🔫💗BAB 10💗🔫

964 47 3
                                    

"Sial punya polis!" Bentak Sam selepas mengetahui bahawa pihak polis ingin menjejaknya.

"Korang jangan fikir korang boleh tumpaskan aku dengan mudah.." sam terus mendial nombor Darwish.

Tut tut..

"Hello pa."

"Hello, kau datang sini cepat! Ada big job untuk kau." Sam terus memutuskan talian.

"Aduh.. orang tua ni memang suka kacau line la." Darwish merengek.

"Kenapa you?" Soal seorang perempuan yang sedang memeluk darwish di atas katil.

"You, kita sambung lain kali ye. I ada emergency." Kata Darwish lalu bangun dari katil dan menyarungkan pakaiannya.

"Sokay sayang.." balas perempuan itu.

Darwish terus memandu keretanya menuju ke markas Sam. Selepas beberapa minit, dia tiba di destinasi. Tanpa membuang masa, Darwish terus masuk ke markas untuk bertemu dengan Sam.

"Pa.." Darwish menegur Sam yang sesang melemparkan pandangan ke luar tingkap.

"Sial punya polis!!" Terkejut Darwish mendengar tekingan  Sam.

"P.. pa. Kenapa ni?" Darwish sedikit ketakutan, tetapi tetap bertanya.

"Ada polis try nak kacau kita.. aku nak kau hapuskan dia!" Balas Sam dengan nada yang penuh bengang.

"Polis?!" Terkejut Darwish mendengar perkataan polis. Dah la sebelum ni dia memang kene mengelak sikit daripada polis, sekarang tetibe je kene bunuh pulak.

"Ye.. kenapa? Kau kecut?" Soal Sam meragui Darwish.

"Eh, mana ada.. Darwish terkejut jer." Darwish control ketakutannya.

"Sape polis tu daddy?" Soal Darwish untuk mengelakkan keraguan dalam diri Sam.

"Nah.." Sam mencampakkan sekeping gambar kepada Darwish.

"Sape ni?" Soal Darwish lagi.

"Inspektor Remy." Balas Sam.

"Inspektor?!" Makin bertambah ketakutan dalam diri darwish apabila mendengar pangkat polis yang perlu dibunuhnya.

"Inspektor Jeneral." Sam menambah.

"Jeneral?! Tingginya pangkat dia!" Sekarang, memang terserlah ketakutan pada Darwish.

"Kalau kau kecut, daddy boleh pass pada Eddy. Kau boleh nyorok diam-diam kat bawah katil dengan lauk-lauk kau." Kata Sam dan menyelitkan sindiran.

"Ish! Tak payah! Darwish boleh buat!" Darwish terus naik bengang apabila mendengar nama Eddy.

"Ok, bagus la kalau kau boleh. Tapi kau ingat. Jangan kantoi!" Sam memberi peringatan kepada Darwish.

"Ala.. pandai-pandai la darwish handle." Darwish terus melangkah keluar dari markas Sam dan terus memandu keretanya laju.

"Bangsat punya orang tua! Kau pikir Eddy tu hebat sangat ke?! Kau tengok la, aku akan cincang polis ni halus-halus. Pastu aku campak kepala dia depan kau! Hah,masa tu baru kau tahu siapa yang paling hebat!" Darwish masih kebengangan dengan Sam.

🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫🔫

"Hah?! Kawin?!" Adwha tersentak dengan kata-kata Eddy.

"Ye.. kalau kau nak la." Balas Eddy.

"Saya.. saya sayang dia, tapi.. dia boleh ke terima adwha bang?" Soal Adwha.

"Lelaki mana lagi yang boleh terima dia sebagai isteri kalau dah tahu tentang kes rogol dia ni? Ke kau pun tak leh terima?" Eddy menduga Adwha.

Dia Anak Polis, Gua Anak Mafia.Where stories live. Discover now