu konu kapanmış gibi ama benden sadece çocuk değil erkek çocuk istiyorlar soy devam etsin diye. Ve sen ağasın. Bu yüzden çocuğum cinsiyeti de mühim onlar için. Benim için hiç bir farkı yok. Ha kız ha erkek ne olursa olsun benim çocuğum o.'dedim.
'Benim içinde öyle Almila kızmış erkekmiş ne farkeder. Evlat değil mi?'dedi. Gülümsedim. Onun da böyle düşünmesi beni mutlu etmişti. 'Hem sen bunu düşünme evlat bizim kime ne? Hem sana benzeyen kız bir çocuğumuz olsa fena mı olur?'dedi. Cümlesinin sonunu gülümseyerek söylemişti. 'Deli.'dedim gülerek.
'Ben şirkete gidiyorum. Senin için baya fazla boşladım.'dedi. 'Tamam.'dedim. 'Bi uğurlamaya gelsen mi acaba?'dedi. 'Yorgunum. Seni affettiğimde gelirim.'dedim. 'Öyle olsun bakalım.'dedi. Odadan çıktı.
Uzun bir aradan sonra telefonumu açmaya karar verdim. Telefonumu açtığımda bir sürü cevapsız arama gördüm. 1 haftadır telefonumu açmıyordum bir zahmet olsun. Aramaların çoğu annemdendi. Sude ve Ece'den de vardı. Cenk babam Mirza herkes aramıştı.
Annemi aramaya karar verdim. 2.çalışta açtı.
-Almila nerdesin sen?
Kuma meselesini anneme anlatmak istemiyordum.
-Telefonum bozulduda. O yüzden.
-Konaktakileri aradım hiç birinde konakta yoktun. Madem telefonun bozuldu niye başkasının telefonundan aramıyorsun?
-Anne konu o değil ben sana başka bir şey söylemek için aradım.
-Konu gayette bu ben seni çok merak ediyim sen umursama hem her şey yolunda mı? Bak Almila Mirza sana kötü davranıyorsa bana söyl-
-Anne! Ben hamileyim.
-Ne? Ha hamile mi?
-Evet. Ananne oluyorsun.Galiba telefonu babam almıştı.
-Kızım. Çok sevindim tebrik ederim bebeğim. Dede olacak kadar yaşlandık ha.
-Baba! Sen hâlâ gençsin.
-Tekrardan tebrik ederim. Sen dünyanın en iyi en güzel annesi olacaksın.Arkadan annemin uyaran tonda öksürme sesini duydum.
-Pardon ikincisi. İlki şu anda yanımda.
-Hahaha. Eminim. Neyse ben kapatayım daha haber vereceğim kişiler var.Telefonu kapattım. Yüzümde tebessüm vardı. Ece ve Sude ile konferans yapmaya karar verdim.
-Size bir haberim var.
Ece:Konferans yaptığına göre önemli olmalı.
Sude:Kötü bir şey yok dimi?
-Hayır yok güzel bir haber bu.
Sude:Ay heycanlandım.
Ece:Ben de ben de.
-Ben hamileyim.
Ece:Ne!
Sude:Gerçekten mi?
Ece:Ay biz teyze oluyoruz. Sude teyze oluyoruz.
Sude:Evet evet biz teyze oluyoruz. Ay heyecandan bayılacağım şimdi.
-Bayılma falan yok siz bana lazımsınız.
Ece:Ay benim bi gözlerim doldu. Ağlıyorum galiba.
Sude:Ben de ağlıyorum galiba.
-Görüşürüz bebeklerim sizi seviyorum.Telefonu kapattıktan sonra Cenk'i aradım.
-Ooo benim bir ablam varmış.
-Aaa senin bir ablan varmış.
-Telefonları açmayan arayıp sormayan.
-Haklısın ama sana bir haber verince kızgınlığın gidecek.
-Neymiş o?
-Dayı oluyorsun.
-Bu mu vereceğin haber? Ne bir dakika Almila sen ciddi misin? Gerçekten mi?
-Evet Cenk hem dayı hem enişte. Bir taşla iki kuş.
-Dalga geçme. Çok duygulandım lan. Gözlerimin dolması normal mi?
-Normal.Cenk ile biraz daha konuşunca kapattık.
Bütün telefon konuşmaları 1 saatti geçmişti. Valizimi yerleştirdikten sonra aşağıya indim. Mine ve Asya avluda sohbet ediyordu. Yanlarına gittim.
Mine'Vay. Anne adayımız gelmiş.'dedi. 'Geldim.'dedim. Asya'İyi ki geldin çünkü abimin o hallerini daha fazla görmeye dayanacağımı zannetmiyorum.'dedi. 'Hangi halleri?'dedim. Mine'Sen gittikten sonra ki halleri her gece sarhoş geliyordu her akşam başka şarkı söylüyordu. Babama yalvarıyordu sonra odaya yatmaya gidiyordu.'dedi.
Mirza'yı o halde hayal ettim de içim biraz acıdı. 'Her gece mi?'dedim. Mine'Her gece.'dedi. Asya'Sen nerelerdeydin?'dedi. 'Mehmet babanın bir tanıdığınız evinde. Asker arkadaşının eşiymiş.'dedim. Asya'Öyle mi? Abim o yüzden bulamamış çünkü her yere bakmıştı.'dedi.
Mine'Vay be.'dedi. Asya'Ben kalkıyorum okul için birkaç bir şey almam lazım. Öptüm yengelerim.'dedi. Asya gitti Lavin yanımıza koşturarak geldi.
Lavin'Yenge bak bu benim bebeklik elbisem bunu bebeğe veriyim çünkü artık bana olmuyor.'dedi. 'Çok güzel düşünmüşsün fıstık ama daha cinsiyetini bilmiyoruz. Ama söz kız olursa senden bunu alacağım.'dedim. Lavin'İnşallah kız olur. Hem beraber evcilik oynarız.'dedi. Mine'Ben erkek hissediyorum.'dedi. 'Ben hiçbir şey hissetmiyorum.'dedim. Lavin'Kız olacak anne kız. Ben kız istiyorum.'dedi. Dudaklarını büzdü. O kadar sevimliydi ki.
Aslında Lavin kadar tatlı bir kız çocuğum olmasını isterdim.
Selam.
Bölüm nasıldı?
Biraz kısaydı affola. İnşallah bir sonraki bölümde telafi ederim. Bir sonra ki bölüm ne zaman gelir bilmiyorum.
Bayramdan sonra baya yoğunum buraya uzun bir süre giremeyebilirim hatta.
Öptüm 😘 sevdim 😍 hadi bays 🙋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BERDEL HALİ
General Fictionİstanbul'dan Mardin'e uzanan bir berdel hikayesi. Onlar berdel ile evlenen iki kişiydi. Birbirlerini hiç sevmeyen iki kişi. Ama sonra; Sonrası kitapta buyrun okuyalım. ✳️ Wattpad'te bu isimli ilk kitap. ✳️Başlama tarihi 21.11.2018