BÖLÜM 12

12.2K 358 44
                                    

Multimedya ❤️ Ben...
Çok teşekkür ederim 💕 İçinizde ben de yapmak istiyorum ama karakterleri bilmiyorum diyenler var.
Almila: Clara Alonso
Mirza: Nick Bateman

Artık karakterleri de öğrendiniz bekliyoooruuum💕

2 Ay Sonra..

Mirza ile giden çok güzel bir evliliğimiz vardı. Aslında evlenirken böyle olacağını hiç düşünmemiştim. Belki birbirimize aşık değiliz ama saygı duyuyoruz. Ki bence saygı duyduğumuz için güzel bir evliliğimiz var. Sadece Ayşe Hanımla pek yıldızımız barışmadı. Umarım o da zamanla düzelir.

Annemi babamı Cenk'i Ece'yi Sude'yi fazlasıyla özlemiştim. Onlarla en kısa sürede görüşmek istiyordum. Telefonla her ne kadar sık görüşsek de yüzyüze görüşmek daha farklıydı.

Bugün tatil olduğu için şirkete gitmeyecektik. Mirza ile Mardin'i gezecektik.

Uzun spor bir elbisemi beyaz Vans ayakkabımı giydim. Saçımı yandan salaş bir şekilde ördüm. Çok hafif bir makyaj yaptım.

Mirza'da bugün spor giyinmişti. Ve doğruyu söylemek gerekirse spor giyinmek ona daha çok yakışıyordu. 'Hazır mısın?'dedi. 'Hazırım.'dedim. Siyah deri ceketimi, güneş gözlüğümü aldım. Siyah bel çantamı belime taktım.

El ele odadan çıktık. Tam konaktan çıkacakken Ayşe Hanım'Nereye böyle oğlum kahvaltı yapmadan.'dedi. Mirza'Dışarda yapacağız.'dedi. Ayşe Hanım'O da nereden çıktı? Hep birlikte edelim işte sonra nereye giderseniz gidin.'dedi.

Belki başbaşa yapmak istiyoruz Allah Allah.

Mirza'Zaten kahvaltı yapmak için çıkıyoruz ana.'dedi. Mirza ile konaktan çıktık.

***
Çok güzel bir yere gelmiştik. Biz üst kattaki terasa oturduk. Bütün Mardin burdan gözüküyordu. 'Beğendin mi?'dedi. 'Çok.'dedim. Yanımıza garson geldi. 'Buyrun Ağam ne alırsınız?'dedi. Mirza'Ne varsa tüm kahvaltılıklarla donatın.'dedi. Ben hâlâ da Mardin'in eşsiz manzarasını izliyordum. Mirza'İstersen seni burada bırakayım gün boyu izle.'dedi. 'Olur. Ay yani şey sadece çok güzel.'dedim. Güldü. Gülünce gözleri kısılıyordu ve yok oluyordu.

'Ee bana nereleri gezdireceksin?'dedim. 'Nereyi istersen.'dedi. 'Hmm. Deyrüzzaferân Manastırı'nı merak ediyorum aslında.'dedim. 'Tamam kahvaltımızı yapalım ilk oraya gideriz.'dedi. O bunu der demez siparişlerimizde gelmişti.

***

Kahvaltımızı yapınca Deyrüzzaferân Manastırı'na geldik. Gerçektende çok güzeldi. Mirza'5. yüzyılda yapılan bir Süryani manastırı ve Süryanilerin önemli merkezlerinden biridir.'dedi. 'Güzel. Çok güzel.'dedim.

Deyrüzzaferân Manastırı'dan sonra Mardin kent müzesine geldik. Hepsi birbirinden güzel yerlerdi.

Mardin kent müzesinden sonra Meryem Ana Kilisesi'ne geldik. Sürekli bunu diyorum ama burasıda harikaydı.

***

Bütün günümüz gezmekle geçmişti. Akşam yemeğini de dışarıda yedik. Akşam yemeğini yedikten sonra eve döndük. Konağa geldiğimizde herkes yatmıştı. Ortalıkta kimse gözükmüyordu. Saat 11'i geçiyordu.

Biz de odamıza çıktık. Üstümü değiştirdikten sonra yatağa geçtim. Mirza da 5dk sonra falan geldi. 'Mirza.'dedim. 'Efendim.'dedi. Gözlerini kapatmıştı. Yorgundu yorgundum yorgunduk ama söyleyecektim. 'Şey İstanbul'a mı gitsek.'dedim. 'Ne?'diye birden gözlerini açtı. 'Korkma temelli demiyorum bir kaç gün olur bir kaç hafta olur gidelim mi? Annemleri özledim.'dedim. 'Bakarız.'dedi. 'Ne demek bakarız?'dedim.

AŞKIN BERDEL HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin