BÖLÜM 23

8.2K 253 56
                                    

Ay ay nasıl heyecanlıyım. 100.000🎊🎉🎉🎉🎉 🥳🥳🥳  olmuşuz. Ayyyy çok teşekkürler.

Kitabı okuyan oy veren yorum yapan destekleyen herkese 100.000 kez teşekkürler.

Beraber daha nice 100.000lere...

Hepinize benden kocaman ♥️♥️♥️

Bundan bir kaç ay önce "Almila sen zorla evleneceksin. Hem de berdel ile." deseler sağlam bir kahkaha atardım. "Ben mi? Yok artık daha neler." diyip geçerdim.

Fakat şimdi evlenmiştim üstelik hamileydim. Bebek bekliyordum. Hayat cidden çok ilginçti. Başınıza gelebileceğini hiç düşünmediğiniz şeyleri yaşarken buluyorsunuz kendinizi. Vay be ben bunun üstesinden nasıl gelmişim diyorsunuz. Belki de sandığımızdan daha güçlüyüzdür.

Aynanın karşısında son bir kez daha kendime baktım. Karnım daha çok belli olmuştu. İlk defa kilo aldığına sevinebiliyordum. Karnım burnuma da gelse mutlu olurum herhalde. Saçımı düzelttim. Aşağıya indim. Mirza şirkete gitmişti. Evde Asya, Ayşe Hanım, Mine ve Lavin vardı.

Evde canım sıkılmıştı. Biraz dışarı çıkıp dolaşmak istiyordum. Konaktan çıkmadan önce Mine'yi gördüm. 'Ben dışarı çıkıyorum. Bir şey ister misin?'dedim. Mine'Yok canım istemem.'dedi. 'Peki görüşürüz.'dedim. Konaktan çıktım.

Muhsin'Bir yere mi gideceksiniz?'dedi. 'Evet ama arabayla değil yürümek istiyorum.'dedim.

Etrafı dolaşırken bir kez daha Mardin'e hayran kaldım. Cidden büyüleyici bir şehrin mimari yapısı vardı. Bir çok tarihi eser vardı. Ben yürürken telefonuma mesaj geldi.

Mirza

Napıyorsun?

Dışarı çıktım öyle dolaşıyordum..

Hmm.. güzel

Sen napıyorsun?

Napıyım öyle şirkette çalışıyorum.
Canım sıkılıyor.

Kolay gelsin :)

Gelsin bakalım kolay :)

Ben seni meşgul etmeyeyim işlerin vardır.

Var ama sen beni meşgul
edebilirsin :)))

Aaaa ne kadar ayıp baban duymasın😂
Şikayet ederim bak seni.

Tamam patron çalışmaya gidiyorum.

Telefonumu kapatıp cebime koydum. Bir bebek giyim mağazası gördüm. Birden kendimi içinde buldum. Her şey minik minik çok tatlıydı. Hepsini alasım gelmişti. Ama daha cinsiyetini bilmiyordum.

Yine de kız da olsa erkek de olsa ikisine de giydirebileceğim bir bebek ayakkabısı aldım. Allah'ım ne kadar güzeldi. Minnacık ayakları bunu giyecekti. Düşüncesi bile beni mutlu etmişti. Yüzüme bir gülümseme yayıldı.

'Çok güzelmiş.'dedi arkamdan bir ses. İrkilerek arkamı döndüm. Keremdi. 'Korkuttum mu?'dedi. 'Öyle bi an diyince azıcık korktum.'dedim. 'Kusura bakma korkutmak istememiştim. Burdan geçiyordum içeride seni gördüm. Bir selam vereyim dedim.'dedi. 'İyş yapmışsın.'dedim.

AŞKIN BERDEL HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin