BÖLÜM 6🎂

15.8K 428 88
                                    

28 Aralık 2018🎂

Huuu komşu yazar hanım geldiiii!🙋 Duyanlar duymayanlara duyursun! Güzel bir bölümüm vaaar. Bugün bana hepi börthdey o yüzden bütün kitaplarıma aynı anda bölüm atıyorum. Buyrun efendim bölüm 👇👇👇

Mirza gideli 1 hafta oluyordu. Ve bugün kına gecesi var. O bir haftada büroyu boşalttım. Ve tabii Cihanla yollarımız ayrıldı. Ama bana söz verdi Mardin'de tekrar işe başlarsam geleceği konusunda.

Kızlar sabahın köründe gelmiş beni kaldırmışlardı. Şimdi ise Kaan'ın yanına gidiyorduk yani kuaföre. Kuaföre geldiğimizde Ece'Kaancım biz bütün bakımları istiyoruz.'dedi. Sude'Ama tüm önceliğimiz Almila. Bu akşam kına var.'dedi. Kaan'Dert etmeyin kızlar burda ben varken bütün gün sizinleyim.'dedi.

3-4 saattir rahat burdayık. Sude ve Ece yönlendiriyor. Onlar yapıyorlardı. Sonunda kuaförden çıkabilmiştik. Kaan bizi kapıya kadar geçirdi. Hepimiz sarıldık. Arkamı dönünce azıcık ilerde Mirza'yı beklemiyordum.  Kaşlarını çatmış buraya bakıyordu. Kaan'Almila tatlım o kim buraya garip bakıyor.'dedi ve Mirza'yı işaret etti. Kızlarda o tarafa baktılar. Ece'Nişanlısı Mirza.'dedi. Kaan'Ayy yakışıklı çocukmuş.'dedi. Omuz silktim. 'Yarın kesin bekliyorum Kaan.'dedim. Kaan'Tabii tatlım yarın hem saçını yaparım. Akşamda düğününde oynarım.'dedi. Gülümsedim.

Arabama doğru gitmeye başladık. Kolumdan bilin bakalım kim tuttu. Mirza. 'Nereye.'dedi. 'Arabama.'dedim. 'Hayır. Buraya boşu boşuna gelmedim.'dedi. 'Ben mi dedim sana buraya gel diye.'dedim. 'Hayır annem,yengem,kardeşim dedi. O yüzden benle geliyorsun.'
dedi. Ya sabır dedim ve kendi arabamın anahtarını kızlara verdim. Bindim.

Bizim eve geldik. Ev baya kalabalıktı. Hayır kına evde olmayacak ne bu kalabalık. Kendi odama girdim. 5dk sonra kızlarda geldi. Elbiseleri kuaförde giymeyi tercih etmemiştik. O yüzden şimdi giydik. Hafif makyajlarımızı tazeledik.

 Hafif makyajlarımızı tazeledik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Salona yine Mirza ile gittim. Biz gittiğimizde zaten bütün herkes gelmişti. İçeri organizasyon şirketinin gönderdiği kızlar ile girdik. Çok iyi dans ediyorlardı.

Kına yakılasaya kadar fazla fazla oynamıştık. Sanki zorla evlenmiyormuşum gibi. Kına yakılma zamanı gelince etrafımda dönüyorlardı. Ece, Sude ve annem sürekli ağlıyor muyum diye bakıyorlardı. Ama benim hiç ağlayasım yoktu. Sude tekrar başımdaki şeyi açtı. Güzellikle ağlamazsan zorla ağlatırlar dedi ve gözümün önünde soğan tuttu. O sağanı nereden bulduğu hakkında en ufak bir bilgim yoktu. 'Yaoma Sude çek şunu.'dedim. Sude'Olmaz canım ağlaman gerek.'dedi.  Soğan çok yakıcıydı. Sude'Ağlıyor.'dedi.

Kesinlikle gerçek ağlıyordum ya. Ya sabır dedim içimden. Kına yakılırken elimi açtım. Ece kapattı. Ben açtım Ece kapattı. Sonra gelin elini açmıyor diye bağırdı. Yoo gayette açıyordum. Ben açmaya çalıştıkça Ece elimi kapalı tutmaya çalışıyordu. Sonra bir kadın geldi. Mirza'nın annesiydi. Ece elimi bıraktı ben de açmış oldum. Annesi altın koydu. Bu yüzden açtırmıyordu. Kınayı da yakmışlardı. Sonra takı para falan takıldı.

AŞKIN BERDEL HALİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin