"arh!! Kau nak buat ape ni sial?!" Eddy terkejut dengan tindakan Hanie yang menolaknya ke atas katil di sebuah bilik dalam kelab tersebut.
"You will be mine for tonight.." balas Hanie sambil menindih Eddy.
"Arh! Shit! Sial la kau pompuan!" Eddy menolak Hanie dari menindih badannya.
Eddy terus melangkah laju ke arah pintu.
"Hey, you are very lucky! Bukan senang tau lelaki lain nak dapatkan I." Hanie menghalang Eddy.
"Aku tak hadap la pompuan murahan cam kau ni!" Eddy menyambung langkahnya. Tapi dengan pantas Hanie memeluk Eddy. Kaku Eddy dengan tindakan tersebut.
"Semua benda yang saya nak, saya akan dapat. Termasuk la awak. Handsome.." kata Nadia sambil tangan lincah membuka butang baju Eddy.
"Kau memang memaksa aku kan.." balas Eddy sambil menghentikan tangan Hanie.
Eddy terus mencampakkan Hanie ke atas katil.
"Saya tahu, awak akan termakan jugak dengan badan saya yang hot ni. Lelaki kan, memang bernafsu tinggi." Hanie membuat gaya menggoda.
"Ya, memang mudah sangat lelaki tergoda dengan kau. Badan mantap kan! Barang baik!" Kata Eddy.
Hanie terus bangun dari baring dan merangkul leher Eddy.
"I know, saya memang barang baik. Sebab tu la ramai lelaki yang sangkut. Tapi, bukan mudah lelaki kat luar sana dapat duduk dalam situasi macam dengan saya." Kata Hanie. Muka mereka hanya berjarak 1 inci sahaja.
"Kau memang barang baik! Tapi murah! Aku tak suka barang murah. Sorry la. Low quality!" Balas Eddy selamba.
Eddy sangka Hanie akan sakit hati, tapi tanpa diduga Hanie terus mengucup bibir Eddy. Dengan pantas, Eddy terus mencengkam leher Hanie dan menolaknya ke dinding.
"Kau kenapa sial?! Pada mulanya aku tak nak kasar dengan kau cam ni. Tapi kau memang nak kena!" Bentak Eddy.
Mengerang-ngerang Hanie kesakitan dan sesak nafas akibat dicekik Eddy.
"Kau salah anggap! Kau pikir aku ni anak ikan ker?! Kau memang silap!" Eddy melepaskan cengkamannya.
Eddy terus melangkah keluar dari bilik. Terkial-kial dia membetulkan butang bajunya yang dibuka oleh Hanie.
"Wow! Tak sangka Eddy hanyut malam ni." Tegur Darwish.
"Hanyut tengkorak kau!" Eddy menengking Darwish.
Eddy melangkah laju menuju ke Sam.
"Papa, Eddy nak balik.. Nanti papa balik dengan Darwish la ye." Kata Eddy kepada Sam yang masih berbual dengan Zack.
"Hei, chill Eddy! Kenapa nak balik cepat-cepat ni? Enjoy!" Balas Sam.
"Eddy rimas la duduk kat tempat maksiat ni. Duduk dekat rumah main x-box lagi bagus." Kata Eddy selamba.
"Wow! Ganasnya ayat. Uncle tengok tadi macam pendiam." Sampuk Zack.
"Oh ya! Uncle, Eddy mintak maaf sangat-sangat sebab berlaku kasar pada Hanie. Eddy dah bagitau dia Eddy tak suka. Tapi dia memaksa. Sori la kalau badan dia ada lebam. Ok, Eddy chow lu." Eddy terus melangkah keluar dari club tersebut. Dia melangkah ke keretanya.
"Sial punya pompuan! Kotor bibir aku dibuatnya. Woi, bibir aku ni milik bella la! Kau sape nak sentuh?! Sial jahanam!" Eddy mengomel sendirian semasa masuk ke kereta.
🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫
Bella, we got new case!" Remy menyapa anak daranya yang lengkap berpakaian seragam polis.
YOU ARE READING
Dia Anak Polis, Gua Anak Mafia.
RomanceAddin dan Bella pernah berkawan baik pada suatu ketika dahulu. Namun, mereka terpisah kerana keluarga Bella perlu berpindah. Selepas beberapa tahun, mereka bertemu kembali dalam situasi yang tidak dijangka mahupun diduga. Selepas daripada pertemuan...