Biliyorum çok uzun zaman oldu bölüm atmayalı ama 3 kitap yazdığım için gecikti. Yazım hataları varsa şimdiden affola Neyse uzatmadan buyrun bölüm 👇
Sabah kalktığımda Mirza hâlâ uyuyordu. Ben de oyalanmadan giyeceğim kıyafetleri aldım ve banyoya girdim. Duşa girdim. Kıyafetlerimi giydim. Tam saçlarımı kurutuyordum. Bizim odanın kapısı çaldı. Mirza'Çarşaf mı?'dedi. Bunu duyunca yüzüm nedense kızardı. Utanmış mıydım? Galiba. Saçmalama Almila kendine gel. Sonra odanın kapısının kapanma sesi geldi.
Bende saçımı kurutup çıktım. Çıkınca tam karşımda Mirza'yı beklemiyordum. 'Hele şükür.'dedi. Göz devirdim. 'Senin yanakların niye al al.'dedi. Benim yüzünün kızarıklığı hâlâ da gitmemiş miydi? 'Şey banyo çok sıcaktı ondan herhalde.'dedim. Gülerek yanımdan geçti. İnanmadı mı?
Umursamadım aynanın karşısına geçtim saçımı yandan salaş bir şekilde ördüm. Makyaj olarak hafif bir parlatıcı ve rimel kullandım. Mirza banyodan çıktı. Gerçekten bu kadar hızlı mı duş almıştı? Şaşırdım. Arkamı döndüm onu sadece havluyla görmeyi beklemiyordum. 'Yok artık niye giyinmeden çıkıyorsun ya.'dedim. 'Kıyafetlerimi almayı unutmuşum napıyım?'dedi. 'Keşke ben banyodan çıkasaya kadar bana ne laf söyleyeceğini düşüneceğine kendine kıyafet ayarlasaydın.'dedim. Beni takmadı giyinme odasına gitti. Aşağıya inmek için onu bekleyecektim. 5dk sonra geldi. Siyah bir takım elbise giymişti. Kravatını yapmaya çalışıyordu. İnşallah bana sormaz yapabiliyor musun diye.
'Şşt sen bu kravatı yapabiliyor musun?'dedi. Bu benim için sesimimi okuyordu. 'Kravat?'dedim. 'Cidden yapamıyor musun? Cık cık cık.'dedi. 'Ne var yani yapamıyorsam Dünya'nın sonu değil yaa.'dedim. 'Tamam canım bir şey demedim. Aşağıdaki kızlardan birisi yapar.'dedi. Sinirlendim. Benimle nasılda dalga geçiyor açığını buldu ya. Kapıyı açtı gidiyordu 'Gelmiyor musun?'dedi. 'Geliyorum.'dedim. Birlikte aşağıya indik.
Herkes masadaydı. Biz de boş kalan yerlere oturduk. Mirza'nın annesi'Oğlum hiç geç kalmazdın gelin Hanım'ın hazırlanmasını bekledin herhalde.'dedi. Alttan alttan bana laf gönderiyordu. Mirza'Hayır ana asıl Almila beni bekledi.'dedi. Lavin'Amca bana kahvaltımı sen yedirir misin?'dedi. Mine'Kızım artık büyüdüm kendinde yiyebilirsin dimi.'dedi. Mirza'Sorun değil yenge prenses ne zaman isterse yedirebilirim.'dedi. Lavin oturduğu yerden kalktı Mirza'nın kucağına oturdu.
Lavin'Amca biz seninle ne zaman evleneceğiz?'dedi. Buğra'Güzellik Mirza amcan evlendi ama ben bekarım istersen seninle evlenebilirim.'dedi. Mirza Buğra'nın ensesine bir tane vurdu. Mirza'O tek benim prensesim ve tek benimle evlenebilir dimi.'dedi. Lavin'Ayy valla şimdi bilemedim sen evlendin eee taliplerimde çok ne yapacağımı bilemiyorum valla.'dedi. Ali'Kızım bu yaşta ne evlenmesi daha okula bile başlamadın o yüzden bu konuyu kapatalım.'dedi. Lavin'Klasik bir Türk babası.'dedi. Ellerini iki yana açtı off dedi. Güldüm. Babam da beni kıskanırdı. Aklıma babamlar geldi. Bir gecede özlemiştim onları.
Birden masadan bütün erkekler kalktı. Mine de Ali'yi uğurlamak için kalktı. Ben de kalktım. Kapının oraya geldiğimizde herkes çıkmıştı tek Mirza ve ben kalmıştık. Mirza'Hatice.' diye seslendi. Yanımıza ikimizdende 5-6 yaş küçük bir kız geldi. 'Buyur ağam.'dedi. Mirza'Kravat.'dedi ve kravatı Hatice'ye verdi. Hatice hemen yaptı ama ben hiç bir şey anlamadım. Hatice'Başka bir emrin var mıdır ağam?'dedi. Mirza'Yok gidebilirsin.' dedi. 'Öğrendin mi kravat nasıl yapılıyormuş'dedi. Alayla. 'Yaaa hemen öğrendim.'dedim. Alayla. Pislik benimle dalga geçiyor ya ne var yani bilmiyorsak kravatın nasıl bağlandığını? 'Umarım en kısa zamanda öğrenirsin.'dedi. 'Öğrenmezsem nolur?'dedim. 'Bilmem.'dedi. Göz devirdim. O da çıktı.
Ben de tekrar içeri döndüm. Annesi'Bugün misafirler gelecek üstüne beyaz bir elbise giy ve düğünde takılan takıları tak.'dedi. 'Hepsini mi takayım?'dedim. Şaşırmıştım. 'O kadar hepsini takmana gerek yok Mine yardımcı olur sana.'dedi. Mine'Tabii ki.'dedi. 'Peki.'dedim. Kahvaltı sofrasını birlikte topladık. Böylece mutfağın nerede olduğunu öğrendim. Mine'Gel seni hazırlayalım anca yetişir.'dedi. Ben de Mine'yi takip etmeye başladım. Bizim odaya geldik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BERDEL HALİ
Ficção Geralİstanbul'dan Mardin'e uzanan bir berdel hikayesi. Onlar berdel ile evlenen iki kişiydi. Birbirlerini hiç sevmeyen iki kişi. Ama sonra; Sonrası kitapta buyrun okuyalım. ✳️ Wattpad'te bu isimli ilk kitap. ✳️Başlama tarihi 21.11.2018