Öncelikle baş sağlığı dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim.. Kuzenim iyileşti.. Eniştemin de durumu iyi. Ailecek yavaş yavaş kendimizi toparlıyoruz. Bizim için zor günlerdi. Acısı hâlâ da taze.
Ve sizden özür dilemek istiyorum 2 aydır yazmadığım yazamadığım için. Araya okul falan da girince iyice aksattım. Tekrardan kusura bakmayın..
2 ay sonra..
Karnım artık yavaş yavaş belli olmaya başlamıştı. Onu daha fazla hissediyordum. Bana hâlâ da mucize gibi geliyordu. Mirza bu hamilelik sürecinde çalışmamı istemiyordu. Ne kadar ısrar etsemde yalvarsamda fayda etmemişti. Mehmet bey de Mirza'ya hak verince artık hiç şansım kalmamıştı.
Günlerim konakta sıkıcı bir şekilde geçiyordu. Arada Mine ile dışarı çıkıyorduk. Bazen Asya da bize katılıyordu. Onun dışında arada şirkete gidiyordum ama çalışmak için değil. Mirza'yı Cihan'ı falan ziyarete gidiyordum. Mirza Cihan'a biraz daha ılımlı davranıyordu.
Cenk ve Dilan buraya gelmek istiyordu fakat cesaret edemiyorlardı. Benim de nasıl karşılanacakları hakkında bir fikrim olmadığı için onlara bir şey demiyordum. Mirza'ya dediğimde ise 'Gelirlerse gelsinler banane. Mühim olan babamlar onlar nasıl karşılayacak.'demişti. Ben de aynısını Cenk'e dedim. O yüzden hâlâ da net bir karar veremiyorlardı.
Velhasıl kelam şu anda konaktaydım. Kitap okuyordum. Telefonuma bildirim gelmişti. Ekrana şöyle bir baktım Cenk mesaj atmıştı. Mesajı açtım.
Almila biz bir delilik yaptık..
Şu anda Mardin'deyiz.. Ama
ne yapacağımız hakkında bir
fikrimiz yok. Konağa gelelim mi?Mesajı okuyunca şok olmuştum. Aslında böyle bir şey bekliyordum ama yine de şaşırmıştım işte. Mirza'yı aradım.
-Efendim güzelim.
-Mirza.
-Evet noldu?
-Cenkler burada.
-Ne? Konaktalar mı?
-Hayır konakta değiller nerde olduklarını bilmiyorum sadece Mardin'de olduklarını biliyorum.
-Çok güzel. Tamam bana konum atsınlar ben bakıcam çaresine.
-Tamam.Cenk'e hemen mesaj attım.
Mirza'ya konum at.
Hemen yetiştirdin mi?
Bravo yani Almila.Ne yapsaydım çok bilmiş
Cenk bey pardon ama.Of iyi be bir şey demedik.
Tamam atıyorum ama bari
konaktakilere şimdilik bir
şey deme bari.Peki.
Bunları da anlamıyordum. Geliyorlar ama kimseye söylememi istemiyorlar. Mantık 0. Cidden ya boş yere sinirlendiriyor beni ya. Sabır ya cidden sabır.
Mutfağa indim. Konak sessizdi. 'Herkes nerede?'diye mutfaktakilere sordum. 'Mine hanımım Kabin okulda hastalanmış onun yanına gitti Ayşe hanımağam odasında.'dedi. 'Anladım. Lavin iyi mi?'dedim. 'Ateşi çıkmış gibi bir şey dedi ama tam anlamadım.'dedi. 'Peki.'dedim. 'Siz bir şey mi istemişdiniz?'dedi. 'Su.'dedim.
Bana bir bardak su uzattı. Teşekkür ettim. Avluya çıktım. Koltuklardan birine oturdum. Azcık sosyal medyada gezinmeye karar verdim. Mirza'nın hesabına girdim. Pek fotoğrafı yoktu. Ki zaten çok girmezdi. Bir kaç tane Lavin ile fotoğrafı vardı. Bir kaç tane kendisinin. Bir tanede benimle vardı. Ya yerim ben seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN BERDEL HALİ
General Fictionİstanbul'dan Mardin'e uzanan bir berdel hikayesi. Onlar berdel ile evlenen iki kişiydi. Birbirlerini hiç sevmeyen iki kişi. Ama sonra; Sonrası kitapta buyrun okuyalım. ✳️ Wattpad'te bu isimli ilk kitap. ✳️Başlama tarihi 21.11.2018