1. Deo

13.1K 344 12
                                    

Sedela sam sam u svojoj sobi i slušala muziku kada sam čula buku u dnevnom boravku. William i njegova devojka Rose. Oh, koliko je samo ta devojka nevaspitana i neobrazovana. Bez 2 kilogramaa pudera ne izlazi iz kuće.

" Prestani! Ne možeš tako da pričaš o mojoj sestri! Kako te nije sramota!?" O meni? O Bože, sta je sad rekla o meni. Uhh, koliko samo ona lazi izmisli za jedan dan toliko ja nisam u životu. Ah, pa da nema njenih lazi, ne bi tračare imale o čemu da pričaju.

" A ONA O MENI MOŽE DA IZMIŠLJA LAŽI? CELA SKOLA PRIČA O TOME WILLIAME! HEJ! CELA ŠKOLA PRIČA O TOME! "Drala se Rose. Osećam da je jedva cekala da pričaju o njoj.

" ROSE, TO ONA NIJE REKLA! ONA NIKAD NE BI REKLA TAKO NEŠTO. SESTRA MI JE! ZNAM JE! A I TI KAKVA SI JEDVA SI ČEKALA DA PRICAJU O TOME! GOTOVO JE. KRAJ. RASKIDAMO." Konacno. Napokon čoveče. Koliko dugo sam čekala samo ovaj dan.

"Alii Williame!" Po njenom glasu primetila sam da pocinje da plače. Pa da, ostavlja je najpopularniji dečko u kraju. I ako je William popularan, nije razmažen, umišljen i ostalo. A ja kao njegova sestra, nisam popularna jer to ne želim. Gadi mi se ta 'popularnost'. Ne možeš da uradis jednu stvar a da se oko tebe ne pojavi 10 osoba.

" Ajde Rose, izlazi napolje. Nisi više bitna. Ćao!" Nadam se da je vise necu viđati u ovoj kuci.

William je posle nekoliko minuta ušao u moju sobu sa ogromni osmehom

" Hejj sis, ideš sa mnom?

"Gde bre Will?

"Ne sećaš se?"

"Ne. Ne znam zaista o čemu pričaš Williame."

"Cris, daj! Ne zajebavaj me. Veceras James ima meč!" James je njegov najbolji drug. Trenira boks, a večeras ima meč. Lik jeste prelep, alii ga ne gotivim previše. Cak pokusavam da ga izbagavam.

"HAHAHAHAHAH MA DAJ! Zar zaista misliš da ću da idem na njegov meč. Ja ga cak ne podnosim! A sad treba da idem na njegov meč!" Rekla sam to tako brzo, da mu se divim ako me je nesto razumeo.

"Mhmmm. Ne znas sa kim se bori?'"

"Ne zanima me Williame!"

"Radi meč sa Badr Harijem." Rekao je to sasvim normalno, kao da je to obican bokser i kao da ne zna koliko obozavam tog lika. Nije svestan kako taj lik udara i kako se prljavo bori.

"BADR HARI?" Samo se smeskao i klimao glavom " MA DAJ WILLIAME NE ZEZAJ ME. KAO DA BI HARI HTEO DA RADI MEČ SA JAMESOM. HARI JE OZBILJAN BOKSER, A NE KAO JAMES, IZ ZEZANJA."

"Ozbiljan sam Cris. Idi se spremaj, čekam te u 20.00 dole u dnevnom. Sad je 18.47 idi sad, znam koliko ti treba."

Uzdahnula sam i klimnula glavom. Upoznacu svog idola! Boks treniram od svoje 7 godine. A Hari mi je idol. Najbolji bokser po meniii. Obožavam ga naprosto. Još malo sam ležala na krevetu razmisljajuci kako cu ga upoznati. Kako ce se moja želja ostvariti.

Otišla sam do ormara i uzela crne uske farmerice, belu majicu na brtele, bele starke i crnu torbu. Stavila sam sve potrebne stvari u nju i otišla da se istusiram. Kasnije sam se obukla, i na svoje pune usne stavila roze sjaj za usne i malo maskare na oci. Pogledala sam se u ogledalo, bela majica je isticala moje grudi, crne farmerke zadnjicu, sjaj usne, a maskara zelene oči. Ubacila sam u torbu još jednu belu majicu za svaki slučaj .

Taman sam bila gotova kad se William zaderao iz dnevnog da pozurim. Uzela sam crnu kožnu jaknu iz ormara, torbu pod ruku i sisla. William je sedeo u fotelji sa crnom majicom na sebi i obicnim plavim farmerkama.

"Jao hvala Bogu" rekao je i nasmejao se. Pružao mi je ruku koju sam uhvatila ."Idemo?"

"Idemo!" nasmejala sam se sama sebi i sela sa Williamom u kola. Kada smo stigli sve je bilo prepuno. Blicevi i foto aparati su bili na sve strane. William je parkirao kola i otvorio vrata. Spustila sam glavu i gledala u pod kako bi moje lice bilo sto manje uslikano. Pitate se zašto nas dvoje da budemo uslikani? Pa roditelji su nam glumci pa mi kao njihova deca smo znatno izraženi u novinama sto zaista mrzim. Nismo mi javne licnosti, već oni. Mi ne bi trebali da se nalazimo na naslovnim stranama, već naši roditelji. Ali ne obraćam pažnju na to više. Usli smo u salu i svako je seo na svoje mesto. Williamovo i moje je bilo u prvom redu hoho Imala sam savrseen pogled na ring. Prvo je izasao James, a potom Badr Hari. Kad sam ga videlac
puls mi se ubrzao, a usta otvorila..

Boxer And LoveWhere stories live. Discover now