Multi için çok teşekkürler 💕
Mirza'Almila. Sana bir sürprizim var.'dedi. 'Sürpriz mi?'dedim. Ne yalan söyleyeyim şaşırmıştım. 'Evet.'dedi.
'Neymiş? Çok merak ettim'dedim. Elleri arkasındaydı. 'Öyle bedavaya mı söyleyeyim.'dedi. 'Hadi Mirza. Belki beğenmicem.'dedim. 'Beğenmiceksin? İyi tamam söylemeyeyim.'dedi. 'Ben öyle mi dedim belki beğenirim belki beğenmem.'dedim.
Ellerini arkasından önüne getirdi ve gözümün önünde iki tane bilet vardı. 'Bilet.'diye bağırdım. 'Aaa nasıl bilet olabilir. Hayatında ilk defa mı bilet görüyorsun Almila.'dedi. 'Off insanın sevincini kursağında bırakırsın sen.'dedim. 'Tamam tamam. Hazırlan yarın akşam üstü gidiyoruz. İstersen annenlere haber ver.'dedi. 'Bence vermeyeyim sürpriz olsun.'dedim. 'İyi sen bilirsin.'dedi.
'Beğendiniz mi Almila Hanım?'dedi. Alaylı bir ses tonuyla. Göz devirdim. 'Bir daha bana göz devirme.'dedi. 'Devirirsem ne olur?'dedim. Bu olur diyip aramızdaki mesafeyi kapattı tam beni öpecekken kapı çaldı. 'Yine mi ya?'dedi sinirle gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım. 'Gir.'dedi. Gelen Lavin'di.
'Amca gelebilir miyim?'dedi. Uykulu uykulu konuşuyordu. Ve bu hali çok tatlıydı. 'Gel Lavincim.'dedim. Üçümüz yatağa oturduk. Mirza'Noldu amcacım.'dedi. 'Kabus gördüm. Annemlerin yanına gitcektim ama kimse senin kadar güzel masal anlatamıyor ve ben çok korktum.'dedi. Mirza'Gel bakalım.'dedi. Lavin ortamızda ben sağda Mirza solda yatıyordu.
Mirza Lavin'e bir masal anlattı. Zaten uykusu olan Lavin hemen uyumuştu. Mirza'Yerine mi görürsem?'dedi. 'Boşver burda yatsın bu gece.'dedim. 'Peki 'dedi. Işıkları kapattım.
***
Sabah uyandığımda Lavin ve Mirza birbirine sarılmış uyuyorlardı. Lavin'in bir eli Mirza'nın yanağındaydı. Bu görüntü o kadar güzeldi ki. Fotoğraflarını çektim. Mirza'ya baba olmak çok yakışacaktı.Lavobaya girdim rutin işlerimi halletikten sonra giyinme odasına gittim. Bugün işe gitmeyecektim. Eşyalarımızı hazırlayacaktım. Beyaz bir tişört,siyah kot pantolonumu beyaz adidaslarımı giydim. Saçımı salaş tepeden topuz yaptım.
Odaya döndüğümde Lavin yoktu. Mirza'da lavobadaydı galiba. Mirza lavobadan çıktı. 'Lavin nerede?'dedim. 'Odasına gitti annesi onu göremeyince panik yapmasın diye.'dedi. 'Ben bugün de gelmiyorum. Eşyalarımızı hazırlarım diye düşündüm.'dedim. 'İyi düşünmüşsün. Tamam.'dedi. Ceketini giydi. Ve birlikte aşağıya indik.
Kahvaltıya oturduk. Yemeğe başladığımızdan biraz sonra Mirza'Biz Almila ile birkaç gün buralarda olmayacağız?'dedi. Ayşe Hanım'Ne demek burada olmayacaksınız nereye gidiyorsunuz?'dedi. Mirza'İstanbul.'dedi. Ayşe Hanım'O da nereden çıktı?'dedi. 'Ana hem işlerim var hem de Almila uzun zamandır ailesi ile görüşmüyor.'dedi. Mehmet Bey'İyi düşünmüşsün oğlum.'dedi. Ayşe Hanım'İyi düşünmüş?'dedi. Soru sorar gibi. Niye bu kadar karşıydı anlayamıyordum.
Lavin'O zaman bana güzel güzel hediye alın.'dedi. Ali'Lavin!'dedi. Uyarıcı bir tonda. Lavin'Ama lütfen lütfen.'dedi. 'Ben sana güzel güzel hediye alacağım söz.'dedim. Lavin'Yaşasın.'dedi. Ayşe Hanım'Gelin Hanım dünden razı gitmeye.'dedi. Tam bir şey diyecektim Mirza elimi tuttu. Mirza'Size afiyet olsun.'dedi.
Mirza ile çıkış kapısına geldik. Mirza'Sakın anamı kafana takma. Ne olursa olsun bugün İstanbul'a gideceğiz sen merak etme.'dedi. 'Teşekkür ederim.'dedim. Ve gülümsedim. Onu geçirdim.
İçeriye döndüğümde herkes yavaş yavaş masadan kalkmıştı. Mehmet Bey'Belli ki akşama kalmadan gidersiniz. Şimdiden iyi yolculuklar sağ salim gidin sağ salim gelin.'dedi. İçten bir şekilde gülümsedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BERDEL HALİ
General Fictionİstanbul'dan Mardin'e uzanan bir berdel hikayesi. Onlar berdel ile evlenen iki kişiydi. Birbirlerini hiç sevmeyen iki kişi. Ama sonra; Sonrası kitapta buyrun okuyalım. ✳️ Wattpad'te bu isimli ilk kitap. ✳️Başlama tarihi 21.11.2018